The Sound of Magic 안나라수마나라

58 3 2
                                    


Yayın tarihi:6 Mayıs 2022

Tür:Müzik,Psikolojik, Yaşam, Drama

Bölüm sayısı:6

Oyuncular:Ji Chang-wook, Choi Sung-eun ve Hwang In-youp oynuyor.

Konusu:yaşından önce yetişkin biri olmak zorunda kalan Yoon A-Yi ile hep çocuk olarak kalmak isteyen Lee-Eul'un etrafında dönmektedir.

 Ji Chang-wook ,dizide gizemli bir sihirbaz olan Lee-Eul karakterini canlandırmaktadır. Terk edilmiş bir eğlence parkında yaşamaktadır. Büyüye inandığını söyleyen insanlara sihir şovları yapmaktadır. Bir gün, Yoon A-Yi  ile karşılaşır ve onu rahatlatmak için birkaç sihir numarası gösterir.

Choi Sung-eun  ,dizide bir lise öğrencisi olan Yoon A-Yi karakterini canlandırmaktadır. Birçok part-time işlerde çalışarak küçük kız kardeşini hem maddi hem de manevi olarak desteklemektedir. Anne ve babasının nerede olduğunu bilmemektedir. Borç tahsildarları yüzünden babası eve gelmeyi bırakmıştır ve annesi de çok geçmeden evi terk etmiştir. Maddi durumunun yetersiz olmasına karşın dersleri oldukça iyidir. İstikrarlı bir işe sahip olmak için mümkün olan en kısa sürede yetişkin olmak istemektedir.

merhabaaaa arkadaşlaar :)) ben diziyi beğendim sadece bazı müzikal yerler bir süre  sonra sıktı beni onun dışında güzeldi tavsiye ederimm. 

sizinde istediğiniz mini dizi varsa yorumlara yazınnnn 

MİNİ KORE DİZİLERİ :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin