Chlapci spolu nakonec uzavřeli jakousi dohodu. Louis si řekl, že to přeci jen zkusí. Nechodili spolu, nespali spolu. Jen zůstali přáteli a snažili se oba na incident z oné noci zapomenout. Jenomže to nešlo. Louis přišel tu noc o panictví, jak by mohl zapomenout na jeho poprvé. A Harry? Ano, byl hodně přelétavý, ale věřte tomu nebo ne, od té doby co se vyspal s Louisem ho přešla na děvky chuť. Třikrát si zaplatil různé, ale vždy skončili u toho, že mu posloužila tato holčina s umělým poprsím spíš jako psycholog. Harry se nakonec na kupování děvek vykašlal. Od osudné noci uplynuly dva měsíce a jemu už dávno došlo, že netouží po známosti na jednu noc. Chce Louise. Jen a jen Louise.
Jenomže Louis nechce jeho. Zarytě si nalhává, že je Harry pitomec a ničema, který ho chce jen využít. Nereagoval tak na přihlouplé vzkazy, které mu Harry psal a strkal do skříňky. Neřešil pohledy, kterými se na něj Harry díval a nechával plavat i skutečnost, že ho Harold pronásledoval na každém kroku když mohl.
Harryho pohár trpělivosti přetékal, jelikož vždy dostal to, co chtěl. Jenže na Louise si nestačí ukázat prstem jako na zmrzlinu u stánku. O Louise bude muset víc bojovat.
Lou se zrovna vracel z hodiny tělocviku. Hráli basket a on se tak trošku uklidnil, když mohl mlátit s míčem o podlahu. To, že si představoval pod míčem Stylesovu hlavu je vedlejší.
Tomlinson došel až k jeho skříňce na chodbě, ze které si chtěl vytáhnout batoh, aby konečně mohl i s Niallem domů. Měli v plánu hrát nějaké videohry a bavit se, jako tomu bylo dřív. Niall šel za ním jako ocásek a něco mu zuřivě vykládal. Louis ho ignoroval. Neměl energii na to, aby odpovídal svému kamarádovi, který měl dnes extrémně energie.
Nialla ve zbrklém vyprávění přerušil pisklavý hlásek nějakého klučiny, který se před nimi z ničeho nic objevil. „Louis Tomlinon?" ptal se a hleděl na lísteček ve svých rukou.
„Co potřebuješ?" Louis se mu rozhodl tykat rovnou. Možná že to bylo neslušné, ale tomu klukovi bylo maximálně deset, takže to bylo ve finále jedno.
„Mám vám dát tohle." řekl nervózně a podal mu kytici rudých růží. Louis si je přeměřil pohledem a hodně se držel, aby toho kluka neseřval. Ano, on za to pravděpodobně nemohl, ale Loui měl neuvěřitelný vztek. Už to všechno zašlo moc daleko. Navíc to teď viděl i Niall, kterému Louis nic neřekl.
„Díky, ale vyřiď tomu, kdo to poslal, aby si dal konečně odchod." zavrčel nakonec naštvaně Louis.
„Nemám podávat zpětnou vazbu, pane." pípnul ten kluk se sklopenou hlavou. Louis na to jen naštvaně zaskřípal zuby a vydal se k nejbližšímu koši. Ještě si všiml, že je mezi květinami papírek se vzkazem. V rychlosti ho přečetl, než květinu přímo nasraně vyhodil do koše.
Nevím, jaké máš rád, snad se budou alespoň trošku líbit,
-H
Papírek byla jediná věc, kterou si nechal. Nepotřeboval, aby celá škola věděla, že Tomlinsonovi posílá někdo kytky a že se jmenuje od H.
„Loui, zastav alespoň na chvíli!" vykřikl Niall, který už rychlé chůzi nestačil. Louis se otočil a zahleděl na svého kamaráda. Ten se opřel rukou o pouliční osvětlení a snažil se vydýchat.
Když se konečně dostalo Irovi dostatku kyslíku, vyrazili spolu k němu domů. Přivítali se s rodiči Nialla a zapadli do pokoje v horním patře.
„A teď to vyklop. Poslední, odhadem, tak dva měsíce se to s tebou nedá vydržet. Co se děje? Trápí tě něco?" Niall se zahleděl na Louise, který seděl na posteli vedle něj. Tomlinson se položil na záda a nohy nechal svěšené z postele.
„Styles." odvětil po krátké rozvaze. Niall je jeho kamarád, proč by se mu nemohl svěřit?
„A jéje... Co s ním?"
„On je takovej debil, Ni."
„Řekni mi něco co nevím."
„Ale ty to nechápeš..."
„Co nechápu?" Louis se zhluboka nadechl a spustil zkrácenou verzi celého příběhu.
„Měli jsme zkoušet a já šel už po několikáté k němu domů. No a..."
„A?" Niall byl nedočkavý, sic věděl, že to asi nebude nic dobrého.
Louis se naposledy nadechl, než mu řekl celou pravdu.
„Kurva, Nialle, já se s ním vyspal!" hned na to si zakryl obličej dlaněmi. V očích ho štípaly slzy a on se je snažil zahnat.
„Cože?! Řekni, že si jen děláš srandu."
„Vypadám snad na to?" zvedl se Louis prudce do sedu.
„Jak je to dlouho?"
„Dva měsíce."
„Proč si mi to neřekl dřív?"
„Já nevím, Ni. Promiň."
„A Styles ti posílá teď jako kytky?"
„Kdyby jen ty kytky. Píše mi vzkazy, kouká na mě jako na maso na krámě, vysvléká mě pohledem a pořád mě sleduje."
„Ukaž mi ten papírek." řekl po dlouhé odmlce Niall. Louis vytáhl zmačkaný kus papíru z kapsy a podal ho svému kamarádovi.
„On tě chce." spustil Ni po chvilce, kdy si četl text na papírku.
„Já nevím."
„Louisi, chce tě."
„Maximálně jen ošukat. Znova."
„Ne ty troubo. Znáš přeci Stylese. Kdyby tě chtěl jen ošukat, už by tě pak nekontaktoval. Tohle je jiný."
„Ni, ale ty to nechápeš. Je to Styles, ten si najde jinou děvku až ho omrzím."
„To se ještě uvidí."
ČTEŠ
I want you to draw me like one of your french girls (LS, CZ) ✔︎
Fanfiction„Drž klapačku a pojď zkoušet." zašeptal Harry a spojil jejich rty v jedny. Louisovi se v těle rozlétli motýlci, prsty mu brněly a hlava se motala. Nesnášel se za tyhle pocity. Harry byl jeho nepřítel, tak proč se v jeho přítomnosti cítil takhle? Sty...