Po odpolední pauze jsme si zase všichni sedli za jeden stůl a to tedy takhle :
~
Já - Míša - Tom :
Lboy - Martin - David - Marek - Richard
~
Přemýšleli jsme tak nějak o všem možném co je důležité..
Zůstali 3 děti s toho 5 lidí je fuč
~
Vydáme se už ?
*(zeptal se Lboy)*
~
Už půjdeme jenom poslední plány musíme promyslet dobře?
*(Řekl Tom)*
~
Dobře..
*(přikývli jsme)*
~
*(O 20 min později)*
~
Jsme ready plány do konce tábora jsou hotový a my se teď vydáme tam na to místo dobře ?
*(zeptala se Míša)*
~
M. Přesně tak jdeme!
*(křikl Martin)*
~
Cestou ke kadidlu jsme se rozmístili různě po chodbě normálně jak školka xdd
~
A bylo to tady..
~
Počkejte hoďte tam jen to prostěradlo a nechte puštěnou vodu Andy přijde za námi sem..
*(řekl Tom)*
~
Dobře..
*(kývli kluci)*
~
Martin šel a napustil do kadidla trochu vody a nechal v tom prostěradlo plavat..
~
Voda se začala vířit černit až s toho výplodu se objevila Andy..
~
A. Ráda vás zase poznávám dlouho jsme se neviděli to je doba jsem Andy a tohle co jste četli je můj příběh..
*(ukázala na knihu kterou držela Míša)*
~
A. Ahoj Martine vzpomínáš si na mě? *(usmála se Andy)*
~
M. Jo vzpomínám můžeš nám radši něco povědět o tom co máme dělat ?
~
Nechápu Martinovej tón k Andy však bez ní bychom byli možná někde úplně na začátku achjo tohle si malá nezasloužila..
~
A. Ale jistě že.. Vím co se stalo už stratili se Jakub se šájou viďte?
~
Přesně tak
*(dodal Tom)*
~
A. Tím pádem máte poslední úkol finální a ten nejtěžší hledáte jeden viteál který jsem schovala v podhrobí tohodle Campu váš úkol je najít bedýnku a pak ji otevřít dávejte si ale bacha na oči! Tím že otevřete tu bedýnku vypustíte démona který uteče ven oknem které ještě před tím otevřete..
~
Tak to jsem to čekal horší teda
*(ušklíbl se David)*
~
A. Připadá ti to jako málo nebezpečný tomu démonovi se nesmíte zadívat ani na pouhou chvíli do očí je to jasný?
~
Co by se mohlo stát?
*(zeptal se Marek)*
~
A. Hrozný věci..
~
Dobře uděláme to teda tak jak si říkala nemáme už co ztratit..
*(vypadlo s Míši)*
~
Mám ještě jednu otázku..
*(vykopla jsem ze sebe)*
~
A. Dobře Míšo a ptej se Natal?
~
Bude líp? Potom co zničíme ten poslední kus vitálu?
~
A. Nevidím do budoucna ale vím jedno jediný bude hůř ale o tom až později teď už běžte hledat chci vás ještě zastihnout!
~
Všichni jsme kývli a odešli..
~
Cestou do poddolí jsem se držela s Richardem ostatní to nějak ani nezajímalo podle mě už jim to Richard řekl a nebo všichni mají poděláno v gatích..
~
To druhý bude víc pravděpodobný :D
~
*(zasmála jsem se svoji myšlence v duchu a pokračovala v cestě)*
~
Tady to je..
Následujte mě prosím..
~
*(řekl Martin a my šli dovnitř)*
~
Fuuj tady je to ale starý..
*(řekla Míša a chytla se za hlavu)*
~
L. Tady už dlouho nikdo nechodí od tý doby co tu byli ty povodně..
~
No vypadá to tady jak v hrobce..
*(řekla jsem)*
~
M. Co takhle nekecat a přiložit ruku k dílu?
*(zeptal se Marek)*
~
No jo a vidíš tady něco snad?
*(řekla Míša)*
~
R. Vidím tu jen krabice..
~
Neříkala Andy že to má bejt nějaká bedýnka či co?
*(odlehla jsem)*
~
M. Má ale já ji hledat nechci!
*(křikl Martin)*
~
Proč?! Ty snad nechceš zachránit všechny s tábora copak to hráblo dočista?!
*(rozzuřil se Tom)*
~
Nikdo jsme nechápali co to do Martina vjelo..
~
M. Ale samozřejmě že chci jenom nechci pomáhat Andy protože.. To je jedno..
~
Martine říkej..
*(řekla Míša)*
~
M. Nemůžu nechci neřeknu..
~
Hm tak jsme zase tam kde jsme byli výborně.. Nemá někdo něco?
*(zeptala jsem se)*
~
Ticho po pěšině
*(mohla jsem si to myslet..)*
~
M. Proč jsem tak hrozný člověk řekněte mi to?!
*(začal Martin propadat breku)*
~
Nejsi špatnej člověk nevíme jenom co jsi udělal to je vše ale prosím tě o jedno ať už jsi udělal cokoliv pomoc nám najít otevřít tu bedýnku ať může ten démon v klidu odletět třeba se po něm hned uzdravím já nebudu moct mít ten flastr na ruce a především pamatuj na ty lidi co tu s náma nejsou už... Ti za nic nemohou a ty je chceš nechat odradit tak co?
~
M. Ublížil jsem Andy když jsem byl ještě malej kluk!
Nikdy jsi to neodpustím..
Nikdy Nikdy Nikdy!
~
Achjo život prostě není fér..
~
Kdybych mohl to jakkoliv zachránit udělal bych cokoliv jenom že se na mě pořád zlobí..
~
*(když tohle Martin všechno říkal bylo mi ho líto a celkem jsem ho i chápala to na věci ale nemění nic proti čemu nechce nám dál pomoct s tou bedýnkou)*
~
D. Aha no to je sice smutný ale když nám pomůžeš najít tu bedýnku Andy bude ráda ne?
Že jsi nám pomohl a bude zase něco s tím že jsou naší lidi volní
~
Bavíme se pořád o těch sámých :
~
Déja - Dominik - Dejv - Šája - Kuba
~
To oni za nic nemohou a to že se neuměli bránit no a? Podívej se jak já sem vysokej mužů rozdávat ran kolik chci a lidí se mě stejně nebo dřív či později budou bát..
*(vypadlo s Davida)*
~
M. Něco na tom bude jenže já když tohle udělám nebude už cesty zpět já budu muset..
~
Co budeš muset?
~
M. Nic neřešme to pojďte to najít ať už mám klid..
~
Huh? Tak buď má marťas krámy a nebo absolutně nechápu ty jeho změny nálad mě fakt nebaví co si budeme ztratili jsme dost času..
~
L. Pojďme prosím hledat dál..
*(vykřikl lboy)*
~
M. Jo však hledáme copak to nevidíš nebo co ?
*(odfrkl si Marek)*
~
A tak už dost! S takovou se tu za chvíli všichni sežereme za živa pojďte spojit síly a kurva už to najít ať můžeme jít zpět nahoru a třeba si něco zahrát nikomu to tady dole není příjemný tak sakra dost bo vás vypleskám všechny..!
*(křikla jsem)*
~
R. Natka má pravdu musíme ji poslechnout tak pojďte hledat!
Jsme přece jeden tým ne?
*(zeptal se Richard)*
~
Samozřejmě!
*(dali jsme ruce k sobě)*
~
Hledali jsme všude možně jenže tu bedýnku ne a ne najít ta Andy to strčila někde do země k dinosaurům ne?
~
Když v tu chvíli se ozval hroznej křik Míši byl to přímo takovej ten křik volání o pomoc jenže...
~
SAKRA!
~
•
CO SE STALO MÍŠI A PROČ SE MARTIN CHOVAL TAK HROZNĚ DIVNĚ? TO SE DOZVÍME PŘÍŠTĚ TEDA DOUFÁM..
~
JINAK VŠEM CO BYLI NA RELEASE ALBA BETWEEN TWO WORLDS V DIE HARDU 29.5 V PRAZE.
~
DOUFÁM ŽE JSTE SI TO UŽILI!
~
KAŽDÉ JEDNO PŘEČTENÍ MI DĚLÁ NEHORÁZNOU RADOST BEZ VÁS TADY BYCH NEBYLA!
~
PEACE POZITIVE💋
ČTEŠ
Tábor Zla •(𝘥𝘰𝘬𝘰𝘯𝘤̌𝘦𝘯𝘰)•
HorrorJá a moje banda vyrážíme na letní tábor jenže něco se mi na tom tak trochu nezdá.. Co když je ten tábor prokletý a každou noc zmizí jedno dítě.. Čti a dozvíš se možná půjde o život.. ☠︎︎ ❗Pozor❗ V příběhu se vyskytujou paranormální jevy❗