3. The Demon

1.2K 83 13
                                    

Ies de la secretariat, fiind fericită că am scăpat de acolo. Femeia aia mi-a înbuibat capul cu tot felul de detalii despre școală care, pentru mine nu prea erau importante.
Acum trebuie să caut sala de festivități. Îmi deschid tefelonul și îi trimit un mesaj lui Carter, spunându-i că mi-am luat orarul și că mi-a ales o casă genială. În timp ce scriu mesajul, mă lovesc de cineva. E o tipă scundă, roșcată și cu ochii de un albastru intens care se uită ciudat la mine.
"Tu.. Tu ești fata din parcare!? Cea cu Ferrari-ul ca al Demonului. Toată școala vorbește despre tine! Cum te cheamă?" Țipă roșcata la mine.
"Uhm, bună și ție. Sunt Lea, tu?"
"Eu sunt Amber." Spune și îmi întinde mâna.
"Încântată. Dar totuși, cine e Demonul ăsta?" Întreb foarte curioasa de reputația acestui pișpirică.
"Păi, este cel mai popular din școală, se joacă cu sentimentele fetelor, e super mișto, se îmbracă genial, e plin de tatuaje, e bogat și nu câștigă banii din chestii prea legale. Cred că deja a pus ochii pe tine la ce intrare ți-ai făcut." Râde, puțin sadic.
"Ma rog, nu mă prea interesează. Vii cu mine în sala de festivități? Habar nu am pe unde e."
"Sigur, haide!" Spune încercând să fie drăguță.
Intrăm în sala mare și toată atenția elevilor se revarsă către mine și Amber. Noii mei colegi aveau niște priviri curioase, care mă băgau în sperieți. Ciudații naiba. Ultimul rând era ocupat doar de 3 persoane: 2 băieți și o fată. Observ că ciudata de lângă mine le face cu mâna și prefer să o urmez. Intrăm pe rândul cu scaune, iar Amber se așază lângă băiatul blond cu ochi albaștri. Cei 3 se uită ciudat la mine. Okay, am ceva pe față sau ce dracu?
"Ea este Lea, e colega nouă de care ne-a spus diriga." Spune Amber, uitându-se mândră la mine. Copiii ăștia sunt din ce în ce mai ciudați. Demoni, blonde care stau pe capote, tocilari care se holbează.. Chiar mă sperie.
"Heei, eu sunt Niall!" Se prezintă blondul cu rădăcini șatene. "Ei sunt Travis și Maya." Spune și arată către cei doi de lângă el. Travis e un tip brunet, cu multe tatuaje, iar Maya are părul roz, cu puține șuvițe albastre. E drăguță.
"Bună, sunt Lea, dar deja Știați asta." Murmur plictisită, dar ei încep să râdă. Mă așez pe locul de lângă Amber și mă uit în stânga mea. Sunt 6 locuri libere.
Directoarea îmbrăcată într-o rochie neagră și scumpă își face apariția pe scenă, cu un microfon în mână. Zgomotul produs de tocurile ei răsună puternic în toată încăperea. Începe să ne vorbească despre noul an școlar și că se va organiza o excursie cu elevii din clasa a 12-a. Bla, bla, bla. Femeia de pe scenă e întreruptă de zgomotul ușii care se deschide, lăsându-i pe cei 6 elevi absenți să intre. Wow amico, stii să-ti numeri elevii, nu glumă. Primul care intră este vecinul meu creț aka demonul plin de tatuaje, urmat de încă 4 băieți tatuați și îmbrăcați în haine de culoare închisă. Fata blondă care acum ceva timp era în brațele demonului e în spatele celorlalți, cu fusta ei scurtă și maieul până la buric, mestecând o gumă și făcând baloane. Toți elevii rămăseseră tăcuți, holbându-se la gașca de idioți în serie. Copiii ăștia chiar au o problemă cu holbatul.
Deabia când directoarea își reia discursul, observ că tipii se îndreaptă către locurile libere de mine. Căcat. Vecinul meu e primul care intră în rând. Căcat x2. Îmi duc privirea spre directoare, încercând să fiu atentă la ea, dar crețul din stânga mea se tot holbează la mine. Ce naiba? Serios acum.. care e problema lor?
"Poți, te rog, să nu te mai holbezi?" Îi șoptesc, mimând un zâmbet fals.
"Nu. Nu pot." Spune rânjind ca un idiot. Îmi dau ochii peste cap și îl las să se holbeze în continuare. După ce discursul se termină, mă ridic de pe scaun, vrând să ies, dar prea mulți elevi se înbulzesc, așa că mai aștept. Îmi scot telefonul din geantă și văd un mesaj de la Carter. Îl deschid și încep să îl citesc.
<< Am vorbit cu Jack și a spus că va trebui să te duci azi la el, mâine e plecat din oraș. O să dea o petrecere deci ar trebui să te îmbraci drăguț. Ah și vei participa la o cursă, vezi ce mașină îți iei. -Carter.x >>
Oh, serios? Să mă duc singură la o porcărie de petrecere plină de adolescenți cu hormoni?
"Amber, vrei să vii diseară la o petrecere? Un vechi prieten m-a invitat și nu pot să îl refuz, iar eu nu vreau să merg singură. Nu cunosc multe persoane prin LA."
"Sigur, când e? Băieți! Veniți și voi?" Țipă roșcata la noii mei prieteni.
"Normal! La ce oră?" Întreabă.
"Petrecerea începe la 19, dar mergem pe la 20, nu vreau să fim primii. Puteți să veniți la mine, am câteva mașini pe care nu le-am încercat și sunt curioasă, plus că vreau să particip la o cursă."
"Okay. Vin la tine pe la 17, să îmi trimiți adresa." Spune Amber, luându-mi telefonul din mână și notându-și numărul. Tipa e genul meu, oarecum, doar că eu nu sunt atât de energică și amuzantă.
Îmi salut noii prieteni și mă întorc, luând-o printre rânduri și ies din sală.
Ajung în curtea școlii, unde nu mai erau atât de mulți elevi. Eh, mai bine. Văd vedetele școlii, lângă mașinile lor scumpe, fumând. Observ că se uită la mine și decid să îmi scot pachetul de Sobranie. Îl fixez pe creț cu privirea și trag din țigare. El se uită intens la mine, având blonda între picioare. Ea m-a privit, aruncând cu niște săgeți pline de foc. Îi fac cu ochiul și rânjesc, stingându-mi țigara. Intru în mașină și bag cheia în contact, pornind mașina cu un zgomot puternic. Țin frâna de mână și fac un drift perfect în parcare, simțindu-ma din ce in ce mai bine.
În 5 minute ajung acasă, parchez mașina pe alee și intru în casă. Mă descalț și merg în dormitor, luând MacBook-ul. Mă arunc în pat și pornesc sezonul 3 din American Horror Story, până vine Amber.

Demon Race (A Harry Styles & Selena Gomez fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum