Carol onu kucağına tekrar alarak araba kapısını kapattı.Apartmana gelmişlerdi.
Therese gözünü açtığında Carol'ın dizlerine yatmış haldeydi.Therese onun üstünden kalkarak ayağa kalktı.
Therese : Büyükbabamı görmeliyim
Eva elinde bitki çayıyla geldi.
Eva : Hemen ayaklanma Therese
Therese : Gitmek istiyorum
Eva : Yarın törende göreceksin.
Therese ve Eva birbirine sarıldı.
Therese : O hayattaki tek akrabamdı.Her şey düzelecekti.
Eva : Buradayım yanındayım her şeyi hallediyorum kendini yorma
Therese bardakdaki çayı içti.Koltukta oturmuş olanları düşünüyordu.Gözü Carol'a kaydı.Carol dalgın tavrını bırakarak ona yöneldi.
Carol : O iyi bir insandı.Esasen büyükbaban sadece okulumda çalışmıyordu.Onun öğrencisiydim.Bana çok katkısı oldu.
Therese : Öyle mi ?
Carol : Hatta büyük ihtimalle hatırlamıyorsun ama ailen ölmeden önce sizi ziyarete gelmiştim.
Therese ona doğru baktı.Zihnindeki en ücra yerlerdeki anılarda Carol'ın yüzünü arıyordu.
Therese : Ben..seni hatırlamıyorum.Bu da o saçma tesadüflerden birisi olmalı.
Carol : Tesadüf değil...
Therese : Hayatıma girip çıkmandan çok yoruldum artık
Carol koltukta ona doğru yaklaştı.Therese eliyle onu durdurmuştu.
Therese : Yalnız kalmalıyım
Therese ayağa kalkarak yavaş adımlarla odasına çekildi.
***
Ertesi hafta Therese kat be kat daha iyiydi.Dersleriyle meşgul oluyor ve sınavlarına hazırlanıyordu.Londra planları tamamen iptal olmuştu.Büyükbabası ona kocaman bir servet bırakmıştı.Hayatı boyunca çalışmasına gerek bile yoktu ama o bunu yapmayacaktı.Okulu bitirip önce avukat sonra da savcı olacaktı.
Kar tüm New York'u ele geçirmişti.Therese montunun üstündeki karları temizlerken sınıfa girdi ve Carol'ı gördü.Carol erken gelmiş olmalı diye düşündü.
Therese : Özür dilerim Profesör
Carol : Ders saatinden haberiniz yok mu Bayan Belivet ?
Therese saatine baktı.Bozulmuş olmalıydı.
Therese yerine geçmek için ilerledi.
Carol : Size bir soru sordum.Ayrıca yerinize geçmenizi de söylemedim.
Therese arkasını döndü.Carol'ın bakışları siyah gözlüğün üstünden delip geçiyordu.
Therese : Sadece on dakika geç kaldım.Beni sınıfa almayacak mısın !
Carol : Hitap şeklinize dikkat edin ve hızlıca bir yer bulup oturun, bir dahaki tekrarında seni bu dersten geçirmem Belivet.
Carol ve Therese her gün birbirlerini görseler de sadece bakışlarıyla konuşuyorlardı.Araları soğumakla kalmamıştı.Therese,Carol'ın tekrar Abby ile vakit geçirdiğini görmüştü.Therese kendini çok kırgın hissediyordu.Carol'dan uzak durmak ona ilk başlarda iyi gelse de zamanla acıya dönüşüyordu.Ders bittiğinde lavaboya gidip elini yıkadı.Arkasını döndüğünde tuvalet kapısını kitleyen Carol'ı görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER +18 GXG
Teen Fiction"Bana ihtiyacın var." Eliyle elbisemin altından bacağımı kavradı. "Sana yalvarmayacağım Carol" "Tutamayacağın sözler verme Therese"