1.8

479 34 28
                                    

Kusura bakmayin arakdaslae bölümleri bu kadar kısa Bi aradan sonra  atıyorum ama okursunuz heralde

QMBABZBSGSHWJXB

Aidan'ın bana sarılması ve bunun  yüzünden 2. kez uyuya kalmam üstüne üzerimize 1 sürahi su ile uyanmıştık bunu yapan ki mi? Tabiki de Noah acaba baska kim bu kadar salakça bir şey yapabilir.

Bizimle ve beraber uyumamızla bir kaç dalga geçmenin üzerine odama gidip üstümü degiştirdim sonrasında hiç birsey olmamış gibi üçümüz kahvaltı ettik. Tabi arada Aidan'ın bana göz kırpmasini saymazsak.

Ondan gerçekten hoslaniyor muydum yoksa sadece küçük bir etkilenme mi çözemiyordum Ama biseyler vardı işte.

Kahvaltıdan sonra markete gitmek için Üzerimi degistirdim. Evde bir kaç eksik vardı ve canim acayip pasta çekiyordu. Ben deniz markete gitmeye üşenmeyip pastaneye üsenin bir insan olduğum için pastayı kendim yapacaktim. Neyse iste evden çıktım. Merketten evde eksik olanları aldim ve pasta malzemelerini alıp çıktım.

Eve geldiğimde Aidan kitap okuyordu?
Kitap?
Aidan
Kitap okuyan Aidan
Okuyan Kitap Aidan
Her neyse işte anladiniz şaşırıyorum çünkü şimdiye kadar elinde Kitap gormemistim.
Sanki yillardir tanışıyoruz da

Aidan çok odaklanmisti ve salonda tekli koltuklardan birinde oturuyordu. Ben doğruca mutfağa geçtim önce eksik olanları dolaplara yerleştirdim ve pasta için bir kase çıkardım o sırada Aidan mutfağa geldi.

"Kahve ister misin?"
Diye sordu dolaptan bardak çıkarırken.

Bende hayir dedim çünkü evet desem bile pasta yaparken içmeyi unuturdum ve sogurdu klasik ben iki şeyi aynı anda yapamıyordum bla bla.

Önlüğümu taktim ve sonrasinda sacimi bağlamak için elimi sacimin arkasina götürdüm ve bilegimde toka yoktu??
Sonra ellerimde bir el hissettim bu tabiki Aidan, sacimi bağladı. Arkamı döndüğümde şu pic siritisi varya tam olarak öyle siritiyordu.

"Gece yatağıma düşmüş" dedi ve göz kirpip kahvesiyle mutfaktan çıktı.
Asik olmam için mi yapıyordu?
Serefsiz

Pastam olduktan sonra daha önceden ısıtığım fırınıma koydum ve onluğümü çıkardım.

...
 

Hava kararıyordu ve acukmistik hepimiz. Sadie yemek yapıyor Noah ise ona yardım ediyordu sözde ki çorbayı karıştırırken sayamadığım kadar çok kasiklamisti. Bense yıkanmış kıyafetleri düzenliyordum. Aidan köşesine çekilmiş mesleği için bir kaç biseyler izliyordu. Finn hoparlörden yüksek sesli bir müzik acmisti ve benim için sismisti.

Yemeği yedikten sonra masayı toplarken Millie geldi ve nedense çok mutluyudu?
İlkokul arkadaşının evinde bir parti vardı ve bizi de götürmek için ısrar ediyordu ama ben regliydim istediğim tek şey sıcak su torbasıyla yatağımda film izlemekti.
Ama bazen hersey istediğimiz gibi olmuyor hele ki ısrarcı ve manipule edici tatlı bir arkadaşınız varsa

Yazmayı ozlemisim Hee

Ee nasılsınız askimlar 🤙

İg: eliffbdk

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Psikolog/Aidan Gallagher      Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin