~
1856.03.08Taehyung, Jeongguk'u odasına geldiği geceden beri iki gün görmemişti.
Görmek istiyordu, hemde çok. Çok fazla...
İçinde onu "Yukarı çık!" diye dürtüklüyen yanınıysa bastırmak çok zor olmuştu. Ve en kötülerinden biri resmine odaklanamamıştı.
Koltuğun sağ yan tarafını Bayan Jeon'a ayırmıştı ve resmi bitirdiğinde orada güzel gülümsemesiyle Jeongguk vardı.
Tabloda cehennemin ortasına düşen bir kanatsız melek gibi duruyordu onun için Jeongguk.
Bu kötü zihniyetli, sığ düşünceli insanlar arasına düşmüş bir melek.
Kırmızı, koyu kahveli koltuk cehennem çukuru, aile ve hizmetli kadın iblislerdi.
Jeongguk'u ise kanatları koparılmış meleği...
O gece çok konuşmuşlardı birbirleriyle ama Jeongguk hiç ailesinden yakınmamış, onlardan nefret ettiğini bile dile getirmemişti.
Taehyung cidden ona hayran olmadan edemiyordu.
Hayran olmayıp da ne yapacaktı ki?
Hem nasıl hayran olmazdı..?
Jeongguk ne kadar kendini her şeyde eksik bulsa da o harikaydı. Ve Taehyung'a göre onun bir tek eksiği vardı.
O da ailesiydi. Bu da onun değil Tanrı'nın suçuydu. Bir meleğe cehennemi layık gören Tanrı'nın suçu...
.
.
.
2021"Bak. Bana bak salak. Bana borcun var! Versen ölür müsün?"
"Git başka haber yap Jimin." dedi Jimin'in kolunu bir yandan sertçe kendinden uzaklaştırırken.
Evinin önünde ki çiçeğe son kez su verip içeri yöneldi.
"Ve bilmelisin ki, sırf sana para ödüyorum ki bunu yapamazsın."
Cidden de yapmaya hakkı yoktu ama gözü dönmüştü bir kere Jimin'in.
Araştırma ekibinden biri de Jimin'in evini satın alan, hala her ay parayı ödeyen genç kadındı.
Jimin de bu yüzden soluğu burda almıştı. Bir saattir kadını zorluyordu bilgi vermesi için.
Ama nafileydi ya. Kadın tam bir demir kasaydı.
Hesaplamadığı şey ise Jimin'in onu ezip geçecek büyük hırsıydı.
Kadının gücü vardı, arkadaşları. Ekipten olmasa bile anında bilgi öğrenebileceğini biliyordu. Bu yüzden sonuna kadar istiyordu.
Bundan dolayı da onu evden çıkaracağını söylemişti.
Kadın da doğal olarak aralığın ortasında kapı dışarı edilmekten hem korkmuş hemde üzülmüştü. Arkadaş olduklarını sanıyordu...
Çok kırılmıştı, kırıldığı için de konuşmayacaktı. Gerekirse bir ara sokakta donarak ölürdü ama yine de söylemeyecekti işte!
~
Bölüm sonu.Evet fikirleri alalım. Bir şeyler deyin ayoll 😪
"0 okuma" : 👾
Fpamxmmwmz
Kendinize iyi bakın!
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tourner dans le vide
Fanfiction1856 da yaşayan Jeon Jeongguk ve Kim Taehyung, 2021'de tüm haberleri çalkalar. . . . "Bay Victor'un sır perdesi aralanıyor mu?"