aku jadi slave ibu tiri dan kawanya Part 2

4K 19 0
                                    

Sudah hampir 60 minit perjalanan akhirnya kami pon sampai di mall. Diorang pon turun dari kereta diikuti dgn aku dan menyuruh aku ikut diorang dari belakang aku pon ikut la diorang dari belakang apabila diorang masuk ke dalam mall .

Diorang pon terus bershopping ada yg beli pakaian dlm ,ada yg beli makanan dan ada yg beli baju seksi.

Sudah hampir 2-3 jam diorang shopping akhirnya diorang pon pulang ke rumah. Masa dlm perjalanan tu makcik tipah menyuruh aku hidu ketiaknya yg masam tu.

Aku pon hidu la bau ketiak dia yg masam tu apabila hidung aku dh menempel dkt ketiaknya tiba2 makcik tipah menekan kepala aku dgn lebih dalam lagi sampai aku meronta2 ambil nafas.

Makcik tipah hanya ketawa jer Lepastu dia beralih ke ketiaknya yg sebelah kanan plk bau dia sungguh menyegat sekali Sudah hampir 60 saat akhirnya dia melepaskan kepala aku dari ketiaknya.

Sesampainya dirumah aku terus keluar dari kereta dan berlutut depan pintu Lepastu diorang semua menyondor kaki diorang ke aku.

Aku pon terus bukak kasut diorang semua bau dia sampai menusuk ke hidung aku.

Lepas aku dh bukak kasut diorang. Diorang pon masuk ke dalam rumah dan terus duduk di atas sofa dan menyuruh aku berlutut depan diorang dan hidu bau kaki diorang plk.

Aku pon bangun dan berlutut depan diorang dan mengangkat kaki diorang dan menghidu segenap inci kaki diorang. Lepastu aku jilat dan isap jari kaki diorang bergilir2 diorang hanya senyum dan ckp bagus dkt aku.

Sudah hampir sejam aku jilat dan isap jari kaki diorang akhirnya diorang suruh aku berhenti dan ikut diorang ke tandas.

Aku pon berjalan menuju ke toilet dan aku berbaring atas lantai sambil menunggu diorang.
Sudah 2-3 minit aku tunggu akhirnya diorang pon sampai dgn keadaan berbogel . Tiba2 aku nampak makcik tipah membawa toilet chair dan meletakkannya di atas muka aku.

Dan lepastu makcik tipah pon terus duduk atas kerusi tu. Aku dari bwh nie bole nampak pantat makcik tipah dari atas.

Dan tk semena2 makcik tipah mengeluarkan air kencingnya yg kuning kental tu kedalam mulut aku. Lepastu digantikan dengan org lain sampaikan ada yang berak jugak dkt muka aku.

Lepastu diorang suruh aku bersihkan muka aku dgn bersih dan menyuruh aku tunggu di ruang tamu.

Aku pon bangun dan bersih muka aku dan menunggu diorang di ruang tamu. Tgh sedap2 aku
Tunggu akhirnya diorang pon muncul .dan menyuruh aku cium kaki diorang kerana diorang nk balik ke rumah diorang masing2.

Aku pon cium la kaki dan diorang pon meludah dkt muka aku dan diorang pon ketawa dan berlalu pergi.

Byk gila air ludah diorang dkt muka aku bau dia membuat aku stim .

Bersambung Next Part

JADI SLAVE IBU DAN KAKAK TIRIWhere stories live. Discover now