3.kapitola-cesta do Bradavic

79 6 0
                                    

Dnes je den D!! Vstala jsem z postele rychleji než nejnovější Nimbus a zavřela se v koupelně. Vysprchovala jsem udělala jsem si hygienu a na hlavě vytvořila rybí cop který jsem si přehodila přes rameno. Na sebe jsem si vzala černé džíny, zelené tílko s výstřihem do vé a na potiskem hada. Nakonec jsem si vzala černé tenisky.

"Dobré ráno" pozdravila jsem když jsem vešla do kuchyně. Přišla jsem jako poslední. "Dobré Lett" oplatil mi jako jediný pozdrav Albus. S úsměvem jsem si sedla mezi Albuse a Lily. 

"Máte zabaleno?" zeptala se matka když už všichni dojedli. Všichni jsme přikývly a já jsem šla dát Sake do přepravky. Jsem ráda že Minnie dovolila abych si Sake vzala sebou.

Stála jsem v předsíni a společně s ostatními jsem čekala na Lily. Když přišla šli jsme ven a nasedly do auta. 

Na nádraží jsme vystoupily a šli pro vozíky. Albus mi pomohl dát všechna zavazadla na vozík a šli jsme k přepážce. První šel James potom Albus pak Lily a nakonec já. Rozeběhla jsem se proti přepážce a objevila se na nástupišti 9 a 3/4. Zavazadla jsme dali do vlaku. Teda Sake jsem si nechala u sebe. 

"Tak Jamesi, uč se a žádný lumpárny" objala matka Jamese. Po tom co ho objal i otec se James už rozeběhl pryč. takhle to následovalo i u Albuse až na to že on se měl víc bavit s Nebelvíry a míň se Zmijozeli. "Lily ať se ti daří po rozřazování napiš do jaké koleje si se dostala. I když si stejně myslím že to bude Nebelvír. Mám tě ráda" tak a teď jsem na řadě já. "Collete, neponiž naší rodinu nechci dostat od Minervi žádný dopis ohledně tvého nevhodného chování. A nech si toho hada vždy na pokoji" přikývla jsem a už jsem chtěla odejít když mě zastavil otec. "Colette chtěl jsem ti dát ještě tohle" natáhl před sebe ruku se složeným pergamenem. "Co to je?" zeptala jsem se. "Tohle je Pobertův plánek. Ukáže ti kde zrovna kdo je. Koukej. 'Poklepe na plánek hůlkou' Slavnostně přísahám že jsem připraven ke každé špatnosti" řekl a na plánku se začali objevovat Bradavice se jmény a stopami. Užasle jsem se na plánek dívala. "Díky ale proč to dáváš mě?" tázavě jsem se na něj podívala. "Neviditelný plášť jsem chtěl dám nejstaršímu synovi, tak ho dostal James. A plánek jsem chtěl dát nejstarší dceři. Jsi starší než Lily i když o minutu" usmál se. "A jak mám udělat aby to zmizelo?" koukla jsem se na plánek. "Jo jasně. 'Poklepe na plánek hůlkou.' Neplecha ukončena" a plánek zmizí. "Díky otče" usmála jsem se a lehce jsem ho objala. 

Sedla jsem si do volného kupé. A vytáhla Sake z přepravky, obmotala se mi kolem zápěstí. 'Přelez si na rameno' zasyčela jsem na Sake. Přelezla si a já si vytáhla knížku.

Ze čtení mě vytrhlo otevření kupé. Podívala jsem se kdo to je. "Oh, Collete" usmál se Scorpius. "Scorpiusi" úsměv jsem mu oplatila. "Ahoj, Já jsem Christian Zabiny" usmál se na mě kluk tmavší pleti stojící za Scorpiusem. "Ahoj já jsem Collete Potterová" mé přijmení jsem vyplivla jako jed. "Sedněte si" dodala jsem. Scorpius si sedl na místo vedle mě a Christian na proti mě. "Proč nesedíš se svými sourozenci v Nebelvírské části?" zeptal se mě Christian. Otráveně jsem se na něj podívala. "Myslím že stačí že jsem s nimi strávila 11 let mého života. Tak proč s těmi mudlomily sedět i teď?" koukala jsem se na něj s ledově klidným obličejem. "Scorpiusi měl jsi pravdu je úžasná" zasmál se Christian. Scorpius se na mě zadíval a najednou zbledl. "Jsi v pořádku?" zeptala jsem se. "Nehýbej se máš na rameni hada!!!" skoro křičel. To už Sake zaregistroval i Christian a taky začal vyvádět. Já jsem se hlasitě rozesmála. Oba se na mě dívali jako na blázna. "Čemu se směješ?" vyděšeně na mě hleděl Christian. 'Polez' zasyčela jsem a natáhla ruku k Sake tak aby mohla přelézt na zápěstí. "Kluci seznamte se se Sake" natáhla jsem k nim ruku na které byla Sake. "Nic vám neudělá" dodala jsem když se na ní nedůvěřivě dívali. 'Ale nevypadají špatně' zasyčela Sake a já se zasmála. 'Ale nic jim neuděláš' zasyčela jsem nazpátek. "Počkej ty umíš hadí jazyk?!" zarazily se kluci. "Jo. Stejně jako to umí můj otec" pokrčila jsem rameny. "Měli bychom se převléct do hábitů. Za chvilku budeme vystupovat" řekl Scorpius a společně s Christianem odešli z kupé abych se mohla převléknout.

Já, Collete Hailee PotterKde žijí příběhy. Začni objevovat