Κεφαλαίο 32

221 24 0
                                    

Χαιρέτησαν ο ένας τον άλλον και ο Jungkook πάτησε γκάζι για τον προορισμό τους.

Παράλληλα ο Taehyung ήταν χαλαρός στο σπίτι, χαζεύοντας στο Instagram του. Πήγε στην τελευταία του φωτογραφία και είδα ποιές κοπέλες του πάτησαν καρδούλα. Έμπαινε στο προφίλ τους και προσπαθούσε αρκετά στο να βρει κάτι καλύτερο απ'την y/n.

Τ:Αα δες εδώ..και φωτο με μαγιό βλέπω..ομορφο κορμί.. καλύτερο απ'την... Ααα εδώ φωτο με makeup, τι όμορφη που είναι..πιο όμορφη από...
Αα εκείνη έχει και ωραίο στυλ ...τετοια ρούχα ποτέ δεν φόρεσε η...
Βλέπω εκείνη έχει και φτιαγμένα νύχια.. ποτέ δεν είχε εκείνη...
ΑΧ ΑΜΑΝ ΠΙΑ!

Είπε και πέταξε το κινητό του πιο πέρα.

T:Ότι "άσχημο" και να πω που δεν το έχει η y/n αντί να με πειράζει τόσο με κολλάει με εκείνη...δεν αντέχω άλλο αυτήν την κατάσταση...

Πήρε το τηλέφωνο του και εκεί που ήταν έτοιμος να πάρει τον Jungkook θυμήθηκε ότι δεν μπορούσε να το σηκώσει τώρα, οπότε πήρε τον Hoseok.

Η:Καταλαβαίνω πως νοιώθεις..Και εγώ ήμουν ερωτευμένος κάποια στιγμή

Τ:Ρε! Μην το λες αυτό! Δεν ειμαι..

H:Γιατί καλέ;

Τ:Δεν είναι ωραίος ο έρωτας.. νοιώθω ένα μεγάλο βάρος λες και ειμαι σε κηδεία...

H:Χαχα...ο έρωτας έτσι είναι.. δυστυχώς αν δεν έρθει το άλλο σου μισό κοντά σου αλλά αν έρθει τότε γίνεται το εντελώς αντίθετο...

Τ:Ναι ναι ότι πεις...δεν αντέχω βοηθά με..

H:Την άφησες να δεις αν έρθει πίσω μόνη της;

T:Ναι

H:Άρα είναι στην φάση που θέλει λίγο ακόμα..θα γυρίσει αν σε θέλει πίσω

Τ:Μάλιστα...εγω απλά ένα πράγμα να πω..γιατι νοιώθω ότι είμαι βλάκας και δεν με θέλει καν;

𝐓𝐡𝐞 𝐧𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐲 𝐬𝐨𝐧 // 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐤 💫Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang