BÖLÜM•4

19 12 0
                                    

4. Bölüm
"Bağır Gökyüzüne"

Yatağımın üstünde oturmuş titreyen elimi kontrol etmeye çalışıyordum. Hayır korkudan değildi. Eğer onlara bir şey olsaydı kendimi affetmezdim. Ben yanlarında olmasaydım o adam o gün onları belki fark etmeyecekti bile.

🍷

"Serenay! Bana bak." Ufuk'un sesi.

"Transa geçmiş gibi Ufuk seni duyması çok zor." Pelin'in sesi.

Gözümün önüne gelen görüntü. Korku, fazla korku hissettiğim için gözümün önüne bir görüntü geliyor. Sanki o an da o kadar korkmuşum gibi bir his...

"Annemi istiyorum! Bırakın beni!"

Birilerinin elinden kurtulmaya çalışıyorum. Sonra birden tutuşları hafifliyor bu yüzden dengemi kaybediyorum. Kafamı bir yere çarpıyorum. Yere düşüyorum. Kafatasımın altından akan sıcak kanın verdiği his...

Elim istemsizce kafama gitti. Sanki o kanın sıcaklığını hissetmiş gibiydim.

"Serenay iyi misin?"

"İyiyim.." diye mırıldandım.

"Ne oldu?" diye sordu Kutay.

"Ne olduğunu ben de anlamadım, inan bana." Ufuk'a döndüm. "Ne yapacağız?"

"O adamın bunu yazmış olması düşük bir ihtimal ama yine de riske giremeyiz. Evinden sakın hiç çıkma kapını da iyice kilitle." Elini uzattı. "Telefonunu verir misin?" Telefonumu uzattım.

"Şifresi 190547."

"Şifresi neden bu?" diye sordu Kutay.

" 1905 Galatasaray'ın kuruluş yılı. 47 ise GS harflerinin telefondaki rakamsal karşılığı." dedi Ufuk hemen anlamış gibi.

"Nereden bildin?" diye sordum.

"Çünkü benim şifrem 321907. 32 FB harfleri, 1907 Fenerbahçe'nin kuruluş yılı."

"Güzel tesadüf." dedi Zehra gülümseyerek.

"Evet." diye mırıldandım.

Ufuk bana telefonumu geri verdiğinde ne yaptığını sormadan telefonu aldım.

🍷

Elimin titremesinden telefonumun titremesini anlamam uzun sürdü. Telefona baktığımda ekranda ' "ÇETE" Grubundan Arama Ufuk Arıyor...' yazıyordu. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Alo?"

"Alo Serenay? Gruptaki mesajlara cevap vermeyince korktum..." dedi Ufuk.

"Üzgünüm telefon titreşimdeydi, hissetmemişim..."

"Titreşimdeyse nasıl hissetmedin yahu?" Bu Kutay'dı.

"Elim korkudan titrediği için telefonun titreşimini hissetmemişim Kutay." dedim.

Ufuk derin bir nefes aldı. "Neden korkuyorsun bir sorun mu var?" diye sordu.

KAOS 🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin