Gelen kapı sesiyle elimdeki telefonu bırakıp kapıya koştum.Heyecandan ruhumu teslim edecektim.Hoseok resmen benimle birlikte olmak için gelmişti.
"Yoongi açsana!"
"Hoseok , sakinleşip gel lütfen. Canım kıymetli"
Kıkırdısını duydum ve hemen kapıyı açtım.Çok özlemiştim.
Kapıyı açtığım gibi onu içeri çekmiştim.Kalp şeklindeki güzelim dudaklara kendimi bıraktım.
Hoseok üstünlük kurup alt dudağımı emmeye başladı.Bende onun üst dudağıyla ilgileniyordum.
Sırtım duvara değdiğinde kollarımı boynuna doladım.O ise belimi kavramıştı.
Öpücüklerimiz giderek derinleşirken.Dudağımı ısırmasıyla inlemiştim.
"Bana aklımı kaçırtacaksın Yoongi."
Dillerimiz işin içine girildiğinde kendimi kaybetmiş gibiydim.Sertleşmiştim ve Hoseokun sertleşmiş aletini de hissediyordum.
"Odama geçelim."
"Tamam."
Dudaklarımız ayrıldığında bacaklarımı beline attım o da beni hafif çe hoplatıp kucağına aldı.Seri adımlarla odama ilerlediğimizde beni yatağa sertçe fırlattı.
"Ahh."
Elimde olmadan inledim.Bu sert hareketi bile beni tahrik etmişti.
Yatağa iyice yayılıp onu bekledim.
Kapıyı kitlediğinde bana müzipçe baktı."Ne olur ne olmaz."
Yatağa geri geldiğinde yutkundum.Kalbim öyle bir atıyordu ki yerinden çıkacaktı.
Üzerime ağırlığını verip dudaklarımızı buluşturduğunda yine inlemiştim.
Dudaklarımızı aniden ayırdığında şaşkınca ona baktım.
"Ah,bir insanın inlemesi bile güzel olur mu?"
Yanaklarım alev almıştı.Hoseok da bunu anlamış gibi yanaklarımdan öpüp tekrardan dudaklarıma uzanmıştı.
Alt dudağımı emerken bende onun üst dudağını emmeye çalışıyordum. Ama öyle aceleciydi ki ona yetişemiyordum.İkimizde delice inliyorduk. Dudaklarımızın çıkardığı ıslak sesler, hızlı nefes alışverişimiz oda da yankılanıyordu.
Dudaklarımızı ayırdığında sırada boynum vardı.Boynumu sertçe emiyor, ısırıyor izlerini bırakıyordu.Bense inlememi durduramıyordum.
"Tenine bayılıyorum."
"Ne kadar bekledim bilemezsin."
Bu sözler kalbimi yetmezmiş gibi daha da hızlandırmıştı.Gözlerime şehvetle, istekle bakıyordu.Bu bakış beni şimdi boşaltabilirdi.
Tişörtümü tuttuğunda ona yardım edip çıkarttım.Dudakları tekrar tenimle buluştuğunda meme uçlarımı emmesiyle en yüksek sesli inlememi bıraktım.
"Bebeğimin meme uçları hassas he."
"Ah Hoseok."
"Efendim güzelim?"
"Ç-çabuk ol."
"Hayır bebeğim, teninin tadını çıkarmak istiyorum."
Tekrardan meme uçlarımı emdiğinde bu sefer emmekle kalmayıp ısırmıştı.
Bu sefer acıyla inlemiştim."Seni yarın yokmuşcasına becermek istiyorum."
"Ama önce ağzını."
"Sevgilin için ağzını açar mısın meleğim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚑𝚘𝚖𝚋𝚛𝚎 𝚜𝚎𝚡𝚢|𝚢𝚘𝚘𝚗𝚜𝚎𝚘𝚔
FanfictionJungdaddy: Tuvalette kendini çekerken biraz daha sessiz mi olsan yoongi :) 🥇#semeseok