4.kapitola-moudrý klobouk

81 3 0
                                    

"Už jsme tady" upozornil nás Christian když jsme zastavily v Prasinkách. Koukla jsem se jestli mám Sake a vystoupila, kluci šly hned za mnou. "Prváci pojďte za mnou" křičel nějaký hromotluk. "Doufám že tě uvidím u našeho stolu Collete Potterová" usmál se na mě Scorpius. Christian na mě jen mávl a odešly. Já jsem šla k loďkám a do jedné si sedla. Ten chlap něco řekl ale já jsem ho  ignorovala a prohlížela si hrad. Okolo sebe jsem slyšela 'Wow ten je nádherný', 'Nikdy jsem neviděl nic hezčího'. A další podobné věci. Semnou v loďce seděly další dvě holky a jeden kluk. Beztak to budou nějací mudlovští šmejdi.

Když jsme vystoupily z loděk Převzal si profesor Lonhbottom. Dovedl nás před velké dubové dveře a řekl abychom tu počkaly dokud nepřijde. "Copak Collete proč tu stojíš tak sama? Nikdo se s tebou nechce kamarádit?" posmívá se mi Lily s nějaký mi holkami. "Copak Lily sehnala sis psy, aby tě měl kdo poslouchat" teď jsem se posmívala já jí. A než mohla cokoliv odpovědět přišel profesor Longbottom. "Tak pojďte" pobídl nás. Společně s ostatními jsme vstoupila do velké síně. Pohledem jsem vyhledala kluky. Když jsem je našla usmála jsem se na ně a oni my úsměv oplatily.

 "Tak tohle je moudrý klobouk. Až zavolám vaše jméno sednete si na tuhle stoličku a já vám dám moudrý klobouk na hlavu" vysvětlil profesor. Začal vyjmenovávat různé jména která jsem ignorovala a začala vnímat až při jméně mého dvojčete. "Lily Potterová" zvolal a všichni upřely zrak na ní. Lily šla sebevědomě ke stoličce a posadila se. Klobouk hned zvolal "Nebelvír" celý Nebelvírský stůl začal nadšením křičet a ostatní stoly jen říkaly 'žádná změna'. S nadšením se rozběhla k Nebelvírům. Protočila jsem nad tím oči.

 "Collete Potterová" zvolal profesor. Od všech jsem slyšela 'další Potterová myslela jsem že mají jed jednu dceru'. Tady je vidět jak mě má rodina ráda. Zvedla jsem bradu a sebevědomě jsem šla ke stoličce a sedla. Ještě jsem poslala sourozencům provokativní pohled. Profesor mi na hlavu dal moudrý klobouk. Klobouk okamžitě vykřikl "Zmijozel" a já se ušklíbla. Šla jsem ke Zmijozelskému stolu zatímco Zmijozelský tleskaly a ostatní stoly se divily že už je druhý Potter ve zmijozelu. 

Sedla jsem si vedle Scorpiuse a vedle něj byl Christian a naproti mě byl Albus. "Gratuluji k nejlepší koleji na světě" řekl Scorpius. "Děkuji. Máš pravdu tohle je nejlepší kolej na světě" usmála jsem se. Ti co mě slyšely se mě zeptaly 'si vážně Potterová' nechápavě jsem se na ně podívala, oni to vysvětlily že jsem jiná než oni. Na to jsem se usmála. "Já jsem Samuel Flint jsem kapitán famrpálového družstva, jsem v pátém ročníku" představil se mi pohledný černovlásek. "Já jsem Collete Potterová těší mě. Páni musíš být skvělý hráč když jsi kapitán už v pátém ročníku" usmála jsem se. "Jo to asi jo. Myslím že tví sourozenci názor o nejlepší koleji nesdílejí. Koukají se na tebe jako kdyby tě chtěli zabít" ukázal na Nebelvírský stůl . "Nic nového" řekla jsem a točila jsem se na mé sourozence, přeslazeně jsem se usmála a provokativně zamávala. James vzeky zrudl a Lily se na mě dívala ještě vražedněji. Zatímco se celý Zmijozelský stůl se smál. 

Když už byli všichni rozřazeni tak ředitelka McGonagalová měla proslov. "Vítám vás v novém školním roce v Bradavicích. Přeji hodně štěstí pátým ročníkům v NKÚ a sedmým ročníkům v OVCE. Dále přeji prvákům hodně štěstí se začátkem školy. Pak bych chtěla upozornit že je zakázán vstup do Zapovězeného lesa, také je zakázáno používat věci od taškáře nebo z obchodu bratrů Weasleových ve školních prostorech nebo na školníkovy Filchovi a jeho kočce paní Norrisové. Tak dobrou chuť" dořekla svůj proslov a na stolech se objevilo jídlo. Na talíř jsem si nandala jenom těstovinový salát a vzala si dýňovou šťávu. 

Po skončení večeře nás svolal prefekt aby jsme všichni prváci šli za ním. "Tak zatím uvidíme se ve společence" řekl mi Albus. Jen jsem přikývla a šla za prefektem. Vedl nás do sklepení k obrazu Staršího kouzelníka s čistou krví. "Heslo?" zeptal se kouzelník. "Dormienti non irritare anguis (Nedráždi spícího hada)" řekl heslo. "Tohle heslo si zapamatujte, jinak se nedostanete do společenské místnosti. Heslo se mění každý měsíc. Na konci měsíce ho vždy uvidíte viset na nástěnce ve společenské místnosti" řekl nám prefekt. "Tak tohle je Zmijozelská místnost. Chlapecké ložnice jsou na pravé straně, dívčí na levé. Když něco budete chtít vědět zeptejte se svých starších spolužáků, prefektů a nebo profesorů" dořekl a někam odešel. Já jsem šla k dívčím ložnicím a hledala tu svou. Když jsem jí našla na dveřích bylo: Collete Potterová, Rena Pankinsová, Samantha Goylová a Danielle Nottová. 

Já, Collete Hailee PotterKde žijí příběhy. Začni objevovat