Η y/n άνοιξε την πόρτα και είδε πως το νερό ήταν ανοιγμένο εφόσον είχε υδρατμούς που την είχαν τυφλωσει.
Πήγε κοντά στο χερούλι για να κλείσει το ντουζ, εφόσον το έπιασε έκλεισε το νερό γρήγορα.
Ο Taehyung έτριβε το στήθος του μέχρι που άκουσε το νερό να σταματάει και γύρισε απ'την άλλη μεριά.
Οι υδρατμοί εξατμιστηκαν και ο ένας είδε τον άλλον.
Έμειναν να μοιράζονται μην καταλαβαίνοντας τι έχει συμβεί ακριβώς. Αφού κατάλαβαν μέσα σε δευτερα η y/n έκλεισε τα μάτια της και γύρισε για να φύγει.
Φωνάζοντας.
Y/n:ΑΑ ΤΙ ΝΑ ΑΥΤΟ; Μ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΗΟΣΥΝ ΜΕΣΑ ...ΔΕΝ ΕΙΔΑ !
Εφόσον είχε κλειστεί μάτια ο Taehyung την βοήθησε να μην πέσει απ'τα νερα.
T:Κάτσε κορίτσι μου ...θα πέσεις μισο λίγο! Μην φωνάζεις σουυς..
Η y/n ένοιωσε τα μεγάλα του χέρια να την σφίγγουν απ'τα μπράτσα. Η σκέψη της ότι αυτήν την στιγμή από πίσω της ο Taehyung είναι γυμνός την αναστατώνει αφάνταστα...παράλληλα την τρομάζει.
T:Πρόσεχε θα πέσεις!
Y/n:Το χω το χω!...ευχαριστώ..Δεν γυρίζω.. συνέχισε..
Έφυγε γρήγορα και δειλά χωρίς να κοιτάξει πίσω. Εκείνος ξεφυσιξε...Και συνέχισε το μπάνιο του.
Η y/n πήγε κάτω να καθαρίσει το σαλόνι. Η Μελίνα ήταν στον καναπέ και μόλις την είδε σηκώθηκε και πήγε εκείνη στην θέση της..δηλ πάνω.
Προχώρησε και έλεγχε όλους τους διαδρόμους και τα δωμάτια να χρειάζεται κάτι μέχρι που είδε το δωμάτιο του Taehyung. Αφού κατάλαβε πως είναι μεσα στο μπάνιο πήγε να φτιάξει τα ρούχα του.
Άγγιζε κάθε ύφασμα και αισθανόταν το σώμα του.
Σε λίγα λεπτά τελείωσε ο Tae Και πήρε το μπουρνούζι του. Βγήκε σιγά σιγά νομίζοντας πως δεν είναι κάνεις στο δωμάτιο και άνετος έβαλε τις παντόφλες του.
Η Μελίνα δεν είχε προσέξει τον ήχο του νερού που σταμάτησε και αφοσιωμένη στην δουλειά της τελείωνε με τα ρούχα.
Εκείνος βγήκε και γύρισε προς την Μελίνα. Είχε μόλις βγει απ'τους υδρατμούς και δεν την ξεχωρησε απ'την y/n...
Ξεροκαταπιε και προχώρησε γρήγορα προς εκείνη. Πήγε ακριβώς από πίσω της και απότομα της έπιασε τα μπράτσα.
T:Δεν μπορώ να το ξεχάσω αυτό..
Της λέει κοντά στο αφτί της. Με μια υπερβολικά σεξυ χροιά.
T:Πώς τολμάς να κάνεις ότι κάνεις και μετά να φεύγεις τόσο εύκολα μου λες;
Η Μελίνα έχει παγώσει αλλά παράλληλα το χαίρεται.
T:Με έχεις τρελάνει, απ'την αρχή που σου πρωτοείδα την έχω πατήσει μαζί σου!
Εκείνη γουρλωνει τα μάτια.
T:Σε σκέφτομαι συνέχεια, δεν μου φεύγεις απ'το μυαλό όσο και να θέλω να σε βρίσω δεν μπορώ.. Δεν ξέρω τι ειναι αυτο που νοιώθω..
Η Μελίνα γύρισε απότομα και του απάντησε.
Μ:Είμαι έρωτας μωρό μου! Έρωτας!
Λέει και με μια γρήγορη κίνηση τον βουτάει στα φιλιά.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐓𝐡𝐞 𝐧𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐲 𝐬𝐨𝐧 // 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐤 💫
Fiksi Penggemar"Ξέρω πως λιώνεις στα μάτια μου!" "Εγώ θα σου τα μάθω όλα" "Δεν θέλω ένα καλο αγοράκι..θέλω αυτόν" 💫 ~Δύο τελείως διαφορετικοί κόσμοι έρχονται σε επαφή~ 💫 *ΠΡΟΣΟΧΉ* Θα υπάρξουν σκηνές για άνω των 18. #1 Kim Taehyung #2 Kim Taehyung #1 btsgreece ...