Keyifli okumalar 🌏❆
Mina: Şimdi olduğun yerde dur ve sakın ama sakın arkanı dönme
Çınar: Ne saçmalıyorsun?
Mina: Yazar ikinci kez yazmaya üşendi tekrar oku
Çınar: Ha? Türkçe konuş aq
Mina: Üf dönme arkanı işte
Çınar: Burda mısın?
" Evet... Burdayım. " arkamdan gelen sesle gözlerimi yere çevirdim. Günlerdir bana yazan kişi şuan arkamda mıydı yani?
Bir süre sessizlik oluştuktan sonra başımı arkaya doğru çevirmeye oynattım ki, o ikinci bir erkek sesi duyana kadar.
" Sakın! Mina dönme dedi sana "
Bu sefer ki ses bir erkek sesiydi. Arkamda iki kişi mi vardı şimdi?
" Sen kimsin? " sadece bu soruyu sorabildim.
" o hiç kimse " dedi yine kız. Aralarında bir fısıldaşmayla yürüyen adım sesleri işittim. Tahminlerime göre, erkek olan gitmişti.
" lütfen dönme arkanı. " yine aynı şeyi dedikten sonra başımı tamamen önüme döndürdüm. Dönüp bakmayacaktım. Güven konusunda çok hassas bir insandım.
" tamam dönmeyeceğim "
" teşekkür ederim " sesi çok nadir bulunan seslerden biri gibiydi. Ses tonu çok naifti.
" sana izin vermesen de yapacağımı söylemiştim. Sana gözüm kapalı inanıyorum Çınar. Bu yüzden lütfen güvenimi boşa çıkarma... Şimdi bırak psikoloğun olayım, sadece 10 dakika.. "
" neden? "
" Nedenini sorma Çınar. Şimdi dediklerimi yap "
Uzun uzun düşünmeyi seven biri değildim. Ani kararlar alırdım. O an sadece 10 saniye düşündüm ve hayatımda belki de hiç yapmam dediğim şeyi yaptım. Onayladım. Çünkü öylesine kendine güveniyordu ki, bunu hissettiriyordu. Sonucunu görmek istiyordum.
Hiçbir şey demeden başımla onayladım sadece.
" Teşekkür ederim. Derin bir nefes alıp, 8 yıl öncesini anlatır mısın? Biliyorum hicbir psikoloğuna anlatmadın ama ben biliyorum Çınar. Kimsenin bilmediğini biliyorum. Bu yüzden bana anlat. "
" Zaten biliyorsun? "
" sen anlat. İçinde tutma ve anlat. "
Normalde bunu başka biri isteseydi belki ordan hemen uzaklaşırdım. Çekip giderdim. Ama o... Kimsenin bilmediğini o biliyordu ve garip olan tarafı ise ben anlatmadan biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi Şarkı Fısılda | Texting
Chick-Lit" Bir gün bana da sesinden bir şarkı fısıldar mısın? "