1.0

148 10 11
                                    

Jaemin, bedeninde gram acı hissetmemesi ile hızla doğruldu düştüğü yerden. Silah hala elindeydi. Etrafa sıçrayan kan vardı. Ama kendisine bir şey olmamıştı, değil mi?

Jeno diye bağırdı o an içindeki iğrenç bastırılmış üzüntü hissiyle. O ana kadar içinde tutup ağlamadığı tüm göz yaşları dökülüyordu şimdi gözlerinden. Jeno, silahın yönünü değiştirmiş, kendine çevirmeyi başarmıştı. Tişörtünün göğsü kan içinde kalmış, acıyla kıvranıyordu.

Jaemin onun başını dizlerinin üzerine yatırdı. Yanına telefon da almamıştı ki, ne yapacaktı?

"Jeno! Jeno bana bak! Jeno ölme ölemezsin sen olmaz bana bak nolur!"

Jeno zar zor açık tuttuğu gözleriyle Jaemin'e bakıyordu şimdi. Elini onun yüzüne çıkardı. Parmaklarını Jaemin'in saçlarından yanaklarına indirdi. Gözündeki yaşı sildi.

"Jeno ölme nolur..."

Jaemin ağlamaya devam etti.

"Jaem, senden üç şey isteyebilir miyim?"

"İste, ne istersen yaparım ne olursun ölme... Ne olursun benim yüzümden ölme..."

"Yapacağına söz ver önce."

"Söz... söz, ölme ne olur."

"Birincisi, mutlu olmaya çalışacaksın ve bir daha intihar etmeyeceksin."

"Tamam, tamam etmem, mutlu olurum tamam... nolur ölme Jeno..."

"İkincisi, benim için şimdi biraz gülümser misin? Güldüğünü görmek istiyorum. Güzel bir şey düşün."

Jaemin göz yaşlarının arasında kendini her zaman gülümseten ablasını düşünmeye çalışarak buruk da olsa bir tebessüm sundu Jeno'ya.

"Teşekkür ederim... Üçüncüsü, kaçıp git burdan, beni öldürdüğünü söylerler, bırak beni gir burada-"

"Bunu yapmam! Olmaz ben istemiyorum... ben seni bırakmam ölürsün burada... ne olursun ölme..."

"Yapacağına söz verdin Jaemin. Yapmak zorundasın."

"Seni burda öylece bırakayım mı! Yapamam ben... olmaz.."

"Yap, silahını al ve evine dön... lütfen... söz verdin bana."

"Jeno-ah ölemezsin... böyle ölemezsin olmaz ölme lütfen... lütfen... benim yüzümden ölme ne olursun..."

"Jaemin, git artık. Gitmezsen sözünü tutmamış olacaksın. Bana söz verdin az önce. Sözünü tutmazsan sana sinirlenirim, hadi lütfen git artık." dedi Jeno.

Konuşmaları esnasında, Jaemin sürekli ağlamıştı. Jeno ise canının acısıyla ara sıra nefes nefese kalırken, bir yandan iyi gibi davranıyordu.

Jaemin, onu dinledi. Ayağa kalktı, eşyalarını topladı. Jeno'nun başına tekrar eğildi.

"Özür dilerim Jeno..." diye mırıldandı gözlerini zar zor açık tutan çocuğa. Ardından çantasıyla beraber uzaklaştı oradan.  Sözünü verdiği gibi, kaçtı.

"Sorun değil Jaemin." dedi Jeno giden bedenin arkasından bakarak. Jaemin gözden kaybolurken, Jeno gözlerini artık açık tutamıyordu.

,*,*4 yıl sonra*,*,

Jaemin, ablasını ziyaret etmek adına evden çıkmıştı. Sokaktan geçen kız gülümsedi. "Günaydın Jaem oppa!" dedi. "Günaydın Minah, nasılsın?"

"İyiyim! Görüşürüz Jaem oppa! Parka gideceğim!"

"Görüşürüz! Dikkat et annen düşersen üzülür!"

Jaemin yürüdü, yoldan geçen çocuklar ona selam verdi, hepsiyle konuştu tek tek. O günden sonra, küçük çocuklar tek arkadaşı olmuştu. Çünkü temiz ve masum olan, kimseye karşı içinde karanlık beslemeyen tek insan onlardı.

Mezarlığa vardığında ablasının mezarına gitti ilk önce.

"Merhaba ablacım, sözüm ona 4 yıl önce yanına geliyordum, ama hala buradayım. Nasıl mıyım? İyiyim sanırım, mutlu olmaya uğraşıyorum. Sen de iyisin orada değil mi? İyi olmalısın. Seni seviyorum. Şimdi izninle görmem gereken biri daha var..."

Ablası ile vedalaştı, ve 4 yıldır geldiği o mezara attı adımlarını. İçi kasvet dolarken, bi anda gözlerine gelen yanma... Sadece burada hissediyordu bu hissi.

"Merhaba Jeno. Sözümü tuttuğumu göstermeye geldim. Mutlu olmaya çok uğraşıyorum. Ve intihar da etmiyorum. Söz verdiğim gibi. Yaşama şansını aldığım için kendimden nefret ediyorum bazen. Özür dilerim Jeno. Seni özledim. Reenkarnasyona inanır mıydın? Ben ablamı kaybettiğimde inanmaya başlamıştım. Umarım tekrar doğar ve görüşürüz. O zaman, o zaman seninle beraber yaşayacağıma emin olabilirsin. Seni seviyorum. Görüşürüz..."

_______
02.07.21

arkadaşlar selamlar saygılar

şahsen aklımdaki plan bu değildi.

başka bir kurguma düşündüğüm konunun sonuydu, ama o konuyu bir türlü yazamamıştım. Ben de sonu heba olmasın diyr buna uyarladım. Yazdığım finalden memnunum. Umarık beğenmişsinizdir! Nominle kalın, iyi günler!

✓ priority ⌗ jeno × jaeminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin