Saat aku bangun aku tgk ibu dan kakak tiri aku tkda.
Aku pon bangun dari katil tapi tk bole sebab tangan aku dh kena ikat dgn rantai borgol.
Sudah sekian lama aku terbaring akhirnya pintu dibuka timbul la ibu tiri aku diikuti dengan 5 org kawannya sekali dan diorang pon naik atas katil dan membuka pakaian diorang masing2.
Lepastu ibu tiri aku berkata.
( Ibu tiri ) woi bodoh nie semua kawan aku. Kenalkan yg nie Zurina yg nie filza yg nie ramziah yg nie zainab dan yg nie tipah.
Aku nk kau layan diorang mcm mna kau layan aku dgn kakak tiri kau faham.
( Aku ) baik ibu sy akan layan kawan ibu mcm mna sy layan ibu dgn kakak tiri sy sendiri.
Ibu tiri aku hanya ketawa jer dgn kawanya dan diorang pon mengambil posisi masing2.
Makcik tipah dan makcik Zurina di paha aku manakala makcik filza dan makcik ramziah di muka aku makcik zainab dan ibu tiri aku di badan aku.
Lepas diorang semua dh puas diorang suruh aku b pergi ke tandas dan berbaring di atas lantai aku pon terus menuju ke tandas dan menunggu diorang disana.
Apabila aku dh sampai di tandas aku terus berbaring atas lantai tk sampai 30 saat diorang pon sampai dan terus berdiri atas muka dan badan aku
Diorang pon menurunkan pepek diorang ke muka aku tk semena2 diorang pon mengeluarkan air kencing diorang yg kuning kental dan berbau hancing tu di muka aku.Aku langsung bukak mulut aku dan minum air kencing diorang bila diorang dh kencing dkt muka aku diorang berak plk dkt muka aku sampaikan muka aku penuh dgn taik diorang bau dia sungguh busuk.
Lepastu diorang suruh aku jilat taik dkt pantat diorang aku pon jilat la lepastu aku dh jilat taik dkt pantat diorang.
Diorang semua Ketawa dan meludah dkt muka aku dan diorang berlalu pergi meninggalkan aku terbaring dkt tandas tu. Akhirnya aku pon tertidur didalam tandas.
Bila aku sedar aku tgk hari dh malam aku pon bangun dan aku dpt hidu bau hancing dan busuk dkt muka dan badan aku.
Lepas tu ibu tiri aku pon muncul dgn berbaju kelawa dan menarik aku keluar dari tandas dan membawa aku ke biliknya.
Sesampai aku di biliknya aku nampak kawanya masih ada lagi. Diorang semua berbaring atas katil dan meminta aku berlutut dan hidu bau kaki diorang .
Aku pon berlutut la depan diorang dan mendekatkan hidung aku ke kaki diorang dan aku hidu segenap inci kaki diorang yg menyengat tu.
Lepastu tu diorang suruh aku jilat dan isap jari kaki diorang bergilir2. Aku pon buat apa yang disuruh diorang hanya ketawa jer melihat aku isap dan jilat kaki diorang.
Lepastu diorang suruh aku naik atas katil aku pon naik la atas katil lepastu diorang angkat tangan diorang ke atas dan menyuruh aku hidu ketiak
diorang yg basah tu.Aku mendekatkan hidung aku ke ketiak diorang aku pon hidu la bau ketiak diorang bergilir2 bau dia sungguh busuk dan masam lepas aku dh hidu ketiak diorang .
Diorang suruh aku jilat plk ketiak diorang aku pon julurkan lidah aku dan menjilat ketiak diorang yg basah dgn peluh tu rasa dia masin, tengit dan masam sebab diorang tidak pki deodorant.
Mesti diorang nk bagi aku hidu dan rasa ketiak diorang tanpa deodorant tu lepas aku dh jilat ketiak diorang tu.
Diorang suruh aku suruh aku berlutut depan diorang dan menyuruh aku bukak mulut dan telan ludah diorang.
Aku pon bukak la mulut dan satu persatu dari diorang meludah ke muka dan mulut aku bau dia memang buat aku terangsang.
Lepas diorang dh meludah ke muka dan mulut aku tu diorang suruh aku mandi dan bersiap utk ikut diorang ke mall . aku pon bangun untuk mandi dan bersiap.
Apabila aku dh mandi aku disuruh oleh ibu tiri aku untuk memakai pakaian yang dia sediakan aku pon ikut apa yang ibu tiri aku suruh.
Bila aku dh siap aku pergi ke ruang tamu aku tgk diorang semua dh menunggu aku di ruang tamu
dan ibu tiri aku menyuruh aku untuk memakaikan kasutnya dan kawan kawanya.Aku pon terus berlutut depan ibu tiri aku dan memakaikan kasutnya dan diikuti kawanya juga.
Lepas aku selesai memakai kasut diorang. Diorang suruh aku masuk kereta dan menyuruh aku duduk di kerusi yg paling belakang dgn makcik tipah .
Manakala makcik Zurina, makcik filza dan makcik ramziah duduk depan aku manakala makcik zainab duduk sebelah ibu tiri aku.
Di dalam kereta aku hanya dipaksa untuk hidu ketiak makcik tipah jer dan yg lain merakam video aku sambil ketawa.
Antara diorang berempat ini ketiak yg paling menyengat adalah ketiak makcik tipah .
Buat pengetahuan korang makcik tipah nie pernah mengambil seorang budak lelaki yatim piatu yg berumur 12 tahun untuk jadi toilet slavenya selama 5 tahun dimana dia memanggil kawan kawanya untuk kencing dan berak dkt muka budak tu sampai ada yang paksa budak tu memakan taik tu. Dan aku pon tk tahu ke mana budak tu.
Biodata kawan ibu tiri akuTipah
Umur : 56
Status : berceraiZurina
Umur: 49
Status : jandaFilza
Umur : 39
Status : ibu tunggalRamziah
Umur : 51
Status : berkawinZainab
Umur : 47
STATUS : berkawinBersambung Next Part