1.4

1.1K 94 50
                                    


Helooo
En sevdiğiniz yazar geldi

____

Sabah olmaya başladığında daha uyuyamamıştım. Eve taşınalı 3 hafta olmuştu ve şimdiden bu mahalleye alışmıştık. Arada eve gidip kalıyordum. Tabi annemin zoruyla.

Yataktan kalkıp çalışma masamın üzerindeki şişeyi alıp şu içtim. Gözlerim uykusuzluktan ağrıyordu ve uyuyamıyordum. Odanın havasız olduğunu farkettiğimde camı açtım. Hava soğuktu ve ben şimdiden donmuştum.

Bir kaç dakika yatakta oturup  bağdaş kurdum. Gözlerim ağrıyordu ve benim odaya aydınlanmaya başladığı için pek uyuyabileceğimi düşünmedim. En iyisi sadie'nin yanında uyumaktı. Onun odası pek ışık almıyordu.

Yastığımı elime alıp kollarımla sarmaladım ve odadan çıktım. Odaya doğru ilerlediğimde kapıyı çalmadan girdim. Sadie arkasını dönmüş uyuyordu.

Onu biraz duvar tarafına ittirip yastığımı koyup yanına yerleştim. İyice mayışmaya başladığımda çok geçmeden uyumuşum.

Sabah tepemde kıkırdamalarla uyandığımda bir ton ağırlığında hissettiğim gözlerimi açtığımda noah bana bakıp daha çok kahkaha atmaya başladı.

Sağımda döndüğde kesinlikle aidan ile sarıldığımızı görmeyi beklemiyordum. Bir küfür savurup kollarından kurtuldum. Noah ise gülmekten kızarmıştı onu  sürükleyerek odadan çıkardım.

"Sonunda uyanabildin plotonik prenses."

"Ne plotoniği yaa"

"Hani gece Aidan'ın yanına gidip yatmışsın ve çocuğun haberi yok ya"

"Yaa ben gece uyuyamamıştım ve sadie'nin yanına yatacaktım ama uyku sersemi Aidan'ın odasına girmişim. Yalnışlıkla."

"Bak kesin yalnışlıkladır. Bi kere çocuğa nasıl baktığın belli oluyo kandırma kankanı"

"Nasıl bakıyormuşum?"

"Böyle çocuğun ismini duysan bile gözlerin parıldıyo"

"Abartma" diyip elinle ensesine vurdum.
"Saat kaç" diye sorduğumda mutfağa ilerledim.

"Saat kaçmaz kankacim" dediğine kılardadı.

"Vallaha bi çarparım iki seksen uzanırsın asabımı bozma"

"Ah benim plotonik kekim kızarmıymış gugu gugu" derken elleriyle yanaklarımı sıkıyordu.

"Bu kadar şımarma yeter!!"

_____

Yıllar sonra geldim galiba jshsbshsj

Neyse seviyorum sizii<33

Voteleri unutmayın heheh

Psikolog/Aidan Gallagher      Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin