6. Bölüm
"Yalan""Ne duymak istiyorsun?" dedi Ufuk Serenay'a.
"Gerçeği." dedi Serenay. "Ayrıca bana neden yalan söylediğini..."
"Çünkü sen yetiştirme yurdundan arkadaşımdın Serenay. Benle Zehra'nın. O gün bir aile seni almaya geldiğinde kavga ettin onlarla, düştün başını çarptın ranzaya. Hafıza kaybı geçirdin. O aile sana gerçek aileleri olduğunu söylediler daha fazla travma geçirmemen için. O yüzden seninle görüşemezdik, bu yasaktı."
"Ben... anlayamıyorum."
"Şu anki ailen, öz ailen değil." dedi Ufuk üstüne basa basa. Amacı Serenay'ı kırmak değildi belki de ama kırmıştı.
"Öz ailem, onlar yaşamıyor mu?"
"Bilmiyorum." dedi Ufuk. "Ama bir abin vardı. Bildiğim kadarıyla onun yaşı büyük diye kimse istememişti, on sekiz yaşını doldurduğu zaman yurttan çıkış işlemleri yapılmıştı."
"O zaman her şey planlıydı. O gün misafir olarak geldiğiniz zaman beni çağırma amacınızın beni yalnız görmenizle alakası yoktu. Benimle dalga geçiyordunuz resmen. Çok iğrençsin." Serenay bunu tiksinerek söylemişti. Daha bir ay önce eylemlerini hayranlıkla izlediği insan ondan birçok şey saklamıştı.
"Hayır Serenay. Sana anlatmak istemedim fark ettim ki hala o dünyada yaşıyorsun, dünyanı başına yıkmak istemedim..."
Serenay onu dinlemeyi kesmişti. Bir erkeğin onu kullanması isteyeceği son şeydi.
"Serenay benden nefret et ama senden tek istediğim bana güvenmen."
"Serenay..."
"İstersen gerçek aileni bulabilirim."
"Gerçek ailem?"
"Evet."
"Ufuk bana abimi bul."
"Sen istiyorsan..."
"Ayrıca, dedin ya dünyamı başıma yıkmak istememişsin..."
"Evet?" dedi Ufuk.
"Benim tek dünyam sendin. Ve sen dünyamı başıma yıktın, bunu söylemek istedim."
Serenay kapıyı sertçe kapatıp dışarı attı kendini. Telefonu titrediğinde ekranda mesaj belirdi. Bu sınıf öğretmenindendi. Ders grubundan.
Derya Hoca:
-LGS Sonuçları
-https:/**************Serenay linke tıklayıp çıkan forma bilgilerini yazdı. Sonuçları gördüğü an kalbi heyecanla attı. LGS'ye isteksiz bir şekilde girmişti ama çok iyi bir puan çıkarmıştı kendisine göre: 500 üzerinden 476.
Sonra mutsuzluk kapladı onu. Bu haberi ilk başta ailesine verirdi normalde. Sonra Ufuk'a. Sonra Çete'ye. Kutlama yaparlardı moral olması için. Serenay o an tam olarak kavrayabildi hiçbir şeyin normal olmadığını.
🍷
(LGS Günü/Sınavdan Çıkış)
Kutay, Pelin, Taylan, Zehra ve Ufuk elleri kalplerinde okul bahçesinde, sınavın son dakikalarında heyecanla bekliyorlardı. Serenay'ın annesi ve babası Ufuk'a gülümserken Ufuk ciddi suratını koruyarak karşılık veriyordu. Ufuk asla unutamıyordu o günü. Serenay'ın düşmesini sağlayan o iki insandı, her şeyi unutmasını da. İçinde onlara karşı tükenmek bilmeyen bir sinir, bir öfke vardı ve bu kin çok büyüktü. Sınavın bitişini belirten zil çaldığında Ufuk'un gözü Serenay'ı aradı. Binadan koşarak çıkan Serenay anne ve babasına gitmek yerine kendini Ufuk'un kollarına attı. Anne ve babasıyla tartışmış, orada umrunda olan tek kişi Ufuk olarak kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAOS 🍷
Teen FictionBeraber o sokağı izlerken içimizi kaplayan korku hiçbir şeydi. Bir avuç ergen burada bir cinayete tanık oluyordu ve ne yapacakları hakkında en ufak fikirleri yoktu. "Annem beni öldürecek." diye fısıldadı Zehra. "Annenden önce bu adam öldürmese bari...