Alarma suna incontinuu de 3 minute. Gasesc telefonul cu greu pe sub cearsafurile facute ghemotoc si observ ca e ora 7:15. Am timp sa-mi fac rutina idioata. Intru in baie si ma dezbrac, uitandu-ma la corpul meu usor bronzat in oglinda. Arat bine, multe fete ar vrea sa-mi aiba curbele si talia. Sunt foarte mandra de mine si am incredere in fortele proprii, iar cine nu ma place, e liber sa se sinucida. Ies din dus, lasand un miros puternic de vanilie. Aleg niste blugi negri cu talie inalta usor rupti si o bluza cu maneca lunga, stramta, mai sus de buric. Oscilam intre o pereche de bocanci si niste stiletto negri, dar cand vad pe raftul din dreapta o geanta LV mai mult ca perfecta, aleg pantofii. Imi verific telefonul si nu au trecut decat 15 minute. Orele incep la 8, dar cui ii pasa de prima ora de psihologie? Doar nu sunt nebuna la cap sa am nevoie de terapie. Rascolesc in continuare in cautarea a niste accesorii, prin dressingul pe care, am mai spus, il ador. Gasesc un lant gros din aur probabil si un ceas la fel, auriu. Decid sa le iau si pe astea, de ce nu? Doar trebuie sa arat spectaculos.
"Pazea ca vine mafia." Gandesc cu voce tare, in timp ce imi fac machiajul destul de simplu, acesta constand in rimel, tus, ruj grena si un contur al fetei bine definit. Imi indrept parul, lasand cararea pe mijloc si imi dau cateva din suvitele ce imi ascundeau fata dupa ureche. Imi pun in geanta noul telefon, pachetul de tigari si portofelul plin de banii pe care i-am castigat aseara foarte cinstit. Mi-ar fi placut sa-i fi facut cineva o poza dobitocului de Styles, care ma crede doar o pustoaica, atunci cand prietenul lui Jack care se ocupa cu banii de curse mi-a inmanat castigul. Era mai rosu decat un rac, daca e posibil asa ceva. Era asa de ofticat incat a plecat imediat, nu se stie unde, ca nu i-am vazut masina in parcare cand am ajuns acasa, dar oricum, ce-mi pasa? E doar un rasfatat, bine, nu mai mult ca mine, dar nu prea inghit persoanele arogante care se cred cine stie ce zei.
Cobor in bucatarie si caut sa-mi fac niste cereale cu lapte, dar am uitat ca nu am fost la supermarket de cand am ajuns in orasul asta. Oftez si imi pun pofta in cui, sperand sa gasesc o cafenea deschisa la ora 8:30. Decid cu greu ce masina sa imi iau si ajung sa gonesc pe strazile deja aglomerate ale LA-ului cu Bugatti-ul Veyron alb, cu interiorul din piele tot alba. Imi place orasul asta, ajungi repede oriunde iti propui. In nici 10 minute sunt la intrarea MC-ului din The Grove, al doilea mall ca marime. Imi comand cat se poate de rapid un Mc Puisor si o cola, dupa care plec, sa-mi continui drumul. Presimt ca va fi o zi minunata, chiar am chef sa dau de ceva bucluc cu profesorii, sa le arat ca si-au gasit nasul anul asta.Intru in parcare cu gandul sa-mi caut un loc si spre surprinderea nu foarte mare a mea, singurul loc liber este langa "prostituot", care evident ca era cu a lui curva intre craci si se uitau la masina pe care probabil nu o cunosteau. Pf, sunt ca mieii la gard, sau mai bine spus, ca prostituatele la bani, ca tot l-am numit pe el asa. Imi iau privirea de la prosti si imi ocup locul calma. Opresc motorul care m-a satisfacut pe durata acestui drum, fiind foarte linistit si avand destule turatii cat sa ma mandresc cu Carter, care face mereu cele mai bune alegeri. Imi iau geanta de pe locul pasagerului, imi pun ochelarii de soare si mai stau 10 secunde pana sa ies din masina. Deschid portiera ca o diva si imi cobor picioarele, unul cate unul, lasciv. Ies usor, inchizand usa bijuteriei noi si imi bag cheia in buzunarul de la spate al blugilor, ca mafiotii. Ma uit rapid la gasca de netoti si vad ca ei deja se uitau la mine. Toti. Ai dracu ciudati. I-am ignorat si m-am indreptat spre cladire, dar era imposibil sa nu fiu interogata de cap-seci.
"Papusa! Cumva pantofii aia sunt sunt editie limitata? I-am vazut pe bunica cand a murit.." Spune blonda pitigaiata ce acum 2 minute era in bratele bandei de ciocoflenderi. Ma batea un gand sa o las in pace, dar cum am un comportament nu foarte calm, m-am intors incet si i-am aruncat cateva sageti cu privirea.
"Cum indraznesti, dobitoaco?" Marai, dar destul de tare incat sa ma auda ratata.
"Eu? Dobitoaca? Ma confunzi cu ma-ta, imbecilo! Dupa ce ca esti aia noua, mai ai si fite. Asculta, eu sunt regina aici. Iar Harry, iubitul meu, regele. Am vazut cum te-ai uitat la el si ieri. Sa te dai la el si iti rup capul tarfulita ieftina ce esti." Incepe sa ma calce pe nervi.
"Draguto, zic sa stai dracu si sa-ti vezi de treaba ta, pana nu matur cu tine pe aici. In primul rand, nu prea poti sa fii regina daca tot regatul te fute. In al doilea rand, nu m-as uita la pudelul tau nici sa ma tii legata, iar in al treilea rand, parasuto, ai cacat de porumbel pe pantofi." Spun si schitez un ranjet, dupa care ma intorc la treaba mea, lasand niste rasete sa umple coltisorul negru. Se pune cu mine? Oh, saraca, deja mi-e mila.
CITEȘTI
Demon Race (A Harry Styles & Selena Gomez fan fiction)
Fanfic"Nu contează cât de mult viata incearca sa ne desparta, nimeni nu te va mai iubi vreodată cum am făcut-o eu." Ea, Lea Mills, este demonul inocent care iubește viteza mai mult decât își iubește viața. A avut mereu tot ce și-a dorit, mai puțin iubire...