nobbli sunar.
saygılarımla.
perşembe akşamları
❝taekook❞.
kurgu boyunca bu satırlara ait olanlar,
cigarettes after sex, k.
lana del rey, tuls jesus freak
ghostly kisses, call my name
isak danielsan, falling into you
Ekim ayının üçüncü perşembesi bir sonbahar yağmurunda kesişmişti yollarımız. Tanrı'nın öfkesinden nasibini alan gökyüzü atarken bulutlar aracılığıyla acısını, kan olmuş ellerini temizlemişti günün sonunda bir yabancı. Şuurunu kaybetmişken yolun ortasına yıkıldığında gecenin bilmem kaçı.
Sessizce duruyor, ikide birde kapalı perdenin kenarından dışarı bakınıyordun. Teşekkür dahi etmemiş olmanı umursamamıştım hiçbir zaman, çünkü o gün camlarımın birkaç el ateşle birlikle tuzla buz olmasının şaşkınlığı vardı üzerimde.Birkaç saniye içerisinde olmuştu bütün bunlar, küfürler savururken bir yandan da bana yere yatmamı ve sen söyleyene kadar kalkmamamı tekrar ediyordun.
Donuk bakışlara, belirli yüz hatlarına ve soluk dudaklara sahiptin. Dıştan sert mizaçlı görünsen de evime çat kapı gelen arkadaşınla çok yakın olduğunuzu görmüştüm.
Günün sonuna kalmadan tamir edilen camlarımdan sonra olanlardan dolayı özür dilemek amacıyla uzattığın sımsıcak elini tuttuğumda seni bir daha görmeyeceğimden, böyle benzeri tehlikelerde bulunmayacağımdan bahsetmiştin.
Fakat birileri çoktan aramızdaki bağın ne olduğunun merakına düşüp beni sana sürüklemişti.
Ve beni gördüğünde köşe bucak saklayıp durmuştun. Yeni tanışmıştık. Yani ben seni yeni tanımıştım. Fakat sen, o gün seni gördüğümde bilinçli bir şekilde oradaydın. Çünkü bana nasıl hitap ettiğini duymuştum, "Juan."
Juan, Juan, Juan. Ilımlı ses tonun içimdeki tedirginliğin ve korkunun ayaklarımı zincirlemesine neden olmuştu.
Bense senin adını, o kanlı ellerini temizlerken soğuk terler eşliğinde kendin söylemiştin, "Taehyung."
Fakat yine de o yerde geçirdiğim günlerin sonunda dönüp gitmek istediğimde gitmememi söylemeye cesaret edemedin. Adımı bilmene rağmen de hiç tanıdık gözlerle bakmadın.
Saçmalıktı.
.
Juan; yahve, zarif anlamlarına gelmektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
perşembe akşamları ❝taekook❞
Fanfictionİsmimi söylemeni bekliyorum. başlangıç, 17 Haziran bitiş, 17 Haziran ; angst // günlük ©2021 | nobbliiswed