0.1

157 15 10
                                    

"Bileklerine ne oldu?" dedi isminin Jeno olduğunu öğrendiğim o çocuk. Cevap vermedim ve yüzüme bir kez daha su attım. Ardından çıkmak için kapıya yöneldim. Bileğimi tuttu, canım acıyor. "Ne yapıyorsun be!" diye bağırdım bileğimi onun elinden kurtarırken. Kanamasını yeni durdurduğum bileğim yine kanıyordu... Geri döndüm. Hırkamı kolunu sıvadım ve sargıyı açıp kolumu soğuk suya tuttum. Sonra Jeno yanıma geldi. "Bileklerini kesmişsin." dedi. Tebrik ediyorum gerizekalı. Aferin sana. Nobel barış ödülü vermemi de ister misin?

"Seni ilgilendirmiyor." dedim. Sonra benden uzaklaştı. Çıkacak sanmıştım ama ilk yardım dolabına gidiyormuş. Oradan bir şeyler çıkartıp yanıma geri geldi. "Sadece suya tutarsan enfeksiyon kapar." dedi. Çok umrumdaydı sanki. "Yani?" dedim. Sonra dirseğimi tuttu ve koluma bir şey sürdü. "Ah! Yaktı! Çek elini bırak istemiyorum!" diye bağırdım. Kapısı kapalı tuvaletten sesim duyulmuyordu gerçi... "Yardımcı olmaya çalışıyorum." dedi. "Olma, istemiyorum." dedim. Dinlemedi. Canımı yakan bir iki şeyi daha sürdü bileğime. Sonra sardı. Neden ona izin verdiğimi bilmiyorum gerçi... Ardından bileğimi ondan kurtardım. Hırkamın kolunu tekrar düzelttim ve çıkmak adına kapıya yöneldim.

"Na Jaemin!" diye seslendi arkamdan. Ne istiyorsun der gibi bakarak ona döndüm. "Neden ölmeye çalışıyorsun?" diye sordu. "Sanane." dedim. Geldi ve omzumdan tuttu beni. "Bana sebebini söylemeden seni bırakmam." dedi. "Ölmekten istediğim için ölmeye çalışıyorum. Şimdi bırak beni." dedim. Güldü. "Yaşamayı neden istemiyorsun?" dedi. "Neden isteyeyim?" diye sordum. Sustu sonra. Ne diyebilir ki. Hayatımı biliyor mu? Ne kadar boktan bir şekilde yaşadığımı? Herhangi bir şey biliyor mu ki benimle ilgili?

"Na Jaemin. Ölürsen pişman olmaz mısın? Ya yapmak istediğin şeyler, önceliklerin? Hiç birini gerçekleştirmeden ölecek misin?" diye sordu. Kıkırdayarak "Yapmak istediğim hiç bir şey yok Lee Jeno." dedim. "Benim tek bir önceliğim var. O da kısa sürede ölmek."

_______
01.06.21

ARKADAŞLAR GHOST9 CB İNE İKİ GÜN KALDI ÇIĞLIK

✓ priority ⌗ jeno × jaeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin