16.bölüm

136 22 4
                                    

Bakugonun ağzından

Bilerek içti aptal,ellerimin arasında hafif ağırlık yapan bedene baktım dudakları komaday ken görduklerimin aksine fazla kırmızıydı çilleri yüzüne sanki özenle yerleştirilmiş gibi düzenliydi.Gözlerimi bakmaya saatlerce devam edebiliceğim yüzünden ayırdım.Nasıl bu kadar tatlı olmayı beceriyo gerçekten anlamıyorum.

Onu izlerken zamanin nasıl geçtiğini anlamamış olucağım ki çoktan evinin önündeydik.

Kapıyı çaldım ama açan olmadı.harika şimdi benimle eve gelmek zorunda.

Kapıyı çaldım ve biraz bekledim yaşlı bunak kapıyı açtığı gibi ellerimin arasındaki bedeni umursamadan üzerime atladı.

=SENİN ICIN NE KADAR ENDISELENDIM BILEMEZSIN APTALL

+...

=sarılmayı düşünürmüsünüz beyefendi


+önce dekuyu bıraksam

=mantıklı

Yaşlı kadına sarıldıktan sonra dekuyu alıp odama götürdüm.Aslında koltukta yatardım ama sırtım fazlasıyla ağrıyordu hastane yatağı saolsun.Yer yatağı kuramayacak kadar yorgudum bu yüzden dekuyla beraber yatağıma geçtim fazla yorgun olmalıyım ki hemen uyudum.

------------------------------o---------------------------

Midoriyanin ağzından

Gözlerimi açmala karşımda kacchan i görmem bir oldu Onu gördüğüm gibi yataktan fırladım ve etrafa bakmaya başladım kacchan in odasindaydım.Büyük ihtimal dün fazla sarhoş oldum ve oda beni yanında götürdü evet evet öyle oldu kötü düşünmemeliyim onu yatağa atıcak kadar içmedim.

+deku


-oh- k-kacchan



+işlerini hallet ve aşağı gel yemek yiyelim.



-t-tamam




Isterimi hallettikten sonra aşağı indim.


=GÜNAYDIN IZUKUCUMMM


-Günaydın mitsuki teyze


=geç otur yemek yiyelim



-tamam

----------------------------o-----------------------------
Hep beraber yemek yedikten sonra essalarımı topladım.Bir an önce gidip kacchan e daha fazla yük olmak istemiyordum ama önce dün için özür dilemeliydim,ki bu benim için fazlasıyla zordu.Yüzüne baktığımda dün aklıma geliyordu ve konusamıyordum sahi neden todorikiyle sevgili olmuştum ki başkasını sevmeme rağmen ona karşı bişeyler hissetmeye çalışmıştım.Denemistim ama  başarama mıştım denemekten zarar gelmiyeceğıni düşünüp kabul etmiştim ve şimdi sonuçlarına katlanıyordum.

-k-kacchan



+ne var



-sana yük olduğum için özür dilerim.



+yük olmadın sadece...nerneyse annen evde olmaya bilir yurda geç istersen



-tamam herşey için teşekkür ederim



+bişey değil


Dışarı çıkıp kapıyı hafifçe kapattım.Boş ve rüzgarlı sokakta yürürken ne kadar aptal olduğumu düşündüm.Bi daa yüzüne nasıl bakıcam ben uhh.


~Bakugou kişisinden gelen sesli cağrı~

Ekranimda ismini görmemle hemen telefonu açtım.



+nerdesin?




-hıh yurda yürüyorum neden sordun.



+yağmur yağıyo geri dön



-oh haklısın farketmemişim



+nasıl farketmemiş olabilirsin ki aptal

~çağrı sonlandırıldı~

Islanmamak için koşmaya başladım yaklaşık 5 dakikada varmıştım.Nefesim düzene girene kadar kapının çatının altına denk gelen kısmında dinlendim.Nefesimin düzene girdiğinden emin olduğumda kapıyı çaldım zile basmalı kapının açılması ve karşıma gözlerini kaçıran bir bakugonun çıkması bir oldu.

Bayılmk serbest mi?~


Ohm ohm neyse




+iceri geç sana kıyafet getiriyim.



-tamam

Kapıdan girdim ve kenarda beklemeye başladım . Kapıyı açtığında kaçırdığı gözleri gözlerime kenetlendi.Tanrım çok güzel bakıyo.bu mükemmel an benim hapsurmamla mahvoldu.



+üşüttün mü




-sanırım...



AnA NERDESIN ANAAAA




Hızlıca yukarı çıkıp bi kaç kıyafet getirdi.fazlasıyla üsümüştüm bu yüzden kıyafetleri alıp ışık hızında lavaboya girdim.


O dilde kıyafetleri çok büyük baxırı şort gibi oluyo öyle diyim.



Neyse üstümü değiştirip yanına gittim bi süre koltukta boş boş oturduk.



+eee ne yapmak istersin




-şey bana farketmez


Yazardan



Bu anı falasıyla iyi biliyordu sarı saçlı çocuk daha öncesinde yaşamıştı daha doğrusu görmüştü sahi anılarını hiç birini yasamamisti gerçekten hiç elini tutmamıstı yeşil saçlı nin yada kırmızı dudaklarına dudaklariyla dokunmmıstı.Bu gerçekler fazlasıyla canını yakıyor du onca şey yaşamıştı ve cok alışmıştı yeşil saçlı ya.



-kacchan iyi misin




+e-evet iyiyim dalmışım 

-----------------------------o----------------------------




Yağmur akşama kadar sürmüştü izuku annesiyle konuşmuş ve en erken 3 güne evde olabiliceğini öğrenmişti.

Sarısaçlı çocukla pek konuşma fırsatı olmamıştı çünkü odasına kapanmıştı.Neden olduğu anlaşılmasada moralinin bozuk olduğu belliydi.

------------------------------o---------------------------

Bayadir bölüm yazmıyorum

Neyse






Bir sonraki bölüm 20 oy da


Neyse sizi seviyorum bb♡

Götü Gzl  (Bakudeku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin