1.7

1.2K 97 90
                                    


Kızmayın ama ben geldim😎😌

Medya:Aç bir Coca Cola, Coca Cola  iç✨(FIFUYDXYXHDYYEHRFUYCUIG)

~○~

Sabah erkenden uyandığımda(!)Noah ve Finn okul kayıtı için gitmişlerdi. Millie ise AVM ye gideceğine dair bir mesaj atmıştı. Aidan,aidan ise hala uyuyordur.

Ona kızgındım. Ama neden kızgın olduğumu bilmiyordum. Onu ilk defa böyle görmüştüm. O böyle barlara gidip,içip kızlarla takılacak biri hiç değildi. Yada ben onu tanımıyordum.
Gerçekten onu tanımıyordum...

Karnım gurluladığı için kendime kahvaltı hazırladım. Aidan'ı uyandırmak istemesem bile odasının kapısını çaldım. Gece salonda sızmışlardı ama biz onları odalarına taşımışık. Kapıyı bir kaç kez daha tıklatmama rağmen içerden ses gelmiyordu. Daha çok oflayarak kapıyı açtım ve hala uyuyor olduğunu gördüm. Bu çocuk gerçekten uykusuna düşkün biriydi.

Kolunu bir kaç kez dokundum uyanması için adını seslendim ama tık yoktu. "Aidan uyan artık" ağzında birşeyler geveliyordu ve yüzünde haylaz bir sırıtma vardı. Rüya görüyor olduğunu düşündüm ve uyanması için bu kez yüzüne bir tokat attım ama yavaşça yani ben öyle hissettim.

"Uyanmıycam"diye mırıldandığında uykulu tek cümlesi bile seksi gelirken afallarım ve kaşlarımı kaldırdım. Kolumdan tuttuğunda beni yanına,yatağın içine çekerken garip bir şekilde karşı gelmedim. Bana sanki onu bırakmayayım diye sıkı sıkı sarılırken kafasını göğsümün üzerine koymuştu. Nefesimi tutuyordum çünkü elim ayağım dolaşmıştı. O sırada biraz kıpırdandı ve tekrar sırıttı. "Kalbin çok hızlı atıyor" Derken uykulu olmasına rağmen kaşlarını çattı. "Seni heycanlandırıyor muyum?" Sustum zaten cevabını bildiği soruları sorması saçmaydı.


Çok feelsli Geçiş bölümü gibi bişey yaptım hehe

Ben çok üşengecim arklar öğrenmisdinizdir artık?

Neyse öptüm hepinizi<31

Psikolog/Aidan Gallagher      Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin