O minunata durere de cap si burta ma trezește la 3 dimineata. Stiam cărui fapt i se datorează acest chin. Nemancatul si băutura de seara trecută. Dupa ce m-am întors de la liceu plină de nervi din cauza bestiei care imi zgariase, aparent, "din greseala" capota mașinii, mi-am facut o baie destul de lunga, dupa care am vizionat un film dat dracului de lacrimogen alături de o sticla numai buna de vin rose. Puteam sa jur ca nu o sa ma vad plângând la vreun film, dar Me before you chiar m-a marcat. Cobor in bucătărie, dar imi dau ochii peste cap cand realizez a doua oară ca nu am nimc de mancare in casa asta si decid sa plec la magazin.
Stăteam in spatele unui tip la casa de marcat a supermarketului, așteptând sa-mi plătesc cafeaua, apa si cateva legume si fructe alese la întâmplare. Aveam o al dracului de mare nevoie sa mananc ceva sănătos săptămana asta, de 3 zile încoace am mâncat numai fast food si chiar imi e frica sa ma pun pe cântar. Casierița bătrână mă trezește din gândurile mele despre următoarea mea salata bulgărească, anunțându-mă ca trebuie sa plătesc 20 de dolari. Ieșind din magazin, mă îndrept spre motocicleta mea, asaltata de privirile a 3 sau 4 drogați ce probabil băleau pe ea.
"La ce dracu va uitați derbedeilor?"
"Jură-te ca motorul asta e al tau si ca l-ai condus pana aici si te duc in cel mai misto bar din zona, duduie, serios." Tipul părea șocat, avea si dreptul, Harley-ul ăsta cantarea aproape o tona si nu părea asa usor de condus de o "duduie". Zâmbetul șatenului imi câștigase oarecum încrederea.
"Da, e al meu si as accepta invitatia daca maine nu ar trebui sa merg la spânzurat." Spun râzând de una singura la gluma mea oribila, dar cei 3 incep sa râdă si ei. "Care e numele tau, duduiule?"
"Ken, încântat..?"
"Sunt Lea si acum ar trebui sa cam plec acasa, stomacul meu nu mai rezista."
"Oh inteleg, gustarea de noapte, ne mai vedem, duduie, te astept sa iti lustruiesc minunăția. Poate accepti invitatia la barul ala." Imi facu cu ochiul si pleca spre spatele supermarketului, unde se afla un atelier auto. Oh, deci la asta se referea cu "lustruitul", nu era nicio gluma perversă.
Parchez motorul chiar in fața ușii, fiindu-mi prea lene sa mai deschid garajul. Din instinct, ridic privirea si nu prea mare imi fu mirarea sa imi vad vecinul uitându-se la mine cu o privire ce putea îngheța întreg cartierul. Acum ce am mai facut?
"Hey vecină! Vii la o cafea nocturnă daca tot nu ai somn?" Pentru un moment credeam ca am innebunit si ca aud lucruri, dar era Harry care imi făcea cu mana, rânjind la balconul de sticlă. Ciudatul, acum 2 secunde ma privea de parca ma voia moarta. Decid sa il fac sa mai aștepte cateva momente pana intru in casa pentru a lasa punga si a-mi lua niste haine mai comode decat blugii din care imi ieșeau 3/4 din fese. Imi privesc ecranul telefonului si era 4 jumătate. Altă noapte data dracului fără somn. Urc rapid in dormitor si gasesc o pijama drăguță din mătase neagră, dar cam indecenta pentru aceasta "cafea nocturna". Stiam ca aveam sa-mi fac vecinul sa vrea sa ma atingă, dar cum eu nu am chef de chestii de genul cu mucosul asta îngâmfat, clar am sa-l resping.
Mă invită in casă, zâmbind șiret, mirosul de cafea si scorțișoară imi invadă nasul. Livingul era mai wow decat ma așteptam, o canapea neagră, acoperită cu o pătura pufoasă albă înconjura o masa din sticlă, pe care erau asezate doua căni negre, alături de un pahar cu lapte si un borcan cu zahar probabil. Un televizor imens era asezat pe peretele impecabil, alb. Cateva rafturi cu multe cărți ale căror nume nu le-am analizat, tronau deasupra semineului electric. Mă holbam, iar Harry realizase asta.
"Stai calma, fițoaso, nu te-am adus aici sa-mi faci inventarul in casa, sau sa te seduc." Rânji in timp ce se aseza pe canapea, făcându-mi semn sa fac acelasi lucru. "In primul rând, vreau sa vorbim despre mica ta escapada din noaptea asta." Poftim? Mica mea escapada? Ce dracu, m-am dus pana la magazin.
"Ce tot vorbesti cap sec, ce te face sa crezi ca deții dreptul de a ma întreba unde am fost?"
"Tipii cu care te-ai întâlnit, deșteapto! Sunt niste drogați afurisiti care tot incearca sa intre in afacerile lui Jack, iar tu tocmai le-ai facut plăcerea de a avea un amic din interior." Sunt confuza, despre cine naiba vorbeste? Tipul ala cu atelierul sau cine Dumnezeu?
"Încetează, nu imi pasa."
"Ken m-a sunat dracului sa-mi spună ca <<viitoarea mea partenera superb de sexy>> le face cale liberă spre succes. Aproape muream de ras daca nu imi dadeam seama despre faptul ca noua târfuliță englezoaică nu are nimic in cap si nu stie cui sa i se ofere!" Pâna aici.
"Ascultă, băiete, sa ma mai numești inca o data asa si iti zbor creierii in secunda doi. Nu e vina mea ca dobitocii aia imi băleau pe motor si au intrat in vorba. Nu încercam sa gasesc pe cineva căruia sa ma ofer, căcatule, americanii astia gandesc cu alte părți decat cu cele care trebuie. De abia astept sa se termine anul si sa merg inapoi la englezii aia care stiu sa satisfacă dracului o femeie." Aproape imi dadeam o palma din cauza apropierii pe care o creasem, încercând sa ii soptesc cat mai lasciv cu putința crețului. Nu stiu ce a fost in capul meu, n-am fost niciodata satisfăcută de vreun bărbat, dar adoram lucrurile pe care tocmai le spusesem.
Băiatul din fața mea ma speria, nu părea deloc miscat de cuvintele spuse. Își misca mana, atingandu-mi cotul si tragandu-ma spre el. Avea niste ochi superbi si un corp prea frumos pentru o astfel de personalitate. Inghetasem, nu puteam
"Cum ai reacționa daca ti-as zice ca avem aceleași origini, prințeso?" Șopti, nasul sau plimbându-se incet pe obrazul meu. "Cred ca englezul asta, care iti stie foarte bine trecutul, ar putea se te satisfacă asa cum iti doresti tu." Stiam ca e englez, recunoscusem accentul asta de mult, dar nu il luasem prea tare in considerare si aveam de gând sa ii joc jocul următoarele secunde, pentru ca nu înțelegeam la ce naiba se referise aducând in discutie trecutul meu. Asa cum spusese si el, mi-am scos atitudinea de târfuliță, plimbându-mi mana incet pe abdomenul sau, acoperit doar de un tricou albastru Polo.
"Du-te dracu, Harry Styles!" Întotdeauna mi-a plăcut sa dau ultima replica. Ma ridic de pe piciorul unde poposisem ultimele 5 minute, imi beau cafeaua sub privirea șocată a viitorului meu partener si ies din casă, lăsându-l din nou cu ochii in soare.7:00. Somnul de 2 ore si încă ceva imi priise al naiba de bine. Orele incepeau la 8, asa ca aveam destul timp sa ma pregătesc pentru a străluci din nou. Astăzi avea sa fie o caldura năucitoare, deci optez pentru o bluza cu maneci pana la coate, ală, cu guler, niste pantaloni de blugi scurți si prima șapcă pe care am gasit-o pe rafturi. Un machiaj simplu imi conturează frumos fața, lăsând-o totodata sa si respire. Dupa ce mananc salata, pentru bucuria mațelor mele, care au stat goale de ieri dupa-masa, mai beau inca o cafea, nu la fel de buna ca cea din vecini, imi încalț sandalele romane negre, pana la genunchi si cobor in garaj. Cea mai grea alegere a fost sa decid cu ce voi merge pana la liceu, dar astăzi aveam nevoie sa fiu "sus", iar Roverul imi cam făcea ochi dulci.
6 ore liniștite fara fostul demon Styles. Nici urma de el in toata clădirea. Surprinzător, chiar as fi avut chef sa ma mai cert cu el. Nu sunt genul care sa se minta pe sine, iar tipul asta arata al dracu de bine, deci chiar as fi vrut sa imi îmblânzesc hormonii cu el, dar totusi zic pas, are comportamentul unui ratat pe doua picioare pline de muschi. Imi înlătur gândurile despre mop, amintindu-mi ca in seara asta aveam un transport pe care trebuia sa-l aranjez. Cafeaua din fața mea mirosea in asa fel încât ma făcea sa pic pe masa restaurantului, unde imi intinsesem foile cu numele racerilor pe care trebuia sa-i coordonez pentru a asigura protecția tirului plin cu arme si mii de punguțe cu cocaină, prin tot LA-ul, pana la depozitul lui Jack din pădurea de la kilometrul 73 de pe autostrada. Numele celor 5 prieteni ai lui Styles imi acoperira pagina caietului, aveau sa meargă in mașinile blindate, in fața camionului. Eu si scumpul meu englez luam motocicletele si rămâneam in spate, pentru eventuale atacuri. Era unul dintre cele mai importante transporturi din anul asta si nu doar pentru ca era primul pentru mine de aici, dar alți 4 mafioti erau pe urmele noastre. Aveam nevoie de un somn, asta daca nu voiam sa cad dupa cateva minute de pe motor. Ii plătesc chelnerului cafeaua si portia de spaghete si plec inapoi la iubita mea casa, unde imi voi petrece singura restul anului, asta daca nu ma voi îndrăgosti de peisaje si munca de aici. Clar, cu prima ocazie imi voi cumpara un animal. Am sa înnebunesc singura si cu un vecin psihopat pe cap, căruia ii cam duc dorul.
CITEȘTI
Demon Race (A Harry Styles & Selena Gomez fan fiction)
Fanfic"Nu contează cât de mult viata incearca sa ne desparta, nimeni nu te va mai iubi vreodată cum am făcut-o eu." Ea, Lea Mills, este demonul inocent care iubește viteza mai mult decât își iubește viața. A avut mereu tot ce și-a dorit, mai puțin iubire...