Serkan ve Feris 12 yıl önce bir süre sevgili olmuşlar ama daha sonra Feris ayrılmak istemiş ve ayrılmışlar. Serkan da Amerika'ya gitmiş. Dicle işe yeni başlamış. Onun harici her şey aynı gibi. Bazı şeylerin gidişatını 1.bölümde anlayacaksınız zaten çok anlatmayayım.
........
"Seninki çiçek yollamış Feris. Ya da çiçekçiyi yollamış." diyip güler.
"Of Çınar sus lütfen. Bunlar ne böyle gerçekten."
"Adam çok seviyor demek ki Feris."
"Sevgiyi göstermenin başka yolları da var Çınar."
........
"Şey merhaba ben Barış Bey'e bakmıştım."
"Barış benim sen?"
"Ben Dicle Feris hanımın asistanıyım."
"Hee gel Dicle gördün olayı. Sabahtan beri bağırıp duruyor."
"Onun menajeri kim?"
"Kıraç." Kıraç'ın ismini duyduğunda duygularını kontrol etmekte zorlansa da bunu başardı.
........
"Şimdi Serkan nereden çıktı Çınar. Yıllar oldu Serkan gideli."
"Sanki unutmuştun da nereden çıktı diyorsun. Acabalar hep aklında bilmiyorum sanki."
"Bu konuyu kapatabilir miyiz Çınar. Eski defterleri açma lütfen. Dediğin gibi Serkan oradaki hayatından memnundur. "
"Evlenmiş diye duymuştum gerçi sen de duymuşsundur. Çocuğu da varmış galiba."
"Duydum biliyorum."
........
1.bölüm salı günü gelecek. Yeni senaryo heyecanı sardı beniiii. Hadi bakalımmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllerinden Doğan Aşk
RomanceAşkın zamanı olur mu? Doğru zamanın geldiğini nasıl anlarız? Ya da kime göre doğru zaman? Yıllar önce biten aşk yeniden alevlenir mi? Ya da aşk biter mi?