Medya alakasız
Şarkıya aşığım.Kesinlikle yeni bölüm için tehdide uğramadım jsbdhsh
Neyse iyi okumalar<33
_______
"Millie artık gelinn kahvaltı hazır."
Herkes her zamanki yerine oturduğunda kahvaltıya başlamıştık. Noah birşey diyecekmiş gibi boğazını temizledi ve Aidan'a döndü.
"Ee kankacım gece rahat uyudunmu?."
"Niye soruyorsun normalde nasılsa gecede aynıydı."
"Bilmem ama gece birisi yanına gelip uyumuş olabilir diye düşündüm."
Noah bana bakıp piç gülüşü savurduktan sonra susması için öksürdüm."Gece kim yanıma geldi ki?."-A
"Tamam hadi konuyu kapatın. Ayrıca Aidan sen işe geç kalıyorsun hadi."
Aidan kahvesinden bir yudum daha aldı ve ceketini giydi bende onu uğurlamak için arkasından kapıya ulaştığımda ayakkabılarını gidiyordu."Merak etme gece yanımda uyuduğunu biliyorum."
Ben dediğine şaşırırken güldü."Sadece Sadie'nin yanına gidecektim uyku sersemi senin odana gelmişim üzgünüm." Diyerek ellerimle yüzümü kapattım.
"Bence üzgün olma. Tekrar olabilir mazallah."
Gülerken merdivenlerden indi ben tekrar mutfağa döndüğümde masayı toplamışlardı. Noah bana döndü.
"Ee düğün ne zaman. Vallahi çocuğun adını Noah koymazsanız küserim."
"Saçmalama yaa."
***
Saat öğlen 2'ye gelirken Aidan işte Finn ve Noah ise dolaşmaya çıkmışlardı. Bende anneme uğramak için hazırlandım ve evden çıktım. Giderken markete ve bir kaç bir yerdende birşeyler aldıktan sonra eve geldim. Bende olan anahtarlarla içeri girdim. Poşetleri mutfağa koyduğumda salondan sesler geliyordu. Bu tek annemin sesi değildi sesini çıkaramadığım biri ile sohbet edip gülüşüyorlardı.
Ceketimi ve çantamı vertiyere astım ve solana ilerledim bide ne göreyim Aidan ve annem sohbet edip kahve içiyorlar.
"Ha hoş geldin kızım. Bu Aidan kuzenin, yani benim kuzenimin Oğlu."
Şaşırmış şekilde Aidan'a ilerledim ve uzattığı elini sıktım."Tanıştığıma memnun oldum." Dedikten sonra annemin yanına oturdum.
Beni tanımıyormuş gibi davranması hoşuma gitmesede bende birşey söylemedim.
"Kızım sen birşeyler yermisin? Açmısın?."
Annem cevabımı beklemeden salondan çıktı ve mutfağa ilerledi. Aidan ile yalnız kalmakmı harika.
Ona eğildim ve annemin duyacağından şüphelendiğim için sessizce fısıldadım."Senin burda ne işin var."
"Bilmem annenle tanışmak güzel olur diye düşündüm hem senle akraba sayılırız" dedi ve göz kırptı.
"Akraba evliliği yapmayı düşünmüyorum canım."
"birşeymi dedin?"
"Yok hayır."
Voteyi unutmayın
Seviyorum sizi muckğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog/Aidan Gallagher
FanfictionNe yani 6 yıldır saplantılı aşık olduğum ünlü aidan gallagher benim psikolog'uğum muydu? Bu ebesinin nikahı gibi bi olaydı rüya değildi gerçek hiç olamıycak türdendi #mia - 13🔫 #arkadaşlık - 764 3/4/21 {Yazım hataları yazar üşenmmesse düzeltilecekt...