Bölüm yazasim geldiği için yazıyorum 20 oy gelmedi oy sınırı koyuyorum ve hiç bi zaman istediğim oy sayısına ulaşamıyorum bu biraz hevesimi kırıyo umarım bi dahakine ulaşır.
-------------------------------o--------------------------
Yazardan
Sarısaçlı çocuk yatağında oturur pozisyonda düşüncelere dalmisti çok sevdiği brokoli sini bile görmek istemiyodu.Aylardır sevgili olduklarını sanıyordu simdi ise sevdiğinin başkasıyla çıktığını ve yaşanan hiç bir şeyin gerçekten yasanmadigini öğrenmişti ne bekliyodu ki?Yeşil saçlı çocuğun onu sevmesi düşüncesi bile imkansız gelirken başkasıyla çıkması içini parcaliyordu.Kapinin çalması bu berbat düşüncelerine bir son vermiş ve gerçekliğe dönmesini sağlamıştı dekusunun başkasının olduğu gerçekliğe.
*kapı çalma şeysi *
-kacchan girebilir miyim
Sarı saçlı çocuk bi yani onu deli gibi isterken bi yani onu görmek bile istemediği için sesini cikarmamisti.
-giriyorum?
Kapı bir süredir yaglanmamasindan dolayi cılız ve rahatsız edici bir ses çıkararak açıldığında sarı saçlı çocuk kafasını hafif o tarafa çevirerek eskiden tamammen kendisine ait olan yeşilliye baktı.
-açıkmış olabiliceğini düşündüm sabahtan beri bişey yemedin
Elindeki tepsiye yatağın kenarındaki sehpahaya burakıp sarı saçlı çocuğa arkası dönük gelecek bir şekilde yatağa oturdu (sırt sırtalar gibi düşünün)
-iyi olduğuna emin misin moralin bozuk gibi
+iyiyim biseyim yok
-bana doğruyu söyleye bilirsin kacchan yalan soylediginde anlayabiliyorum.
Sarı saçlı çoçuğun konusmamasi cevap vermek istemediğini belli ediyordu fakat izuku yinede şansını denemek istedi.
-hastanede olanları mi düşünüyorsun?
Sarı saçlı çocuk yine cevap vermemişti bu evet anlamına geliyordu fakat sarı saçlı çocuk anlamamasini istemişti içinden.
-todorikiyle ondan hoşlandığım için çıkmadım
Sarı saçlı çocuk yeşil saçlı çocuğun ağzından çıkan sözlerle hem sevinmis hemde şaşırmıştı.
-hem onu kırmamak için hemde hoşlandığım kişiyi unutabilmek için kabul ettimiştim.ama biliyomusun unutmaktan vazgeçtim beni asla sevmicegini düşündüğüm için unutmak istemiştim benden nefret ettiğini düşünmüştüm şimdi hersey çok değişti artık onu unutmak istemiyorum sonsuza kadar hatırlamak istiyorum anilarimizi sonsuza kadar taşımak istiyorum zihnimde.
+bana neden anlatiyosun bunları senden hoşlandığı mı biliyosun amacın bana acı çektirmek mi gerçekten
-Hayır kacchan sana acı çektirmek gibi bi amacım yok ve olmadida sana anlatıyorum çünkü o kişi sensin kacchan.
Sarışın duyduğu son kelimelerle gözlerini sonuna kadar açtı yanlış duyduğunu düşündü bu imkansiz değil miydi?
+B-ben?
-evet sen kacchan seni seviyorum hep sevdim.
Duyduğu kelimeler ilkinde yanlış duymadığını keisnlestiririken kocaman yutkundu ne demesi gerektiğini düşündü bi süre sonra dudaklarına kaydı gözleri sevdiğinin.her zamanki gibi mükkemellerdi vücudunun her parçası gibi cesaretini toplayıp dudaklarını yaklastirdi sevdigininkilere öpüp öpmemek arasında arafta kalınca sevdiği son hamleyi yaparak dudaklarını birleştirdi katsuki o kadar ozllemistiki bu hissi doya doya öptü ilk Öpücükleriydi fakat ikiside daha önce olmuş bi yaşadı bu büyülü anı dışarıda başkaları kayan Yıldızlar için dilek tutarken onlar birbirlerinin dileklerini gerceklestiyordu farkına olmadan.
O kadar tutkuluydularki zamannin nasıl geçtiğini farketmediler iki genç uzun süredir öpüyorlardi ama ikisinde yetmemişti bu öpücük daha fazlasını istiyorlardı birbirlerini istiyorlardı...
Sanki biri güneş diyeğeri aydı hep birbirlerini kovalamalarina rağmen hiç ulasmamislardi birbirlerine beklemislerdi birbirlerini beklemislerdi şimdi ise bekledikleri anı doya doya yaşıyorlar aralarında koca bi dünya olmasına rağmen beraberlerdi onlar çünkü herseye karşı gelmeyi göze almışlardı birbirleri için.
+benim ol izuku seni istiyorum sonsuza kadar benim ol
-sen de benim olursan neden olmasın?
-----------------------------o----------------------------
Burda bitiriyorum kitabı extra bölümler gelebilir belki yeni bi kurgu ne zaman başlarım bilmiyorum ama umarim erken başlarım çünkü yazmayı gerçekten çok seviyorum her neyse bir sonraki kurugu da gorusuruz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Götü Gzl (Bakudeku)
Fanfiction-HANGİ SIKIK LaN BU +... -EGER BU BOKTan SAKAYİ Yapan SiKIk 10 saNiYE ICInde OrTayA ÇikMasSa TÜM YURDU PatLatIRIm 1 Sıçtık 2 Çok pis Sıçtık 3 4 5 Helvam pembe olsun.. 6 7 8 9 Gözlerimi kapatıp bir adım öne gittim Göt korkusu tabi-