Když jsme se ráno probudili okamžitě jsme šli za Míšou která ještě bohužel spala..
Musíme jen doufat že se probudí jiná cesta zde není..
~
Když ji tak vidím chce se mi brečet ale že fakt..
*(Vypadlo s po chvíli s Toma)*
~
Je mi to hodně líto no v tom dolu jsme se chovali jak burani.. Mohli jsme ji ochránit bojím se toho co řekne až se vzbudí jak ji jen to řekneme chápeš to všechno..
*(řekla jsem)*
~
David něco říkal že ji to řekne všechno Andy protože sama má nejvíce zkušeností z nás..
*(odpověděl Tom)*
~
Možná máš pravdu třeba se jen zbytečně bojíme..
~
Ten pohled na spící Míšu nepřeju nikomu taková beznaděj a samota někdy dokáže hodně zkomplikovat věci ale věřím že bude líp
~
L. Pojďte na snídani tady jste ji k ničemu vrátíte se později..
*(přišel za námi lboy)*
~
Má pravdu pojď Nati určitě máš hlad a stejně musíme pak ještě za Andy víš co tak pojď..
*(řekl Tom a šli jsme)*
~
Cestou do jídelny jsem měla strpnutej žaludek ale i tak jsem se najedla protože jsem to potřebovala..
~
*(O 1 hodinu později)*
~
Omluvám se že jsem se neozvala ale nic zajímavýho se nestalo přišli jsme s Tomem do klubovny kde naší vedoucí volali naším rodičům aby nám to tu prodloužili na dobu neurčitou asi mě mrdne..
~
Moji to nějak neřešili ale ti Tomovi no bude to ještě ostrý..
~
Sami se teď podívejte do mysli Toma přepínám signál xdd :
~
P.O.V *(Tom)*
Jakože nechci nic říkat ale moji rodiče jsou na nás s bráchou strašně vysazení a někdy jim taky chybí odvaha a myslím že Richardovi moc neskočili na to..
Snad tu nepřijedou mě třeba vyliskat bo jinak vylezu Markovi asi na záda xddd
~
*(Realita)*
~
Dobrý ne? Já s toho celkem nemohu protože Toma znám od začátku tábora a jakože musím říct že mi fakt sedl a doufám že se takhle budeme bavit i dál..
~
Když v tom se rozletěly dveře a moje myšlenky byly rázem fuč.
~
D. Lidičky vedu Andy má pro nás nový echo co a jak dál.
*(Řekl David)*
~
Ahoj Zlatko jak se máš dneska?
*(vykřikla jsem)*
~
A. Mám se dobře děkuju za optání tak kde máme toho maroda?
~
Míša leží od včerejška na Ošetřovně jestli chceš můžeme se za ní podívat..
*(řekl Tom)*
~
A. To bych byla moc ráda zkusím Míšu probudit nebojte nemusíte se bát bude to v klidu
~
Dobře tak teda jdeme ?
*(Zeptal se Marek)*
~
Jj
*(vyrazili jsme)*
~
Cestou směrem za Míšou jsem s Tomem měla hodně mrazivej pocit co vlastně Andy udělá..
~
Na ošetřovně jsem byla já s Tomem a Andy dokonce přišli i naší kluci a byli jsme kompletní.
~
Teď zase se přepneme do moodu jiný postavy uwuu :D
~
*(vyprávění s Pohledu Andy)* :
~
Když jsem viděla Míšu řekla jsem si páni ta je ale krásná když spí ani nemám to srdce ji budit jenže musíme se podívat pravdě do očí začala jsem konat
~
Míšo teď se nabourám do tvoji mysli a zkusím tě probudit..
*(řekla jsem si v duchu)*
~
Odstupte prosím..
*(křikla jsem na ostatní)*
~
Tyvole doufám že mi ji nezabije třeba víš co bo já ji tu potřebuju..
*(řekla jsem si v duchu)*
~
Chvíli to trvalo Andy se chytila za spánkovou kost na hlavě a jednu ruku natáhla nad Míšinu hlavu..
~
Najednou se probrala!
Andy se to povedlo!
Je to hrdinka!
~
M. C-o C-o se stalo?
*(vykoktala se sebe Míša)*
~
A. Vítej mezi živými bohužel si měla menší nehodu..
~
M. Jo to vím pamatuju si že mi to něco skočilo po hlavě..
*(zatřepala se Míša)*
~
A. Prosím tě otevři pomalu oči a řekni mi co vidíš.. Nelekni se..
~
M. Pane bože! Já nevidím barvy! Proč jste černobílí pro mě?!
*(chtělo se Míši brečet)*
~
Neplakej zlato jsem tu s tebou..
*(přiskočila jsem k ní)*
~
M. Děkuju ale vysvětlí mi to tu někdo nebo sami nevíte?!
~
A. Povyprávím ti co se s tebou stalo a teď bude dít..
~
POSLOUCHEJTE I VY!
~
A. Když jsi Míšo ty vypustila omylem toho démona s bedýnky podívala ses mu do očí démon protože byl x let zavřenej nereagoval na světlo nic uviděl tvé křišťálové oči a věděl že ty musí získat aby přežil na jeden den který bohužel mezi vás taky přijde ale to když tak pak..
~
Démon má v sobě jednu dvoutvárnost a to takovou že to černobílé pozadí skončí tehdy až uvidíš svou spřízněnou duši když takovou osobu uvidíš nebo potkáš nebo možná už znáš barvy zase uvidíš!
~
No tak tohle je teda síla vám povím co si budeme tohle jsem nečekal chudák Míša
*(řekl tom v duchu)*
~
No jakože já nemám slov ale věřím že se Míša jednou fakt zamiluje ikdyž to potrvá..
*(řekla jsem si)*
~
M. To znamená že až uvidím člověka který bude něco jako můj kamarád známý nebo cizí člověk tak to pak bude hned můj přítel?
~
A. V podstatně ano snad chápete něco je to na ten způsob když Růženka spala 100 let a pak byla políbena princem tak ty teďka budeš vidět černobílé a pak až uvidíš nějakýho kluka a bude to ten pravej mozek se spustí a černobílost pomine a ty uvidíš barvy ovšem s tím člověkem pak budeš muset zůstat do konce života..
~
M. Takže a když se třeba rozejdeme nebo tak co bude pak?
~
A. Je možnost že bys zase přišla o ty barvy promiň ale je to nevratný vrací se to..
~
M. Pane bože spackanej život...
~
Jdeš teda už s náma Míšo nebo tu budeš ještě odpočívat?
*(zeptal se Lboy)*
~
Jdu s váma tu s Martinem nebudu ani chvíli vám říkám..
~
M. Co jsem ti udělal ?
*(vyskočil)*
~
Můžeš za to ty! Za to že nevidím barvy prosím nelez mi na oči a vlastně to je jedno bo já tě stejně nevidím..
~
Jo jsem svině všech sviní dobře mi tak klidně do mě aj kopni..
*(URAZIL SE)*
~
R. A tak už dost buďme rádi že Míša žije a že může chodit a podobně polovina děcek je v háji tak pojďme si ten tábor užít ještě než bude pozdě..
*(vypadlo s Richarda)*
~
M. Má pravdu tak pojďte je čas oběda strávili jsme tu celkem dost času..
*(vypadlo s Marka)*
~
Cestou na oběd společně s Míšou a Tomem se mi konečně ulevilo že už nikdo s nich netrpí ale je to pravda to co říkal Richard..
~
Po obědě jsme se rozvalili v klubovně na matrace a čekali než za námi dojdou ostatní i s Andy.
~
Společně jsme trávili hezký dopoledne hráli jsme hry blbli jsme a podobně sice je Andy duch a věci kolem ní jsou tak méně živé neznamená že není dobrej člověk těším se až tahle kletba pomine a my ji konečně objemem jako lidi
~
*(O 3 hodiny později)*
~
Když jsme byli v té nejlepší formě přišel za námi David a hned nám všem změnil zase náladu na plno otázek klasika on tyvole..
~
Měla jsem ho radši poslat spát aby nám už nemohl nic překazit..
~
D. Lidičky chtěl jsem vám oznámit že k nám do Campu přijedou posily abychom to tu víc upevnili tu základnu..
~
Co to kurva? Jací posily mám se bát a kdo to zas bude ?
Agenti FBI nebo snad mafiáni?
~
•
A TAKHLE KONČÍ DALŠÍ KAPITOLA! 💋
BAVILA VÁS? MYSLÍM ŽE TEĎ UŽ PŮJDE O HODNĚ..
KDO JSOU NOVÝ POSILY A CO MÍŠA NAJDE SI SVÉHO SOULMATE?
~
DĚKUJU VŠEM ! 💖
JINAK DODATEČNĚ KDYŽ VČERA BYL TEN DEN DĚTÍ VŠECHNO NEJKRÁSNĚJŠÍ! 💋
ČTEŠ
Tábor Zla •(𝘥𝘰𝘬𝘰𝘯𝘤̌𝘦𝘯𝘰)•
HororJá a moje banda vyrážíme na letní tábor jenže něco se mi na tom tak trochu nezdá.. Co když je ten tábor prokletý a každou noc zmizí jedno dítě.. Čti a dozvíš se možná půjde o život.. ☠︎︎ ❗Pozor❗ V příběhu se vyskytujou paranormální jevy❗