1. Bölüm
"Kurallar çiğnenmek için vardır"Karmakarışık sesler arasında öğretmen masasındaki oturan öğretmenin hayattan bıktığı çok net bir şekilde belli oluyordu. Erkekler duvar kenarının en arka sıralarında birleşmiş 'PUBG' oyunundan bahsederken hemen önümdeki kızlar kokulu ojelerden ve nude ojelerin renk tonlarından bahsediyordu. Kızları hayvan gibi izleyen erkekleri de geçmemek lazım.
Ben Serenay. Belkide Türkiye'nin en kötü ortaokullarından birisinde okuyorum. Okula geç başladığım için 15 yaşındayım ve-
Tam o sırada müdürün içeri girmesiyle ayağa kalkan herkesin arasında ayağa kalkmaya bile üşeniyordum. İstemeye istemeye ayağa kalktığımda müdürün yanında beş ergen olduğunu gördüm.
Harika. Bir kaç orangutan daha.
Benden yaşça büyük görünseler de hepsinin mal olduğu yüz ifadelerinden bile belliydi. Ön yargılı davranıyor olabilirim, aralarından bir tanesi çok olgun görünüyordu. Bir an göz göze geldiğimizde bana attığı bakışı görmeliydiniz. Aslında bir tanesi değil çoğu olgun görünüyordu, gerçekten bunlar yaşça büyüktü benden.
Derken müdür konuşmaya başladı. "Hocam bunlar yeni misafir öğrencilerimiz." Dedi ve sonra bize döndü. "Çocuklar hepinizin bildiği gibi bir okul yıktırıldı bu yüzden bu arkadaşlarınız yıktırılan okuldan bizim okulumuza misafir olarak sevk edildi. Damla Koleji'nde öğrenciydiler. Lütfen bu arkadaşlarınıza iyi davranın." Derken artık müdürü dinlememeye başladım. Müdürün yanındaki beş kişiyi inceledim. Aralarında iki kız vardı.
İlk gözüme çarpan şarışın kız oldu. Sarışınlardan nefret ederim ama bu kız sempatik duruyordu. Diğer kızın ise kız olduğunu anlamam biraz uzun sürdü. Saçları kazıtılmıştı ve duruşu erkek duruşuna benziyordu. Arkadaşlarının ona kendi aralarında 'erkek fatma' dediğine eminim. Bu kızda öyle bir tip vardı.
Öğretmenle konuşan müdür son kez bize döndü ve "Arkadaşlarınız uzun süre kalmayacak okulları taşındıktan sonra geri dönecekler. Tekrar söylüyorum, onlara iyi davranın." Müdür bizi üst üste tembihlerken elim istemsizce yukarı kalktı. "Söyle Serenay," Herkes bana bakarken sinirim bozulsada merak ettiğim soruyu sordum,
"Bu beş kişi hangi okuldan sevk edildi?" diye sordum müdüre.
"Özel Damla Lisesi." diye yanıtladı müdür.
Tükürüğüm boğazıma takılırken sınıftakilerin ne kadar şaşırdığı her hallerinden belliydi. Önümdeki kızlardan birinin "Şu sert ve esmer yakışıklıyı kendime ayarlayacağım!" dediğini çok net duymuştum.
"Evet Emir," Müdürün sesiyle herkesin bakışları arka sırada oturan 'inek' Emir'e yöneldi.
"Ama hocam Damla Koleji, ortaokul. Onlar lise."
"Evet Emir'ciğim okulumuzu lise şubesiyle birleştiriyoruz. Hemen yanımızdaki inşaat onların liseleri için yapılıyor. Şanslısınız bahçemizde genişleyecek." Sonra müdür yanındakilere döndü. "Kendinize yer seçin gençler."
Biz kalabalık bir sınıftık ve sadece arka sıralar ve benim yanım boştu. Umarım yanımdaki sıra boş olmaya devam eder.
Bir erkek, bir kız olarak yan yana oturduklarında en büyükleri gibi duran kişi boşta kalmıştı. "Neden Serenay'ın yanına geçmiyorsun Ufuk?" dedi müdür. Ufuk yavaş yavaş yürüyüp yanıma oturduğunda müdür iyi dersler dileyip çıktı.
Yanımda ilk defa birisi oturmasının gerginliğiyle dersi dinleyemedim. Evet yanımda oturduğu için gerilmiştim.
Teneffüs zili çaldığında Ufuk denilen çocuğun arkadaşları sıramıza akın etti ve ne olduğu hakkında hiçbir fikrim olmayan konularla ilgili konuşmaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAOS 🍷
Teen FictionBeraber o sokağı izlerken içimizi kaplayan korku hiçbir şeydi. Bir avuç ergen burada bir cinayete tanık oluyordu ve ne yapacakları hakkında en ufak fikirleri yoktu. "Annem beni öldürecek." diye fısıldadı Zehra. "Annenden önce bu adam öldürmese bari...