29.Bölüm

203 16 36
                                    

Merhabalaaar, ben geldim. Tabii ki yeni bölümle geldimmmm. İyi okumalar.😍

Hayat bize sürprizler yapabilir, bu sürprizler bazen çok güzel hissetmemize neden olurken bazen de hayatın sonuna geldiğimizi hissettirir. Serkan ve Feris için de böyle olmuştu. Normal şartlarda birbirlerinden uzak duramayan ikili Feris'in Serkan'ı gördüğünde ortamı değiştirmesi ya da başka şeylerle uğraşması üzerine hiç bir araya gelemiyorlardı. En son konuşmanın üzerinden 5 gün geçmişti. Serkan Feris'e istediği zamanı vermişti ama daha fazla uzak kalabilir miydi? Serkan, telefonunu çıkartıp birilerini aradı daha sonra da yüzündeki hınzır gülümsemeyle kendisini uykunun huzurlu kollarına bırakmıştı. Feris için de ayrı kalmak kolay değildi ama kendi verdiği kararın arkasındaydı. Kapısının çalma üzerine içinde oluşan heyecana anlam verememişti. Kapıyı açtığında karşısında Çınar'ı gördü.

Çınar: Yüzünüz düştü Feris Hanım, galiba başkasını bekliyordunuz.

Feris: Yoo şey beklemiyordum. Sen nereden çıktın bu saatte ?

Çınar: Başım dertte Feris ne yapacağımı bilemedim o yüzden sana geldim.

Feris: Gel gel içeri, ne oldu anlat.

Çınar: Bir an hiç içeri çağırmayacaksın sanmıştım. Yani beklediğin kişi olmadığım için.

Feris: Çınar! Zevzeklik yapma hadi.

İçeri geçtiklerinde Çınar konuşmaya bir türlü başlayamamıştı.

Feris: Anlat artık Çınar.

Çınar: Benim oyuncum var ya Seda, yeni bir diziye başlamıştı. Bu dizideki partneri ile anlaşamıyor ve sette sürekli bir olay yaşanıyor. Seda ile defalarca konuştum ama işe yaramadı. Yarın da tango sahnesi için ders almaya başlayacaklar, tutturdu ben bununla dans etmem diye. Tango aşkın tutkunun dansıdır, ben bu adamı görmeye tahammül edemiyorum bir de tango mu yapacağım diyor.

Feris: Ben ne yapabilirim buna Çınarcım? Seda yerine ben mi tango dersi alayım. Niye bana anlatıyorsun ki şimdi anlamadım.

Çınar: Feris ya Seda ile yakın arkadaşsın sen. Belki ikna edersin dedim.

Feris: İyi tamam ben gelirim yarın dersten önce bir konuşurum. Peki partneri kimdi?

Çınar: Partneri Erkan Gülen.

Feris: Serkan'ın oyuncusu değil mi o ?

Çınar: Evet öyle, sorun mu var?

Feris: Serkan orada olacak mı peki?

Çınar: Yok sanmıyorum, onlarlık bir problem yok zaten o yüzden Serkan gelmez. Siz Serkanla barışmadınız mı daha ?

Feris: Çınarcım açmayalım bu konuyu, çok fazla bir araya gelelim istemiyorum.

Çınar: Dayanamam diye mi korkuyorsun? (Güler)

Feris: Sadece zamana ihtiyacım var Çınar, zaten Serkan da ayrı kalmamızdan memnun gibi.  İkimiz için de doğru olan buydu.

Çınar: Serkan bir şey yapmıyor diye bozuldun mu sen? Adama zaman istiyorum demişsin o da istediğini veriyor işte.

Feris: Daha fazla konuşursan yarın gelmem Çınar.

Çınar: Tamam Feris, kızma. Ben eve geçeyim o zaman, yarın sabah görüşürüz.

Feris: Görüşürüz hayatım.

Çınar'ı yolculadıktan sonra odasına geçip en son çekmecenin içindeki kutuyu aldı. Yatağın üstüne oturup kutuyu açtı. Anıların olduğu bir kutuydu bu. 13 yıl önceki yaşananların hatıraları. Kutudaki fotoğrafları eline alıp bakmaya başladı. Elindeki fotoğrafa bakıp gülümsedi, sadece Serkan vardı fotoğrafta. Karşısında fotoğrafını çeken kadına aşkla bakarak gülümsemişti, gülümsediği zaman gözleri kısılıyordu.

Küllerinden Doğan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin