aku jadi slave ibu dan kakak tiri Aku Part 2

4K 17 0
                                    

Hari diorang nk pergi Bangkok dh tiba. Kami menginap di sebuah hotel yg terkenal di Bangkok.
Di dlm bilik terdapat 2 katil double queen 1 untuk diorang dan satu lagi untuk aku.

Di atas katil aku hanya terikat saja dan mulut aku disumbat panties diorang berdua.

Dan bila diorang nk berak ke, kencing ke diorang akan membuka ikatan aku dan membawa aku ke toilet dan diorang akan berak dan kencing dkt muka aku.

Bila diorang horney diorang akan berbogel dan diorang merogol dan menyuruh aku jilat pepek diorang bergilir2,

Lepastu bila diorang boring diorang akan menyuruh aku jilat satu badan diorang dari kaki sampai kepala.

Dan pernah satu hari kakak tiri Aku tkda dipergi jln2 dkt pekan Bangkok. Dan tinggal lh aku dan ibu tiri aku di hotel di mana aku diseksa oleh ibu tiri aku.

Di mana aku dipaksa makan nasi yg dicampur dgn taik, kahak ,hingus, air kencing dan muntahnya dan aku disuruh hidu bau ketiaknya yg masam tanpa deodorant tu dan kepala aku ditekan dan diikat dkt ketiaknya sampai kakak tiri Aku balik baru dia bukak.

Lepastu kakak tiri Aku plk yg ganti tempat ibu tiri aku dan kepala aku diikat jugak di ketiaknya sampai pagi.

Bila aku sedar hari dh siang. bila aku Nk bagun tapi tk bole sebab ibu dan kakak tiri Aku dh tindih aku dan kepala diorang di atas kepala ku time tu mulut diorang betul2 dkt hidung aku.

Aku tk bole buat apa terpaksa la hidu bau mulut diorang. Tiba2 kakak tiri Aku bagun dari tidurnya diikuti dgn ibu tiri aku sekali dan diorang meludah ke muka aku bau dia membuat aku stim .

Lepastu diorang kangkang atas mulut aku dan suruh aku bukak mulut luas2. Aku pon bukak la mulut aku luas2 tk sampai beberapa saat. Keluar lh air kencing diorang dari lubang pepek diorang dan bau dia sungguh hancing. Lepas dh kencing aku jilat pepek diorang .Lepastu diorang duduk atas muka aku sampai aku tk dapat bernafas akhirnya ibu tiri aku beri sikit ruang untuk aku bernafas.

Dan akhirnya diorang duduk atas muka aku sambil memainkan puting tetek ku aku hanya mendersah jer.

Lepastu ibu tiri aku suruh aku jilat punggungnya aku pon jilat la rasa dia masin, payau, masam dan tengit sikit tapi sedap. Lepastu diorang pon bagun
dari muka aku dan diorang beritahu dkt aku yg diorang nk buat adegan rogol plk.

Diorang pon berbogel dan terus naik atas katil dan melakukan adegan rogol tu.

Adegan rogol yg pertama adalah dirogol dgn 2 cikgu yg dimna aku sebagai murid yg dirogol oleh dua org cikgu dan yg kedua dirogol oleh 2 penculik dimana diorang sebagai penculik yg nk menculik dan merogol aku dan mcm2 lagi.

Lepas diorang dh puas buat adegan rogol tu diorang pon tidur kepenatan dan aku dipaksa hidu bau kaki diorang sampai diorang bagun dari tidur.

Bersambung Next Part

JADI SLAVE IBU DAN KAKAK TIRIWhere stories live. Discover now