💙💙@haziran.cicegi: Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın...
@haziran.cicegi: Kanatlarım yok belki ama senin varlığının verdiği mutluluk ile göklerde uçuyorum.
@haziran.cicegi: Sen benim geceme ışık yayan yıldız gibisin. ...
@haziran.cicegi: Ay doğsun diye gökle kavgaya tutuşuyorum ben.
@haziran.cicegi: Çünkü benim sevdam lacivert gökyüzünü beyaza boyayan yıldızlar gibi berrak .
@haziran.cicegi: Ben aşktan korkuyorum diyorsun ya bende seni sevmekten korkuyordum ama bak şimdi senden vazgeçemeyenim.
@barankurt: Selam *02.06.2021*
@barankurt: Kimsin?
@haziran.cicegi: Lan Allah belanı versin üç yıl oldu yeni mi cevap veriyorsun.
*20.37*@barankurt: Niye bela okuyorsun kızım
@barankurt: Şifremi unutmuştum. Bugün hatırladım.
@haziran.cicegi: Şifren g.... girsin şerefsiz.
@barankurt: Hoop hoop ayıp oluyor kızım, lafını bilde konuş
@haziran.cicegi: Ben şimdi sana bir laf ederim varya nevrin döner.
@haziran.cicegi: Yolda yürürken kafana martı pislesin, köpekler paçana işesin, yere eğilirken pantolonun cart diye yırtılıversin, bilgisayardan kalkınca kablolar götüne dolanır da sırt üstü yere devriliveresin, yetmez bu kadarı yetmez az kalır. Üstüne birde masadaki su kafana düşsüversin inşallah.
@haziran.cicegi: Amin yarabbilalemin.
@barankurt: Lan o nasıl beddua Allah korusun bee. Geri al duanı.
@haziran.cicegi: Almıyorum oğlum, bundan sonra tescilli duam olur kendileri hadi bayyyy 👋
@barankurt: Lannn
*Mesajınız iletilmedi*
@barankurt: Oha engel
@barankurt: Bir ricam vardı ama
@barankurt: Beddularını geri alabilir misin acaba? Ya da misiniz?
@barankurt: Oğlum ben bedduadan çok korkarım.
@barankurt: Allah'ım o şaka yaptı valla bak. Hani o mübarek dakikalardaysak ciddiye alma emi. Sen kabul etme inşallah çokça amin.
@barankurt: Lan çarpılacam şimdi senin yüzünden.
*Mesajınız iletilmedi*
💙💙💙💙💙
Ehuhuhu bunu niye yazdım vallahi bende bilmiyorum neyse ya ben sorgulamıyorum sizde sorgulamayın okuyun geçin kııazz hjhgdgjkjfddhj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAZİRAN ÇİÇEĞİ TEXTİNG
Teen Fiction@haziran.cicegi: Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın... @haziran.cicegi: Kanatlarım yok belki ama senin varlığının verdiği mutluluk ile göklerde uçuyorum. @haziran. cicegin: Sen benim geceme ışık yayan y...