Küçük bir tatil kasabasında yaşayan güzel bir kızdım.Annem zengin bir ailenin çalışanıydı babam ise bir kaç sene önce ölmüştü bense anneme sık sık yardıma giderdim.Annemin çalışmak için gittiği evin küçük bir oğlu vardı.Aynı yaştaydık.Yarın yurt dışından gelecek ve iki ay burada kalacaktı.Kendisinin bir kaç fotoğrafını görmüştüm kara kaşlı,kara gözlü ve kaslıydı hemde çok kaslıydı.Sanırım ona aşık olmuştum daha görmeden,duymadan,konuşmadan bu mümkün müydü?neyse ben namuslu bir kızdım tabii ki de hemen aşık olduğumu belli etmeyecektim.
Büyük gün gelip çatmıştı bugün ilk kez o kara kaşlı,kara gözlü,kaslı beyle karşı karşıya gelecektik.Sabah kahvaltı yaparken annem "Bugün gelecek olan çocuk için heyecanlı mısın Çorbagül?"dedi ben de "Yok canım ne heyecanı sadece merak ediyorum." deyip kahvaltıma devam etmiştim ama kaslı çocuk için içten içe yanıyor,yanıyor,yanıyordum.
Kahvaltımızı bitirip ailenin evine gittik ve evin hanımı "Bugün güzel temizleyin biricik oğulum birazdan gelir" deyip odasına çıkmıştı bende ayağa kalkıp omuzlarımı silktim ve gözlerimi devirdim sonra anneme "Bu kadına artık katlanamıyorum umarım oğlu onun gibi değildir" dedim ve tekrar omuzlarımı silkip gözlerimi devirdim tam o sırada ayağım kaydı ve tam düşecekken biri beni aniden tuttu bu oydu kara kaşlı,kara gözlü,kaslı.Yaklaşık 30-40 saniye bakıştık gözleri bir kara delik kadar karanlık ve bi o taraftan da kaslıydı.Sonra bana "Dikkat et küçüm hanım"dedi ve gülümsedi.Ben de "Sanane be" deyip onu ittim o da "Sakin ol küçük hanım"deyip anneme "Annem nerede Nazmiye Teyze" dediği anda lanet kadın aşağıya indi ve ukala ukala gülerek "Bunların yanında ne işin oğlum senin için en sevdiğin yemekleri hazırlattım hadi mutfağa geç hemen geliyorum" dedi ve bana bakarak "Oğlumdan uzak durun" deyip adeta zehir atmıştı yılan karı.
Bir süre sonra işimizi bitirmiştik annem erkenden eve gitmiş bende üstümü değiştirmek için bir oda bulup hızlıca üstümü değiştirecektim seçtiğim oda ise kaslı yakışıklının odasıydı.Üstümü değiştirmeye başladım ve aniden kapı açıldı içeri kaslı yakışıklı girmiş bana "BURADA NE YAPTIĞINI SANIYORSUN" diyerek bağırıyordu ben de "Ö-Özür dilerim üzerimi değiştirmek için boş bir oda arıyordum ve buraya girmiş bulundum" deyip saçlarımı savurdum kaslı yakışıklının adeta nutku tutulmuştu hemen üstümü giyip gidecektim ki kaslı yakışıklı kolumdan tutup beni kendine doğru çekti hala birbirimizin isimlerini bilmiyorduk bana "Ben Berksu bu ismi unutmasan iyi olur" dedi kaslı yakışıklı vanilyayla karışık bir sigara kokuyordu ben de ona "Ben de Çorbagül" dedim dudaklarıma bakarak "Bir daha olmasın küçük hanım" diyerek gülümsedi ben de "Emin ol bir daha olmaz" diyerek gözlerimi devirip omuzlarımı silktim ve odadan çıkıp eve gitmeye başladım kaslı yakışıklı bana arkamdan "İYİ GECELER KÜÇÜK HANIM" diyerek bağırdı ve evime bırakmayı teklif etti ben de "Yenisin sanırım burada her yer birbirine yakın" diyerek gülümsedim bana bakarak sanki benim dik başlılığımdan ve bed görllüğümden etkilenmiş gibi gülümsedi ben de omuzlarımı silkip eve gittim.
BİRİNCİ BÖLÜM SONU
DEVAM EDECEK...
(hikayenin gerçekle alakası olmadığı gibi tamamen ironi ve dalga amaçlı yazılmıştır ciddiye almamanız dileğiyle btw umarım benim yazarken eğlendiğim kadar eğlenirsiniz XZWQFXEFUANCLMZ<3)