0.7

106 8 4
                                    

Jeno ile beraber gidiyordu Jaemin. Jeno onun kolundan yutup götürüyordu gerçi. Nereye gittiklerini sormamıştı. Biraz sonra bir binaya geldiler. Çatıya kadar çıkıp orada bulunan iki koltuğa oturdular.

"Neden geldik?" diye sordu Jaemin.

"Buraya çıkıp atlamaya çalışmıştım." dedi Jeno.

Jaemin bu cevap karşısında şaşırmıştı. Çokça şaşırmıştı.

"İntihar etmeye çalışan biri mi bana yaşamamı söyledi yani?"

"Aslında evet, sadece çalıştım. Çıktım buraya. Atlamak istedim. Korktum sonra, ölmekten. Yaşayabilirim dedim. Mutlu olmak için bir yol bulabilirim. Ki buldum da, yaşıyorum şimdi. O yüzden sen de yaşayabilirsin."

"Aynı şey değil."

"Değil. Biliyorum ama ölmene gerek yok. Mutlu olman için çabalarım, sen sadece ölme."

"Anlayamazsın, ben mutlu olamam. Ailem var olduğu sürece, hayatta olduğum sütece mutlu olamam ben."

"Ablamı seviyorum demiştin, ölürsen o ne olacak?"

"Ablam... Ondan bahsettim. Ablam Goeun 4 ay önce pankreas kanserinden öldü. Beni seven kimse yok. Ölmeme üzülecek hiç kimse yok. Huzur içinde ölüp gideceğim o yüzden bana karışıp durma."

"Sen ölürsen ben üzülürüm ama."

"Sen neden üzülesin ki? Kimim ben?"

"Aşık olduğum kişisin Na Jaemin."

Jaemin umursamaz şekilde etrafa bakıyordu ki, duyduklarıyla yüzünü hızla Jeno'ya çevirdi.

"Ne?"

"Ne ne, senden hoşlanıyorum işte."

"Benden?"

"Senden."

"Neden? Neden ki? Benim ne özelliğim var ki? Ölmeye çalışan aptal birinden neden hoşlanasın ki?"

"Bilmem. Dün seni dinlerken senin içindeki o mutsuz çocuğu daha çok hissettim. İçinde hala yaşamak isteyen bir yanın yok mu Jaemin? Ölmek zorunda değilsin."

"Yaşamak isteyen yanımı da benimle öldüreceğim. Kurunun yanında yaş da yanar Lee Jeno. Biz çok zıttız. Sen yaşamayı seviyorsun, ben ölmüş olmam düşüncesini. O yüzden, karışma artık." Karışma. Lütfen karışma. Bu gece ölmüş olacağım o yüzden. Karışmaya çalışma.

"Hm, o zaman çok afedersin sana karışacağım. Ölmene izin vermek istemiyorum. Seni mutlu ederim, ölemezsin." Ne yapacaksın? Ölmene izin vermem.

"Jeno, içimi sıkıyorsun. Gidiyorum, hoşçakal." Hoşçakal, öleceğim çünkü. Her şeyi düşündüm. Her şeyi düşündüm. Öleceğim. Bu defa gerçekten öleceğim.

_______
02.07.21

Jaem aşkım sana kötü bi haberim var, ölmicen

✓ priority ⌗ jeno × jaeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin