Ποιος θα το περίμενε ότι η βραδιά θα άλλαζε τα πάντα.
Ο jungkook προχώρησε με την μηχανή του εκνευρισμένος. Σταμάτησε για λίγο και άναψε το τσιγάρο του. Κοιτούσε τους περαστικούς, τα ζευγάρια με εκνευρισμό. Φαινόταν ότι κάτι τον ενοχλούσε.
Η Σοφία σχολασε απ'την νυχτερινή της βαρδια και έφευγε για τον δρόμο του σπιτιού της. Πέρασε από δίπλα του χωρίς να τον προσέξει και εκείνος την κοιτάζει επίμονα.
Γρήγορα προχώρησε και την έφτασε, μπήκε μπροστά της και την σταμάτησε.
Jk:Γεια σου!
Η Σοφία δεν το περίμενε και έμεινε.
Σ:Γειαα
Jk:Τέτοια ώρα τελειώνεις εσυ;
Σ:Ναι τέτοια ώρα
Jk:Τι λες τώρα; Είναι επικίνδυνα τέτοιες ώρες να κυκλοφορείς εδώ, μπορείς όντως;
Η Σοφία άρχιζε να βήχει απ'τον καπνό του και εκείνος το έσβησε αμέσως.
Jk:Συγγνώμη...
Σ:Όλα καλά...κοιτα Ναι λίγο φοβάμαι αλλά τρέχω το σπίτι μου είναι κοντά, αλήθεια λίγο πιο κάτω είναι..εκει
Του έδειξε τον δρόμο απέναντι ήταν αρκετά σκοτεινός.
Jk:Απλά να σε συνόδεψω, αλήθεια δεν θα κάνω κάτι
Η Σοφία δεν ένοιωθε άνετα μαζί του, ο kookie ήταν ένα αγόρι που της άρεσε αρκετά, εκτός ότι ήταν ένα bad boy με εν τέλει καλή καρδιά ένοιωθε αυτό το κάτι παραπάνω μαζί του και έτρεμαν τα πόδια της.
Σ:Όχι σε ευχαριστώ, να τώρα θα πάω θα με δεις..
Jk:Είσαι σίγουρη;
Σ:Ναι ναι
Jk:Εντάξει..καληνυχτα
Σ:Καληνύχτα
Γύρισε, τον κοίταξε και τον είδε να της χαμογελάει γλυκά. Αμέσως κοίταξε τον δρόμο και προχώρησε μπροστά της. Ο Jungkook ένοιωθε άσχημα που δεν θα την ξανά έβλεπε σήμερα...
Η Σοφία μπροστά της είδε τρία αγόρια να την κοιτάζουν κάπως περίεργα και ένοιωσε την ενέργεια τους...ένοιωσε φόβο και πήγαινε πιο γρήγορα. Ο jungkook τους παρατήρησε απλα.
Η Σοφία όσο πήγαινε προχωρούσε ακόμα πιο γρήγορα και ένοιωσε την ανάγκη να τρέξει πίσω στον jungkook σκέφτοντας ότι θέλουν να την βλάψουν.
Σ:Μα καλά τώρα βρήκαν αυτοί να έρθουν μπροστά μου;
Κι όντως τα αγόρια έτρεξαν σιγά σιγά πάνω της!
ESTÁS LEYENDO
𝐓𝐡𝐞 𝐧𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐲 𝐬𝐨𝐧 // 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐤 💫
Fanfic"Ξέρω πως λιώνεις στα μάτια μου!" "Εγώ θα σου τα μάθω όλα" "Δεν θέλω ένα καλο αγοράκι..θέλω αυτόν" 💫 ~Δύο τελείως διαφορετικοί κόσμοι έρχονται σε επαφή~ 💫 *ΠΡΟΣΟΧΉ* Θα υπάρξουν σκηνές για άνω των 18. #1 Kim Taehyung #2 Kim Taehyung #1 btsgreece ...