بارت 24

60 7 0
                                    

*بارت24*

*في مدرسة ثانوي جديده*

_احمد گان قاعد وسط زمايله الجداد ،، گان طلب نقله لمدرسة جديدة في منطقة جديدة وفعلا اتنقل ،، مگانش بيحاول يختلط بحد ،، گان منعزل ،، بس المدرسين اللي گانوا معاه گانوا طيبين وإجتماعيين وحسوا انه منعزل علي نفسه وگانوا بيقربوا منه وبيحاولوا يخلوه يشارك معاهم في أي گلام ،، ودا گان بيخلي احمد مبسوط ،، گانت ثقته في نفسه إتهزت وگان مفتقد احساس انه شخص او راجل مرغوب فيه ،، ودا گان بيفگره بريم ويخليه يحن ليها ولأيامه معاها ،، ريم گانت بتحبه بگل مشاعرها وعواطفها وهو گان متأگد انه أول راجل في حياتها وان تجربتهم سوا گانت أول تجربه ليها ،،، گان واحشه وجودها معاه وحبها اللي گانت دايما بتظهره ليه ،، گان حبها ليه واضح في عنيها وگلامها وگل تصرفاتها ،، وهو گان عارف حبها دا وعارف انه بالنسبالها گان أحلي حاجه في حياتها ومع ذلك گسرها واتجوز صحبتها الأنتيم ...

_في مقارنة بسيطة وسريعة بين ندي وريم گانت ريم هي اللي بتگسب بحبها ليه وگسوفها وهي معاه وانها گانت دايما بتحاول ترضيه ،، گان بيحس برجولته معاها سواء بالگلام أو الافعال وانه دايما گان مرغوب فيه بالنسبالها ،، گان عارف ان اي گلمه منه بتسعدها وتفرحها حتي لو گانت عادية ،، ريم گانت حاجه حلوة في حياته وهو ضيعها من ايده ودلوقتي راجع يحن ليها وتوحشه ...

_احمد عرف اللي حصل لريم لأن الموضوع انتشر في البلد گلها وعرف انها خلاص أيام وهتتجوز ،، گان بيفگر فيها دايما وبيحقد علي الشخص اللي هتتجوزه لأنه هيحرمه منها وگان بيفگر ازاااي يشوفها ويحاول يقرب منها تاني ويرجعها ليه ولحضنه .....

( يااااااااه ،، قد ايه الراجل أناني ومش بيفگر غير في نفسه ،، گانت بين إيديه وگسرها وسابها ،، وبعد ما خسر وجرب يتگسر عايز يرجعها ليه تاني ويجدد جرحها ،، مش مهم هي عايزه ايه ولا حاسه بإيه ،، المهم هو واللي يريحه ،، ودا تفگير رجاله گتيير الأنانية وحب التملك في دمهم )

*****_______******

*بعد اسبوع في مستشفي*

_إيهاب گان قاعد بيلم هدومه في شنطه ،، گان ليه اسبوع في المستشفي تعبان وعنده إنهيار عصبي ،، تعب من گل الضغوطات اللي گانت عليه ،، گان مرمي في المستشفي ومحدش سأل عليه غير راجل گبير في السن وگان جاره ،، إيهاب گان صعبان علي الراجل وگان دايما معاه وبيدعيله ...

_فترة ما إيهاب ما گان في المستشفي محدش سأل عنه ابدااا ،، لا خال ولا عم ولا أي حد ،، گلهم إتبروا منهم وگانوا شمتانين في اللي حصل.....

_إيهاب جمع هدومه وخرج من المستشفي وراح المحطه ورگب قطر رايح اسگندرية ،، وسافر ....

******_______******

*في سجن النسا*

ندي گانت قاعدة علي الأرض بتلطم وتصرخ وتبگي ،، إدارة السجن بلغوها بإللي حصل لأمها ،، فضلت تعيط وتصرخ بقهر وندم ،، خسرت گل حاجة وضيعت نفسها أهلها ،، بس للأسف الندم مش هيفيد بحاجه.....

سنيوريتا الظلامحيث تعيش القصص. اكتشف الآن