Biricik bebeğim Lily ile uyuklarken aniden arkamdan gelen öpücüğü ve sarılmayı hissettim.Soğuk bedenime karışan o sıcak ten daha da ona yapışmama sebep oldu.
Carol : Birileri iyi uyudu mu ?
Therese : Eh işte
Carol : Hala bana tavırlısın değil mi ?
Therese : Yoo sadece eski sevgilinle çalışıyor olmak beni delirtiyor hepsi bu
Carol : Monica seninle olduğumu bilmiyor bile
Therese : Ben iyiyim kıskanç falan değilim
Carol aniden gülmeye başladı.
Therese : Niye gülüyorsun hem Lily'yi uyandıracaksın
Carol : Sen hayatımda gördüğüm en tatlı kıskanan insansın
Dudaklarıma bir buse kondurdu.Daha şiddetli bir öpücük verdiğinde onu durdurmaya çalıştım.
-Şş Lily uyanacak
-Artık bakıcı almayı düşünmeliyiz.Benimle daha az ilgilenmeye başladın.
Başımı kendine çekerek sertçe öpmeye başladı.Onu elinden tutarak salona doğru götürdüm.
-Ya uyanırsa ?
Aniden üzerindeki bluzu çıkartarak sütyensiz göğüslerini ortaya çıkardı.Yutkunarak ona yaklaştım.
Carol : Hala Lily'yi düşünüyor musun ?
Ellerimi onun göğüslerine koyarak keyfime bakmaya başlamıştım.Oturduğu koltukta üstüne çıktım.Ellerini kalçamda hissediyordum.Üzerimdeki kıyafetlerden kurtulmak için sabırsızdım.O esnada ağlama seslerini duymamla hevesim kursağımda kalmıştı.Carol aniden beni kanepeye yatırdı.
Carol : Duymuyormuş gibi yapabilseydik keşke
Carol üzerimden kalkarak Lily'ye bakmaya gitti.Kucağına alarak geri geldi.
Carol : Yemek saati gelmiş
Therese : Buzdolabında süt bitmişti
Tişörtümü çıkartarak Lily'yi kucağıma aldım.Carol ellerini birbirine bağlamış ayakta beni izliyordu.
Carol : Göğüslerini büyüttüğü için bebeğimizi daha çok seviyorum
Gözlerimi kısarak ona baktım.
Therese : Önceden beğenmiyordun yani
Carol bana yaklaştı.Emzirme işim bitmişti.Lily'yi kendi kucağına alarak yerine götürdü.Geri gelip tekrar birden üzerime gelmişti.Çenemi tuttu.
Carol : Her halini her tadını seviyorum bunu biliyorsun
Göğüslerim emzirirken acıyordu ve Carol bunu bilmesine rağmen ne zaman Lily'yi emzirsem bana ve göğüslerime düşkün oluyordu.
Therese : Gitmem gerek Carol
Carol : Gitmene izin verdiğimi hatırlamıyorum
Therese : Toplantım var amaa akşam telafi ederim tamam mı ?
Onu öperek üstümü değiştirmeye gittim.Evden çıktıktan sonra arabama atlayıp hukuk bürosunun yolunu tuttum.
"Wilson Şirketi"
Carol'ın o harika muazzam kadınla önceden sevgili olması beni çıldırtıyor.
Hem de 6 yıl ! Monica denen o kadınla çalışmak beni delirtiyordu.Kadın burnu havada ve egoist bir tipe sahipti.Carol'la olan ilişkimi yani evliliğimizi bilse diye düşündüm.Acaba söylese miydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER +18 GXG
Ficção Adolescente"Bana ihtiyacın var." Eliyle elbisemin altından bacağımı kavradı. "Sana yalvarmayacağım Carol" "Tutamayacağın sözler verme Therese"