aku jadi slave ibu dan kakak tiri Aku Part 3

3.4K 18 2
                                    

Keesokan harinya aku dibagun oleh ibu tiri aku dan menyuruh aku ikut dia ke tandas untuk jadi toiletnya.

Aku pon berjalan la mengikuti ibu tiri aku dari belakang untuk ke tandas. Sesampai aku di Tandas aku disuruh untuk berbaring terlentang diatas lantai dan membuka mulut aku luas2.

Aku pon bukak mulut aku dan ibu tiri aku pon kangkang atas muka aku dan menurunkan pinggulnya kebawah dan menghalakan pepeknya ke mulut aku.

Dan tk semena2 keluar lh air kencing ibu tiri aku dari lubang pepeknya dan mengalir terus ke mulut aku dan bau dia sangat hancing.

Bila ibu tiri aku dh selesai kencing dia pon suruh aku bersihkan pepeknya guna lidah aku. Aku pon jilat la pepek dia yg bau hancing tu sampai bersih.

Bila dh bersih dia pon bagun dan meludah dkt muka aku dan berlalu pergi meninggalkan aku terbaring di dalam tandas.

Dan tk lama lepastu kakak tiri Aku plk masuk dan dia berdiri atas muka aku lalu dia menurunkan pinggulnya kebawah dan menghalakan punggungnya ke muka aku.

Pada masa tu punggung dia betul2 atas mulut aku dan tk sampai beberapa minit keluar lah taiknya dari lubang anus dia dan bau dia sungguh busuk dan dia suruh aku kunyah taik dia tu .

aku pon kunyah la taik dia dan dia hanya ketawa jer melihat aku kunyah taik dia.

Bila dia dh selesai berak dkt mulut aku . Dia pon suruh aku jilat punggungnya sampai bersih. Aku pon jilat la punggung dia sampai bersih. Bila dh bersih dia pon bagun dan meludah dkt muka aku dan berlalu pergi.

Dan meninggalkan aku terbaring di dalam tandas dgn berbau busuk dan hancingnyer dan akhirnya aku pon tertidur didalam tandas.

Tiba2 ada org simbah air dkt muka aku dan membuat terkejut dan terbangun rupa2 nya kakak tiri Aku yg simbah air dkt muka aku tadi dan dia menyuruh aku ikut dia ke biliknya.

Aku pon ikut la dia dari belakang. Sesampai aku di biliknya aku dikejutkan dgn 2 org kawannya yg sedang duduk di atas katil sambil tersenyum ke arah aku.

Tiba2 kakak tiri Aku menyuruh aku berlutut di depan kawanya dan  menyuruh aku cium kaki 2 org kawanya.

Aku pon berlutut la depan kawanya dan menurunkan kepala kebawah dan mendekatkan hidung aku di kaki kawanya. Dan aku menghidu segenap inci kaki kawanya yg berbau tu.

Lepastu kakak tiri Aku menyuruh jilat dan isap jari dan tapak kaki kawanya. Aku pon julurkan lidah aku dan aku menjilat tapak kaki kawanya dan aku menghisap jari kaki kawanya jugak.

Lepastu kakak tiri Aku menyuruh aku berhenti dan menyuruh aku pergi tandas dan berbaring di atas lantai dan membuka mulut luas2.

Aku pon bangun dan menuju ke tandas dan aku berbaring di atas lantai dan tk lama lepastu kakak tiri Aku dan kawanya pon sampai dan diorang membuka seluar masing2 dan terus mencangkung atas muka dan mulut aku.

Dan tk sampai beberapa saat air kencing diorang pon keluar dan membasahi muka aku dan bau dia sungguh hancing. Dan kakak tiri aku menyuruh aku menelannya sampai habis .tapi kalau aku tk telan dia akan memanggil kesemua kawanya untuk kencing dan berak dkt muka aku.

Aku dgn takutnya terpaksa lh menelan air kencing diorang sampai habis. Bila dh selesai kakak tiri Aku suruh aku jilat pepek diorang sampai bersih. Aku pon dekatkan mulut aku di pepek diorang dan menjulurkan lidah aku dan mula menjilat pepek diorang sampai bersih. Bila dh bersih diorang meludah ke muka aku dan menyuruh aku pakaikan panties dan seluar diorang balik.

Bila aku dh selesai memakaikan pakaian diorang.
Tiba2 kakak tiri Aku membuka seluar dia balik dan menarik kepala aku ke punggungnya dan menyuruh aku bukak mulut. Dan tk semena2 keluar lh kentutnya yg berbau busuk tu di mulut aku dan membuatkan aku rasa Nk muntah.

Dan tk lama lepastu kakak tiri Aku melepaskan kepala aku dari punggungnya sambil ketawa begitu jugak kawanya dan dia menyuruh aku baring di atas lantai tandas. Lalu dia dan kawanya pon keluar dari tandas dan meninggalkan aku terbaring atas lantai dgn muka dan badan aku berbau hancing.

Bersambung Next Part.

Jgn lupa vote dan komen.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 12, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JADI SLAVE IBU DAN KAKAK TIRIWhere stories live. Discover now