Lepas aku dh jilat biji kelentik kakak tiri Aku tu dan lepastu diorang tukar posisi yang di mana ibu tiri aku plk dkt muka aku dan kakak tiri Aku di paha aku dan dia isap dan lancap batang aku tiba2 ibu tiri aku berkata dkt aku.
( Ibu tiri ) woi sial aku Nk kau buat macam mana kau buat dkt kakak tiri kau faham.
( Aku ) faham ibu aku pon apa tunggu lagi terus masukkan hidung aku ke dalam pepek nya dan ibu tiri aku menekan kepala aku dgn lebih dalam lagi sampai aku meronta2 ambil nafas dan lepastu ibu tiri aku lepas aku dan dia menampa dan meludah muka aku dan ibu tiri aku berkata dkt aku.
( Ibu tiri ) Skrg aku Nk kau jadi armpit slave untuk aku dan kakak tiri kau nie plk boleh.
(AKU ) boleh ibu. Diorang pun angkat lengan diorang sehingga menampakkan ketiak diorang tu
aku pon mendekatkan hidung aku ke ketiak diorang apabila hidung aku dh menempel dkt ketiak diorang aku dpt hidu bau masam dan tengit dkt ketiak diorang.Lepas aku dah hidu ketiak diorang aku disuruh untuk jilat ketiak diorang plk rasa dia pahit ,payau dan masin tapi aku tk heran pon semua tu sebab aku suka dgn bau ketiak ibu dan kakak tiri Aku
nie klu boleh hari2 aku Nk cium ketiak diorang.Bila aku dh puas jilat dan cium ketiak diorang.
Diorang suruh aku jadi foot slave diorang plk
Aku dibawa ke bilik ibu tiri aku dan suruh aku berlutut manakala diorang duduk atas katil depan aku dan menyondor kaki diorang ke aku. Aku pon cium la kaki diorang berdua bau dia memang menyengat sekali dan lepastu aku jilat dan isap jari dan kaki diorang lepastu ibu tiri aku menampar muka aku dan kakak tiri Aku plk meludah ke muka aku dan diorang berdua ketawa terbahak2. Lepastu ibu tiriaku bersuara.(Ibu tiri) woi sial mcm mna sedap tk rasa ketiak dan kaki aku dan kakak tiri kau nie .
( Aku ) sedap ibu klu boleh sy Nk diperlakukan seperti ini lgi boleh.
(Ibu tiri ) boleh aku dan kakak tiri kau nie boleh buat mcm tu lgi dkt kau asal kn kau dgr ckp aku dgn kakak tiri kau nie skrg aku Nk kau jadi Toilet slave aku dan kakak tiri kau nie plk boleh.
(Aku ) boleh ibu aku pon ikut diorang ke tandas dan bila dah sampai aku berbaring atas lantai tandas dan membuka mulut aku dan tiba2 dtg la ibu dan kakak tiri sambil membawa kerusi yang tgh2nya ada lubang dan meletakkannya di atas muka aku dan ibu tiri aku duduk di kerusi itu dan dia mengeluarkan air kencingny yg kuning dan berbau hancing tu ke muka aku dan lepastu dia suruh aku bukak mulut lagi luas dan beberapa minit keluar lah taiknya yg berbau busuk tu dan jatuh ke mulut dan hidung aku. Dan lepastu dia menarik kepala aku dan suruh aku jilat taiknya di punggung itu dan membaringkan aku balik lepastu giliran kakak tiri Aku plk yg pakai aku dan lepastu kakak tiri Aku bersuara.
( kakak tiri ) woi sial aku kau bersihkan badan kau dan menunggu kitaorang di dlm bilik Aku faham cuihhh sambil meludah dkt muka aku dan berlalu pergi .
Aku pon bangun dan terus bersih kn badan aku semua dgn sabun dan lepastu aku kering kn badan aku guna lapik kaki yg kotor tu jer dan terus ke bilik kakak tiri Aku .
Bersambung Next Part