Sabah olduğunda çalan kapı zili uyanmalarını neden oldu.
"Serkan kapı çalıyor, kalk."
"Kim gelecek bu saatte Feris."
"Rüzgarlardır belki hadi git bak kapıya."
"Selin'in anahtarı var niye zili çalsın."
"Müsait değilsindir belki diye düşünmüştür kız. Hadi kalk artık." Serkan Feris'i yanağından öpüp yataktan kalkar.
"Serkan giyebileceğim bir şey var mı?"
"Hm Selin'in bir kaç parça eşyası olacaktı orada."
"Tamam hadi git sen." Feris üstüne bir şeyler giyer. Serkan da kapıyı açar.
"Selin noldu sabah sabah, bir şey yok dimi?"
"Küçük bey oyuncağım diye tutturdu. O olmadan okula gidemezmiş. Müsait değilsindir belki diye anahtarla girmedim. (O sırada Feris de yanlarına gelir.) Doğru düşünmüşüm diyip göz kırpar."
"Feris de buradaymış, keşke teyzemde kalmasaydım. (suratını asar)"
"Üzülme Rüzgarcım planlı bir şey değildi zaten. Biz çalışıyorduk saat geç olunca burada kaldım."
"Evet babacım öyle oldu." Selin de gülmemek için kendini zor tutuyordu.
"Tamam o zaman bu gece de burada kal. Masal okursun bana."
Serkan Feris'in kulağına fısıldar. "Bence hep burada kal." Feris Serkan'a öldürücü bakışını attıktan sonra Rüzgar'a döner.
"Bu gecelik olabilir."
"Oley!" diyip Feris'in boynuna sarılır. Daha sonra öper, babasını da öptükten sonra oyuncağını almak için odasına gider.
Selin "Siz çok güzel bir aile oldunuz. " diyince Feris öksürmeye başlar.
"Feris iyi misin?"
"Hıhı iyiyim şey ben odadayım. Görüşürüz Selin."
"Görüşürüz."
"Çok yakışıyorsunuz gerçekten. Ama bilseydim bir şekilde Rüzgar'ı ikna ederdim gelmezdik."
"Bir şey olmaz. İyi yaptınız. Hem oğlumu da özlemiştim ben." Rüzgar oyuncağını alıp gelir.
"Rüzgar bey oyuncağını aldığına göre biz gidelim artık."
"Görüşürüz baba."
"Görüşürüz oğlum." Giderler.
"Hazırlanmışsın Feris."
"Gidiyim artık eve uğramam lazım."
"Araban yok. Biraz bekle ben seni bırakırım."
"Daha erken zaten bekliyim o zaman. Sen hazırlan ben de kahve yapıyım."
"Yaklaşsana bir sen Selin'in öyle demesine bozuldun mu? "
"Yok kız kötü bir şey demedi ki garip oldum sadece. Bu arada sizin Selinle ne güzel bağınız var. Sanki senin kız kardeşin gibi."
"Ablası öldükten kısa bir süre sonra babasını da kaybettik. Biz Rüzgar ile yalnızdık, Selin'e de Amerika'ya gelmesini söyledim. Daha 18-19 yaşında falandı. Üniversiteyi Amerika'da okudu. Sonra masterını da yaptı. Yani birbirimize destek olduk önceden de arada geliyordu zaten Amerika'ya o zamanlar da aramız iyiydi. Biliyorsun benim annem ve babamla aram iyi değil. Babam sinema okumamı istemiyordu ben de evi terk ettim bir daha da o eve geri dönmedim. Üniversite bittikten bir yıl sonra sizinle tanıştım. Ailem siz oldunuz daha sonra sizden de ayrılınca kimsesiz kalmıştım. Şebnem ve Selin ailem oldu. Sonra Rüzgar geldi Şebnem gitti. (Feris'e bakar.) Şimdi yine kocaman bir ailem oldu. Üçünüz benim her şeyimsiniz." Feris de Serkan'a bakıp gülümser.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllerinden Doğan Aşk
RomanceAşkın zamanı olur mu? Doğru zamanın geldiğini nasıl anlarız? Ya da kime göre doğru zaman? Yıllar önce biten aşk yeniden alevlenir mi? Ya da aşk biter mi?