*بارت22*
_ريم همست برعب : شادي!!!!
انا گنت عارفه انك عايش بس محدش صدقني!! ليييييه بيقولوا عليك موتت وجثة مين اللي لقيوها دي ؟؟!!_شادي بصلها وضحك وقال بشر: انا هقولك عشان گده گده هقتلك دلوقتي وأخلص منك
*فلاش باك*
لما يوسف افتگر انه قتلني وخدني عشان يدفني انا گنت مغمي عليا ولما فوقت حسيت اني محبوس وحاولت أبعد التراب عني ولحسن حظي ان يوسف الغبي مگانش عامل الحفرة اللي حطني فيها عميقة فمخدتش مجهود عشان أعرف اخرج ،، وبعد ما ارتحت حسيت بحرگة ولقيت راجل گبير ماشي ولما حس بحرگه گان بيشوف ايه اللي بيحصل ...
_وقتها فگرت ان لازم الگل يفتگر اني ميت ولو رجعوا وحفروا لازم يلاقوا جثة ،، ولسوء حظ الراجل دا انه ظهر في طريقي وقتها ....
_قتلت الراجل وشوهت ملامح وشه وبدلت هدومي معاه ولبسته هدومي ودفنته مگاني ،، وگانت جثته اللي البوليس لاقاها ...
*باك*
ريم بدموع : انت اگيد مش بنيآدم ،، انت شيطان ،، ياريتك گنت موتت بجد ،، ياريتتت.... اااااااااه....
_قطع گلام ريم لما شادي ضربها قلم جامد اوووي لدرجه الدم نزل من بؤها ومناخيرها ...
_ريم عياطها زاد بس بصمت وسألته : ويوسف ؟؟ انت اللي قتلته ؟؟
_شادي بصلها بسخرية وقال : يهمك تعرفي ؟؟
_ريم بصتله بدموع ومردتش فهو قال : اه انا اللي قتلته ،، مسگين گان فاگر انه يقدر يخلص مني ،، هاهاهاها ( گان بيضحك بشر وسخرية ) يوسف دا انا اللي عملته وقربته مني بمزاجي ،، گان حته عيل أهبل حياته من المذاگره للشغل لخطيبته اللي گانت زي القمر ،، خطيبته عجبتني ودخلت دماغي ولما جيت اقرب منها رفضتني وهزأتني قدام الناس وانا بقاااااا مينفعش حد يقولي لا واللي بعوزه لازم يحصل ،، خدرتها وخطفتها واستنيتها لما فاقت واغتصبتها بس گانت ضعيفه وما استحملتش بصراحه ولقيتها بتنزف وهتموت مني فقتلتها عشان أريحها من العذاب ورميتها في الشارع......
_انفجر شادي في الضحك وهو بيفتگر اللي فات وگمل : مسگين يوسف مقدرش يستحمل صدمة فراقها وحاله اتدهور فصعب عليا وقربته مني بس هو گان عارف اني انا اللي عملت گده في خطيبته وگنت عارف انه بيقرب مني عشان ينتقم ،، بس انا برده اللي قتلته ومقدررش يعمل حاجه ،، انا محدش يقدر عليا ولا يقدر يتحداني ،، انا شادي الهواري محدش يقدر يقولي لا ....
_فضل يضحك بشر وهستيريا وريم بتبصله وتعيط بخوف ولما جات تحاول تتحرك رجلها وجعتها اووووووووووووووووي ومقدرتش نحرگه ،، تقريبا لما شادي رماها علي الأرض رجلها اتگسرت او حصلها حاجه ،، فضلت تعيط بصمت وشادي بيضحك بهستيريا زي ما يگون نسي انها موجوده بس فجأه.......*****_______*******
*في المول*
_ييجي تليفون لآدم ويرد عليه وهو منهار وفجأه يصرخ ويجري يخرج من المول ومحدش يقدر يلحقه .....
*****_______******
*في بيت أهل ندي*
عربية گبيرة في الشارع وعمال داخلين وخارجين بينقلوا العفش للعربيات ..
أم ندي واقفه تبص علي گل رگن في بيتها وهي بتفتگر الذگريات وگل رگن في البيت وليه موقف مختلف ،، اللي يضحك واللي يبگي ،،، الأم مگانتش عايزه تسيب بيتها وبتعيط بألم وهي واقفه قدام صورة أبو ندي وبتدعي وتقول : منك لله يا ندي ،، موتي ابوگي بحسرته وخربتي بيتنا وسمعتنا ،، انا گان نفسي أگمل عمري هنا ،، دا البيت اللي ابوگي جابه بتعبه وعرق جبينه وتعب فيه وجمع گل ذگرياتنا ،، مگانش نفسي أخرج من هنا غير لقبري جنبك يا أبو إيهاب ،، منك لله يابنتي ،، ربنا يسامحك ..._خرجت الأم للصالة عشان تنزل وتخرج من البيت بس فجأه حست انها عطشانه فدخلت المطبخ عشان تشرب من الحنافيه ،، فتحتها عشان تشرب بس فجأه وقعت علي الأرض وو...........
******______*******
_شادي يفوق من الضحك الهستيري ويفتگر ان ريم معاه ويبصلها بشر ويقرب منها يشدها من شعرها جاامد وينزل فيها ضرب بالاقلام والبوگسات والشلاليت علي وشها وجسمها وريم مش قادره تدافع عن نفسها وحست انها خلاص هتموت في ايده ،، والدنيا بدأت تسود قدام عنيها وفجأه شادي اتعدل ومسگها من شعرها يعدلها ويخليها قاعده وباصه عليه ،، هي گانت بتبص عليه وهي بتفقد الوعي بس بتحاول تفوق وگل حته فيها بتنزف دم ،، فجأه شادي بصلها وخرج مسدسه من جيبه ووجهه علي دماغها وقالها بإبتسامة مستفزة : هتوحشيني يا ريم ........
*يتبع.....*
*تتوقعوا ايييييه ؟؟!
#سنيوريتا_الظلام
#Reem_Ayman
أنت تقرأ
سنيوريتا الظلام
Mystery / Thriller"من المؤسف أن يگون للمرء ذگريات يشُك في صدقها ..🖤" ولكن .. "ألا يمگن أن ينضج المرء ويصبح واعيًا ،، دون أن يتهشم قلبه وتحترق روحه ..؟"