"Collete!" řvala na mě matka. "Jo už jdu" zařvala jsem na ní nazpátek. Upravila jsem si oblečení což byly zelené šaty a černé baleríny. Své zrzavé, rovné vlasy mám rozpuštěné. Na posledy se ještě podívám do zrcadla a jdu do obýváku kde je celá moje rodina. Matka s otcem, mí dva bratři James a Albus, moje dvojče Lily. Pak babička Moly, děda Arthur, Strejda George s tetou Angelinou a mým bratrancem Fredem a sestřenkou Roxanne. Po tom strejda Bill s tetou Fleur a mými sestřenicemi Victoire a Dominiquea a bratrancem Louise pak tu byl strýček Ron s tetou Hermionou se sestřenicí Rose a bratrancem Hugem.
Se všemi jsem se přivítala a poděkovala za dárky. Když jsem chtěla jít za Albusem tak mě matka vzala stranou. "Collete Hailee Potterová jak si dovoluješ přijít na vlastní oslavu 11 narozenin pozdě" křičela na mě šeptem aby nás ostatní neslyšeli. "Omlouvám se matko zaspala jsem a taky jsem si myslela že když je tu Lily tak si nevšimnete že tu nejsem" řekla jsem nenuceně i když to nebyla pravda jen jsem jí chtěla naštvat. A to se povedlo je rudá jak rajče. Teď jsem jenom doufala že mě někdo osvobodí od tý naštvaný saně. A taky že jo. "Lett" zakřičel na mě Albus. "A teď mě omluv musím za svým bratrem" sladce jsem se na ní usmála a odešla za Albusem.
"Díky Merline, Albusi zachránil si mě před zuřící saní" vděčně jsem se na bratra usmála. "Od toho mě máš" objal mě. "Jak se ti líbí oslava?" zeptal se. "Co myslíš? Všichni si všímají sladké Lily a já tu nejsem" protočila jsem očima. "Já si tě všímám" usmál se. "A za to jsem ti vděčná" usmála jsem se.
"Dort!" zakřičela matka aby ji všichni slyšeli. Šla jsem loudavou chůzí ke stolu na kterých jsou dorty. Já mám čokoládový a Lily má vanilkový. Jo jsme úplný opaky. Já s Lily jsme si stouply před dorty a kolem nás ostatní. "Sfoukněte svíčky a něco si přejte" usmála se na nás matka. Já věděla že ten úsměv patří spíš Lily. Sfoukly jsme svíčky a já si přála abych se jednou pomstila rodině jak mě všichni ignorovali a dělali jako bych ani neexistovala. Pak jsme rozkrájely dort, rozdali ho. Já s Albusem jsme šli na zahradu si povídat. Řekl mi jaké to je v Bradavicích, Zmijozelu a tak. Stejně jako Albus bych se ráda dostala do Zmijozelu.
Večer už všichni odcházeli a tak jsem šla k sobě do pokoje. Převlékla jsem se a udělala hygienu a šla jsem spát.
ČTEŠ
Já, Collete Hailee Potter
FanfictionLily Potterová, dcera Harryho Pottera má dvojče, Collete Hailee Potterovou. Co když Harry Potter není až tak skvělí rodič? O Collete se prakticky nezajímá, ale o Lily vždycky. V Bradavicích si najde skvělé přátelé a studenti i profesoři jí budou re...