𝔹Ö𝕃Ü𝕄𝟛/Mafya'nın Hizmetçisi

66 6 2
                                    


Odadan aniden çıkıp Berksu'yu arkamda bıraktığım için kötü hissetsem de namuslu bir görl olduğum için bunu yapmak zorundaydım artık annemle oraya gitmeyecektim...


Sabah olmuş ve annem beni kahvaltıya çağırmıştı ama dünkü heyecanımı göremediği için "Ne oldu Çorbagül iyi misin?" dedi ve gülümsedi ben de "Yok sadece artık o eve gitmek istemiyorum" dedim annem de "Peki" dedi.Yemeğimi bitiremeden odama gittim biraz Berksu'yu stalklayacaktım ama ismini FooglE'dan arattığım anda karşıma "Ünlü Mafya Berksu Sucukoğlu Köyüne Döndü" isimli haber çıktı ve böylece Berksu'nun mafya olduğunu anladım ve... ve ben de...ben de...MAFYANIN HİZMETÇİSİYDİM.


Ne yapacaktım?ona hala çok aşıktım.


İki gün o eve gitmedim ama sonunda kendimi toparladım ve gitme kararı aldım annem her sabah olduğu gibi beni bu sefer kahvaltıya çağırmadı sanırım bu akşam annem eve gelmemişti ben de "Sanırım hala o evde" diyerek eve doğru yola koyuldum.


Eve kısa bir süre sonra vardım.Evin içine Berksu'nun vanilyayla karışık sigara kokusu yayılmıştı tam da düşündüğüm gibi annem buradaydı.Anneme geldiğimi haber vermemeye karar verdim hemen Berksu'nun odasına gidecek ve bana mafya olduğunun doğru olup olmadığını soracaktım.


Berksu'nun odasının önüne geldim ve odadan bir müzik sesi duymaya başladım söyleyenin sesi çok sexy ve kaslıydı bu kesinlikle Berksu'ydu hemen içeri girdim.Ben Berksu'ya Berksu'da bana bakıyordu ama Berksu'nun yanında bi kız daha vardı.Kimdi bu şıllık,beni nasıl bu kadar hızlı unutabilmişti?"İyi eğlenceler" diyip odanın kapısını çarpıp koşar adımlarla gittim arkamdan Berksu'da geldi ve kolumu tuttu bana "Çorbagül..." dedi ben de "NE?!?!" diyerek bağırdım.Berksu aniden dudağıma yapıştı ve o duyguları tekrar yaşadım Berksu "Yanımda gördüğün kişi sevgilim değil iş arkadaşım" diyerek omuzlarını silkti onu görmediğim iki günde çene kasları daha keskinleşmiş,kapkara gözleri daha da kararmış ve kasları daha büyümüştü.Ben de hemen "Buna inanmamı mı bekliyorsun?!?" diyerek gözlerimi devirdim.O da beni odasına götürüp yatağa atmıştı.


Hemen Berksu'ya "Sen mafya mısın Berksu?" diye sordum.Berksu "Evet küçük hanım" diyerek gülümsedi.Aslında ondan nefret etmem gerekirdi ama daha çok aşık olmuştum...


ÜÇÜNCÜ BÖLÜMÜN SONU

DEVAM EDECEK...


(hatırlatma bu hikaye tamamen ama TAMAMEN ironidir umarım eğlenirsiniz<3)

Mafya'nın HizmetçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin