Selamm, üçüncü bölüm ile karşınızdayım.
Hayalet okuyucu olmazsanız sevinirim.
Oy vermeyi ve düşünceleriniz belirtmeyi unutmayın.
Öptüm.
İyi okumalar...
01.06.2021/Salı
🌼
Bir hafta sonra
Çiçek'ten
Doktor bey elinde ki kağıtta yazanları söylediğinde çok şaşırmamıştım. Çünkü aradaki benzerlik gözle görülebilecek şekildeydi.
Şuan ise büyük bir arabada yeni evimize doğru gidiyorduk. Bu arada isimlerini öğrenmiştim. Bahar Hanım annemizmiş, Kadir Bey ise babamız. En büyük çocukları Rüzgar, ikinci çocukları Lodos, üçüncü çocukları Poyraz, daha sonra biz ve en küçük çocukları Toprak.
Lodos ve Poyraz dikkatle bizi izlerken çok soğuk bakıyolardı. Ama pek umrumda değildi. Toprak gülerek bakıyordu ve aşırı tatlı duruyordu. Rüzgar ise normal bir şekilde bakıyordu ama olumlu yada olumsuz bir tepki vermemişti.
Ece ve Cem yani karıştığımız kişiler, babaanneleri ile Kayseri'ye gitmişti. Bizi istemeyen babaanneleri ile. Aslında yedi yıl önce bizi neden istemediklerini çok düşünmüştüm ama bir sebep bulamamıştım, şimdide Ece ve Cem'i neden istediklerini anlamıyordum.
Bizde Dilek Hanım ile vedalaşmıştık. Uzun süredir tanışmasakta kısa sürede sevmiştim onu. Kadir Bey ile bu hafta içinde gelip velayetlerimizi alması hakkında konuşmuşlardı.
Kısa sürede eve gelmiştik. Çınar odalarımızı sormuş ama Bahar Hanım biraz salonda oturup sohbet etmemiz gerektiğini o zamana kadar yemeğinde hazır olacağını söylemişti. Çınar da el mecbur kabul etmişti.
Şuan salonda oturmuş öylece bir birimizi izliyorduk. Bahar Hanım bir süre daha durup konuşmaya başladı. "Bakın çocuklar size hemen bize alışın anne, baba diyin diyemem ama alışmaya çalışın. Bizde ailecek zor zamanlar geçirdik. Ece ve Cem ile kimse anlaşamazdı. Birbirimize alışmamız zaman alacak ama en azından deneyin." dedi. Çınar ve ben kafalarımızı evet anlamında sallamıştık. Zaten başka ne diyebilirdik ki. 'Olmaz, sizi istemiyoruz' falan mı? Sanki başka gidecek bir yerimiz vardı.
Bahar Hanım ve Kadir Bey bizim hakkımızda merak ettiği soruları sormuşlardı. Ben cevap vermemiştim. Benim hakkımda sorulan sorulara da Çınar cevap vermişti. Benim cevap vermememe Poyraz ve Lodos göz devirmiş, Rüzgar ise kaşları çatık düşünceliydi. Bir şeyler olduğunu anlamıştı sanki. Böyle düşünmek panik olmama neden olurken Çınar'ın koluna vurdum ve kafam ile merdivenleri gösterdim. O da kafasını salladı ve odalarımızın yerini sordu. Bahar Hanım Toprak'ı da yanına alarak odalarımızı gösterdi ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐴𝐻𝑅𝐴𝑍 || 🌼
ChickLit𝐴ℎ𝑟𝑎𝑧 𝑘𝑒𝑙𝑖𝑚𝑒𝑠𝑖𝑛𝑖𝑛 𝑘𝑎𝑟𝑠̧𝚤𝑙𝚤𝑔̆𝚤 𝑑𝑖𝑙𝑠𝑖𝑧 𝑑𝑒𝑚𝑒𝑘. 𝐵𝑢 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑝𝑡𝑎 𝑎𝑖𝑙𝑒𝑠𝑖 𝑖𝑙𝑒 𝑏𝑖𝑟 𝑘𝑎𝑧𝑎 𝑔𝑒𝑐̧𝑖𝑟𝑚𝑒𝑠𝑖 𝑠𝑜𝑛𝑢𝑐𝑢 𝑘𝑜𝑛𝑢𝑠̧𝑚𝑎 𝑦𝑖𝑡𝑖𝑠𝑖𝑛𝑖 𝑣𝑒 𝑎𝑖𝑙𝑒𝑠𝑖𝑛𝑖 𝑘𝑎𝑦𝑏𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑘...