0.4

132 12 8
                                    

3.kişi

Jaemin yine annesinin sıkıcı iyi gelecek konuşması eşliğinde lanet okuduğu kitap okuma etkinliğine gidiyordu. Araba durduğunda en azından bir süre huzura ereceğini düşündü ve indi.

Geçen hafta oturduğu koltuğa oturdu. Bir kaç kişi sohbet ediyordu. Sohbetlerine karışmadı. Orada değilmiş gibi davranmayı tercih etti.

Sonra yanında hissettiği karaltıyla sağındaki bedene döndü. Lee Jeno. Yanına mı oturmuştu?

"Merhaba Jaemin-ah, nasılsın?" diye sordu gülümseyerek.

Jaemin gözlerini devirdi. Soruyu yok saydı.

"Ah anlıyorum, ben de iyiyim sorduğun için çok sağol." dedi Jeno iğneleme yaparak. Jaemin güldü.

"Gülüşün güzel. Neden bu gülüşü dünyadan ayırmaya çalışıyorsun?" dedi Jeno.

"Gülüşümü söndürmelerindense onunla beraber kaybolmayı tercih ediyorum diyelim." diye cevapladı Jaemin onu.

"Yaşamalısın Jaemin."

"Bu senin karışabileceğin bir konu değil Lee Jeno. Sen, benim kimsem değilsin. Aynı etkinliğe katılan birbirini tanımayan iki insanız ve öyle kalacağız. Bu yüzden hayatımla ilgili verdiğim herhangi bir karara karışma hakkın olduğunu düşünmüyorum."

"Ah, haklısın sanırım. Aynı etkinliğe katılan iki insanız. Ama öyle kalmayacağını sen de biliyorsun değil mi?"

"Ne demek bu?"

"Peşini bırakmayı düşünmüyorum demek."

"Hm, kolay gelsin o zaman. Umurumda değil çünkü."

"Umurunda olmasını sağlarım merak etme."

Konuşmaya daha fazla devam edemediler. Kitaplar hakkında konuşmaya başladılar. Jaemin sadece dinliyordu. Pek ilgisini çekmiyordu bu şeyler. Önceden olsa, ilgiyle dinler ve dahil olurdu konuya. Ama şimdi, hayır, artık ilgilenmiyordu. Artık bundan zevk almıyordu. Artık hayata devam etmek istemiyordu.

Toplantı bitiminde Jaemin hızlı adımlarla dışarı çıktı. Annesi orada bekliyordu. Arabaya binmek için kapıyı açtı. Ama binemeden biri kolunu tutmuştu.

"Merhaba Bayan Na, oğlunuzun biraz ödünç alabilir miyim acaba? Onunla vakit geçirmek istiyordum. Öyle karar vermiştik ama Jaemin izin vermeyeceğinizi söyledi." dedi kolunu tutan kişi. Jeno. Lee Jeno. Baş belası herif.

"Ah öyle mi, Jaemin neden öyle dedin? Arkadaşın olmasına sevindim. Çok geç kalmayın. İyi eğlenceler size..." diyerek arabanın kapısını örttü ve gitti kadın.

Jaemin ofladı.

"Ne istiyorsun Jeno?"

"Dedim ya, zaman geçireceğiz..."

"Tamam sen kendi kendine geçir zamanını, iyi eğlenceler ben bir yere gitmiyorum."

"Tamam seninle otururum o zaman

"Derdin ne?"

"Derdim sensin Jaemin-ah."

"Aish... nereye gideceğiz?"

"Sahile gidebiliriz diye düşündüm, olur mu dersin?"

"İyi, gidelim. Bir saatten fazla kalmam."

"Tamamdır, bir saat yeterli."

Ve ikisi birlikte yürümeye başladılar.

_______
23.06.21

bundan sonra 3. kişi ağzından yazacağım, daha kolay açıklıyorum sanırım olayları-

✓ priority ⌗ jeno × jaeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin