Lepas aku jadi slave kawan2 ibu tiri aku tu kini aku jadi slave kakak tiri Aku dan kawannya plk.
Pada suatu hari aku tgh baring dlm bilik kakak tiri aku dlm keadaan bogel dan terikat tiba2 pintu bilik terbuka dan muncul la kakak tiri Aku dan kawanya.
Dan kakak tiri Aku kenalkan diorang dkt aku
yg pertama.
Shima
Umur : 22
Status : bujangYg kedua
Peah
Umur : 23
Status : bujangYg ketiga
Aina
Umur : 22
Status : bujangDan yg keempat
Dayang
Umur : 21
Status : bujangLepastu dh kenalkan diri kakak tiri Aku suruh aku berlutut depan diorang dan hidu kaki diorang satu persatu .aku pon dekatkan la hidung aku nie dkt kaki diorang dan aku hidu segenap inci kaki diorang.
Lepastu diorang suruh aku jilat tapak kaki diorang plk aku pon julurkan lidah aku dan aku jilat tapak kaki diorang yg kotor dan berbau tu sampai lah tapak kaki diorang tu bersih aku jilat.
Lepastu diorang ajak aku pergi tandas sebab diorang nk aku minum air kencing diorang aku pon ikut diorang dari belakang sesampai aku di Tandas aku disuruh untuk berbaring terlentang atas lantai dan diorang berdiri atas muka aku dan menyuruh aku bukak mulut besar2.
Lepastu diorang gosong pepek diorang dgn serentak dan tk sampai beberapa saat diorang berempat mengeluarkan air kencing diorang yg kekuningan dan hancing tu kedalam mulut aku.
Aku tgk kakak tiri Aku hanya merakamkan jer perbuatan diorang ke aku. Lepas Diorang Dh Kencing Diorang Meludah Muka AKU DAN menyuruh aku Jilat Pepek Diorang YG Hancing Tu
Aku pon jilat la pepek diorang bergilir2 bila semua dah bersih diorang bangun dan kata good boy dkt aku. Aku hanya tersenyum jer bila diorang kata aku Mcm tu.
Lepastu diorang suruh aku cuci muka aku dan suruh aku berbaring dlm bilik kakak tiri aku. Dan diorang berlalu pergi.
Aku pon cuci la muka aku lepastu pergi ke bilik kakak tiri Aku. Apabila aku dh masuk didalam bilik kakak tiri Aku. Aku diminta untuk berbaring terlentang diatas katil .Aku pon baring la lepastu diorang mengikat kaki dan tangan ku mengunakan tali.
Lepastu diorang membuka seluar masing2 dan satu2 daripada diorang duduk di muka aku. Dan memaksa aku untuk hidu kentut diorang bergilir2.
Org yg pertama duduk atas muka aku adalah kak Peah .dimana dia menyuruh aku hidu kentutnya yg berbau busuk tu. Memang busuk kentut dia sampaikan nk termuntah aku.Lepastu digantikan dgn kak Shima lepastu kak Aina lepastu kakak tiri Aku dan yg akhir sekali ialah kak dayang dimana bkn saja kentut malah turut berak sekali dkt muka aku. Diorang semua Ketawa melihat taik yg berada di muka aku.
Dan lepastu diorang semua kencing atas muka aku dan bau dia sungguh hancing. aku pon bukak mulut aku dan menelan air kencing diorang. Bila diorang dh kencing dkt aku.
Aku jilat pepek diorang sampai bersih dan diorang pon berlalu keluar dari tandas.
Dan tinggal lh aku terbaring di dalam tandas dgn berbau hancingnyer, bau busuknya. Akhirnya aku
tertidur didalam tandas. Bila aku sedar aku berada dlm bilik ibu tiri ku. Dlm mamai2 tu aku fikirsiapa yg angkat aku semalam dan meletakkan aku di bilik ibu tiri ku.
Keesokan harinya aku bangun aku terhidu bau hancing. Aku bukak jer mata rupa2 nya aku ditindih oleh ibu tiri aku dan muka aku betul2 didepan pepeknya.
Aku pon julurkan lidah aku dan aku menjilat pepeknya hancing tu. Boleh kurang 60 minit aku jilat pepek dia akhirnya ibu tiri aku pon bangun dari tidurnya.
Sambil senyum ibu tiri aku dekatkan muka dia ke aku dgn tk semena2 dia meludah ke muka aku.
Penuh muka aku dgn air liur basinya bau dia sungguh busuk lepastu dia suruh aku bukak mulut dan dia meludah dlm mulut aku. Dan aku terus telan ludahnya.
Lepastu ibu tiri aku selak kain baju kelawar nya dan mengangkang atas muka aku dan pada masa tu pepek dia betul2 atas mulut aku dan dia menyuruh aku bukak mulut luas2.
Dan akhirnya ibu tiri aku mengeluarkan air kencingnya yg hancing dan kuning direct ke mulut aku. Ibu tiri aku hanya ketawa jer melihat aku. Apabila dia dh settle kencingnya dia menyuruh aku jilat pepeknya sampai bersih.
Aku pon jilat la lepastu ibu tiri aku berkata dkt aku nanti aku akan diperlakukan sgt terhina sekali oleh kakak tiri dan ibu tiri aku. Di mana aku dipaksa untuk hidu,jilat, minum, dan makan.
Antara adegan itu adalah.
Hidu bau ketiak, bau kaki,bau kasut, bau kentut, bau peluh , bau darah haid, bau pepek, bau bekas pakaian dlm, bau mulut,bau punggung, bau taik.
jilat ludah, jilat mangkuk tandas, jilat kaki, jilat ketiak, jilat punggung, jilat taik, jilat peluh, jilat pepek, jilat jari kaki dan tapak kaki.
Mkn taik, mkn muntahan, mkn bulu pepek, mkn mknan yg dipijak, mkn mknan dlm mangkuk tandas.
Minum air kencing, air kumuhan, air jamban,air ludah, air rendaman kaki, air pepek, air mandian, air kangkang, air mangkuk tandas dan air liur basi diorang.
Itu lh yg aku kena lakukan dan adegan rogolnya plk.
Di rogol dgn 2 cikgu
Di rogol dgn 2 perempuan
Di rogol dgn 2 pelacur
Di rogol dgn kakak tiri
Di rogol dgn ibu tiri
Di rogol dgn ibu tiri dan kakak tiri
Di rogol dgn 2 penculik
Dan Di rogol dgn 2 sugar mommyDan diorang bercadang melakukan adegan ini di Bangkok selama 6 hari disana.
Bersambung Next Part