O gece Berksu'yu aklımdan çıkartamadım ve bu durum sabaha kadar uyuyamamamı tetikledi onu düşündükçe içim bi hoş oluyor seviniyordum kara delik gibi olan gözleri gözlerimi kapattığım her an aklımda canlanıyordu.Sanırım ona aşık olmuştum ama ondan nefret ediyordum çünkü annesi olacak yılan beni çok küçümsüyordu ayrıca bana küçük hanım demesi ayrı bir şeydi.Bunlar ondan nefret etmem için yeterli sebeplerdi ama onu düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum o kapkara gözleri o kapkara kaşları onu düşünerek uyuyakaldım.
Sabah uyandığımda annem çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı.Tuvalete gittim gözlerim şişmişti ama her türlü güzeldim.Gözlerimi devirip omuzlarımı silktim , sonra telaşla bugün Berksu'yu görmeye gideceğim aklıma geldi telaşla masaya oturdum hemen yemeğimi yedim ve koşar adımlarla odama gittim hemen kapatıcımla gözlerimi kapattım ağır siyah bir makyaj yaptım ve çilek kokulu parfümü sıktım.Onun hakkında daha fazla şey öğrenmem lazımdı mesela en sevdiği renk.Bilseydim o renkte giyinebilirdim ama lanet olsun ki bilmiyordum.Bu yüzden beni seksi gösterecek kırmızı kısa mini elbisemi ve yüksek topuklu ayakkabılarımı giydim.Annem tam evden çıkar "Ben de geleceğim" dedim ve omuzlarımı silktim annem şaşkınlıkla kabul etti ve evlerine gittik.
Heyecanla içeri girdim ama o orda değildi bu beni bi tık üzsede gözlerimi devirip omuzlarımı silktim nasılsa sonra görürüm dedim içimden sonra odasına bakmak geldi bahane uydurabilirdim ,bu fikir kafama yattı ve odasına doğru yöneldim odasına giderken annesi beni durdurup "Hey! sen nereye gidiyorsun?) hafif telaşımla yanıtladım "Berksu beyin odasını temizliyicem" o da şüpheli bi bakış atarak "İşini düzgün yaptığından emin ol" dedi gözlerimi devirdim omuzlarımı silktim ve "Olur hanımefendi" dedim ardından odaya yöneldim ve hızlıca girdim.Odayı dün görmüştüm ama bu kadar çekici ve hoş görünmemişti sanırım o girince çekici oldu ve içimden güldüm sonra odayı temizlerken bi yandan da inceliyordum.Birden boxerı gözüme ilişti.Yavaşça boxera doğru yaklaştım.Ona dokunmamam gerektiğini biliyodum ama içimdeki o istek beni elime almaya itti ve birden odaya Berksu girdi "Napıyosun orda" dedi ve sinsice gülümsedi boxerı ellerimle arkama sakladım "H-hiç bir şey" dedim o da yavaşça bana yaklaştı birden duvarla aramda hiç mesafe kalmayıp kolu beni kapatıyordu tam öbüşme hizasındaydık buna duyduğum istek daha önce hiç olmamıştı.Birden dudağına yapıştım ve beni itmedi bu durum içten içe beni mutlu etti birden kendimi yatakta buldum.Buna isyan etmiyordum fakat birden aklıma namuslu bi görl olduğum geldi ve odadan çıktım Berksu ise arkamdan sinsice gülümsüyordu...
İKİNCİ BÖLÜMÜN SONU
DEVAM EDECEK...
(hatırlatma bu hikaye tamamen ironi ve dalga amaçlıdır eğlenmenize bakınWDQFX<3)