Her yeni başlayan sabah yeni bir umuttur. Feris'i ve Serkan'ı zor bir gün bekliyordu. Yan yana olup bir o kadar da uzak olmak bakalım Çınar'ın da deyimi ile bakalım ne kadar dayanacaklardı. Feris gözlerini açtığında aklına dün sabah Serkan'ın onu uyandırışı gelince gülümsedi ve yataktan kalkıp hazırlanmaya başladı. Siyah gömleğini üstüne geçirdi, saçlarını da toplayıp hafif bir makyaj yaptıktan sonra hazırdı.
Ajansın kapısından içeri girmiş asansörün gelmesini bekliyordu. Geldiğinde içeri girdi, birisi kapanmasın diye elini uzatıp sonra kendisi de içeri girdi.
"Günaydın Feris." Serkan'ın sesiyle irkildi. En son asansörde kaldıkları an aklına gelmişti. Aklındaki düşünceleri kafasından attı.
"Günaydın."
"Hazır mısın patronluğa?"
"Her şey aynı şekilde devam edecek Serkan. Patron falan değilim ben." Asansör kata geldiğinde hızlıca kendisini dışarıya attı. Serkanla yan yana olması bile kalbinin hızlı atmasına yetiyordu. Serkan için de durum farklı değildi. Herkes toplantı odasında Serkan ve Feris'in gelmesini bekliyordu. Odalarına gittikten sonra toplantıya geçtiler.
"Evet dün doğru düzgün bazı sebeplerden dolayı (Feris'e bakıyordu) konuşamamıştır. Dün dediğim gibi ajansın %49'unu satın aldım ama %51'lik kısmı hala Nadir abi de o da vekaletini Feris'e verdi. Yani ajansın asıl söz sahibi Feris. Sen de bir şey söylemek ister misin Feris?"
"Sen söyledin işte her şeyi. Değişen hiçbir şey olmayacak. Tek değişiklik Serkan onun harici biz her şeye aynı şekilde devam edeceğiz."
"Siz ikiniz iyi misiniz çocuklar?"
"İyiyiz Peridecim değişen bir şey yok 12 yıldır hiçbir şey değişmiyor." dedi Serkan.
"Iıım neyse ben bugün programımı söyleyeyim size. Burçin gelecek onunla görüşeceğim sonra da yeni keşfettiğim bir oyuncu vardı onun deneme çekimini gideceğim müsait olabilirsem yoksa Emrah gidecek."
"Ben de bugün Perihan Savaş'ın setine gideceğim son set günü. Akşam da yemek yiyip yeni projeleri konuşacağız."
"Peri Masalım'ın final bölümü için revize senaryo gelmiş ben de onu okuyup sonra onun setine gideceğim."
"Barış Arduç'un yeni projesi için son toplantıyı yapacağım sonra da imzaları atacağız. Akşam da Barış Havas ile yemek yiyeceğiz Dicle ile."
"Ben de Aslı Enver ile görüşeceğim o zaman dağılabiliriz herkese kolay gelsin. Feris sen kalır mısın biraz."
"Tabii." Herkes çıktığında odada yalnız kalırlar.
"İki ajansla da ilgileneceğim için oradaki toplantılara da katılmam gerekecek o yüzden buradaki toplantıları aramızda paslaşırız. He bir de burada bana yardımcı olacak bir asistana ihtiyacım var ben birini işe aldım bugün gelecek."
"Tamam Serkan sorun yok. Başka bir şey var mı?"
"İmzalaman gereken birkaç bir şey var odama geçelim istersen onları imzala. Ya da ben sana gönderirim. "
"Sen yerleştin mi odaya?"
"Yani çok yerleşecek bir şey yok zaten. Ama sen geçmek istersen ben başka bir odaya geçerim."
"Yok yok benim odam iyi. Çıkalım o zaman imzalayayım."
"Bekir benim odaya iki kahve getirir misin?"
"Tabii Serkan bey hemen."
.....
"Tamam bunları imzaladım başka bir şey var mı?" Aynı anda dosyaya uzanırlar, elleri birbirine değince birden irkilip çekerler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllerinden Doğan Aşk
RomanceAşkın zamanı olur mu? Doğru zamanın geldiğini nasıl anlarız? Ya da kime göre doğru zaman? Yıllar önce biten aşk yeniden alevlenir mi? Ya da aşk biter mi?