Prolog

1.3K 73 11
                                    

Harry Styles a Louis Tomlinson.

Dva chlapci, kteří se nenáviděli, byť k tomu neměli jediný pádný důvod. Chodili spolu na střední uměleckou školu už třetím rokem. Oba byli velmi nadaní. Měli dokonalý hlas pro zpěv, herecké výkony na úrovni profesionálů a s tužkou v ruce jim to taky šlo. Měli zkrátka talent od přírody.

Nikdo z jejich spolužáků netušil, proč se tak moc nesnášeli. Prostě se s Harrym nebavili o Louim a naopak. Ostatně ani chlapci nevěděli, proč k sobě měli takový odpor. Už když přišli první den do školy věděli, že to mezi nimi nebude růžové. Snažili se nevyvolávat konflikty a být prostě ticho. Nehodlali si přeci kazit tím druhým náladu.

Dnešní den měl ale jejich rozepře zásadně změnit, ačkoliv se to zdálo jako nemožné. Sic se jednalo jen o krůček k lepším zítřkům, stále tu nějaký posun byl.

Vítám vás u nového příběhu! Myslím, že už je z názvu docela jasné o co půjde. Ale tak třeba vás ještě překvapím :D

Myslím, že už většina z vás zná můj záměr a to jest vydávání jedné kapitoly denně. Tento příběh nebude vydáván jinak. Jediný můj problém je nedopsaná poslední kapitola, ale tak to snad zvládnu dokončit před tím, než bude na řadě s vydáváním...

Mimochodem, tenhle příběh není asi nic moc, ale na té poslední finální kapitole se fakt vyblbnu a těším se na její psaní. Jakože fakt moc! Ale je to složitější, než jsem si myslela... Aby to vypadalo podle mých představ a zároveň reálně, musím vynaložit víc času a přemýšlet víc než při hodině matematiky x-x

No nic, nebudu tu už okecávat prolog, tady máte další část, snad se bude příběh líbit. 

Ale teď už vážně zavřu klapačku

I want you to draw me like one of your french girls (LS, CZ) ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat